0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت راز روابط سالم و شاد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هفت راز روابط سالم و شاد

درباره هفت راز روابط سالم و شاد

کتاب هفت راز روابط سالم و شاد اثر دون میگوئل روئیز و هیترآش آمارا است که در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات اندیشه آگاه ترجمه و منتشر شده است. دون میگوئل روئیز نویسنده بسیار مشهور و صاحب نامی است که با کتاب چهار میثاق به شهرت رسیده است. اصولی که در این کتاب معرفی شده‌‌اند را هم می‌‌توان «راز» نامید و هم نه. درواقع، از آنجایی که شاید خیلی از آن‌ها برای شما آشنا باشند و حتی ممکن است به مفاهیمی که از قبل کشف کرده‌اید مرتبط باشند، دیگر نمی‌توان به آنها عنوان راز را اطلاق کرد. از سوی دیگر، این اصول می‌‌توانند راه‌هایی برای جهت‌دهی اقدامات و فهم ما به سمت و سویی سازنده باشند که منجر به ارتباطات عمیق‌تر و معنی‌دارتر گردند؛ در این صورت می‌‌توانیم این اصول را «راز» بنامیم. با این حال، اهمیتی ندارد که اسم این اصول را چه بگذاریم؛ تنها چیزی که مهم است، این است که بتوانیم آنها را در زندگی‌‌مان به کار گیریم تا متوجه شویم چه زمانی از مسیر خود منحرف‌ شده‌ایم و تصمیم بگیریم دوباره به مسیر اصلی بازگردیم.


بسیاری از نکات این کتاب بر روابط عاشقانه متمرکز است. حقیقت این است که این هفت اصل می‌توانند به شما کمک کنند تا ارتباطات عمیق‌تر و معنی‌داری را در همه‌ی روابط خود ایجاد کنید.


بخشی از کتاب هفت راز روابط سالم و شاد

زمانی‌که روابط شروع می‌شوند، خودبه‌خود ساخته نمی‌شوند یا به‌صورت خودکار ادامه نمی‌یابند. اگر فکر کنیم که با هم با یک قایق به اقیانوس می‌رویم، می‌توانیم پیچیدگی مسیر را درک کنیم. اگر منفعلانه در آن قایق بنشینیم و منتظر بمانیم تا غروب آفتاب را تماشا کنیم، در معرض فاجعه‌ای حتمی هستیم. اگر خود را در دل اقیانوس پرتاب کنیم، درگیر ارتباط آگاهانه می‌شویم و اینجاست که سفر واقعی آغاز می‌شود.


هفت راز برای داشتن روابط سالم و شاد (تعهد، آزادی، آگاهی، بهبودی، شادی، ارتباط و رهایی) می‌تواند به شما در هر مرحله از رابطه‌‌ی صمیمانه‌تان کمک کند؛ چه سال‌ها با کسی بوده باشید و چه درحال‌حاضر مجرد بوده و بخواهید متأهل شوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
333.۴۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۵۵:۳۸
نویسنده دون میگوئل روئیز
نویسنده دومهیترآش آمارا
مترجمامیر دانا
مترجم دوممریم ولیدروی
راوینازیما حسینی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳۳.۴۱ کیلوبایت
۰۵:۵۵:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
44,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت راز روابط سالم و شاد
هفت راز روابط سالم و شاد
دون میگوئل روئیز
اندیشه آگاه
0
(بدون نظر)
44,900
تومان