0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آناتومی حالات صورت

معرفی، خرید و دانلود کتاب آناتومی حالات صورت

درباره آناتومی حالات صورت

کتاب آناتومی حالات صورت، آناتومی صورت انسان را بازتعریف می‌کند که اتفاقاً فهم آناتومی این بخش از بدن انسان معمولاً چالش‌برانگیزتر از سایر بخش‌هاست. تیمی از هنرمندان حرفه‌ای و متخصصان پزشکی با هم و در کنار هم کار کردند تا این کتاب مربوط به آناتومی را با اطلاعات تصویری که مربوط به آناتومی است، بنویسند.

آنچه در این کتاب می‌آموزید:

اطلاعات جزئی در مورد آناتومی ماهیچه‌های صورت و ساختار فیزیکی آنها

کارکرد ماهیچه‌های صورت و اینکه چه اثری روی شکل صورت می‌گذارند

تفاوت‌های موجود میان جنسیت‌ها، سن و سال‌های مختلف و نژادهای گوناگون

ساختارهای استخوانی چه ارتباطی با بافت‌های نرم دارند، نقاط عطف صورت، بخش‌هایی از صورت که دارای چربی‌اند و بافت‌های متصل‌کننده

شناخت چین و چروک‌های صورت و جمجمه

کتاب‌های آناتومی برای یادگیری و فهم بهتر است- معمولاً نمی‌توان درباره‌ی احساسات و هیجانات واقعی ظاهرسازی کرد؛ به همین دلیل ما باید ظرافت‌هایی را بیاموزیم که بتوانند تفاوت میان احساسات و هیجانات راستین و دروغین را مشخص کنند. شما هم برای دانستن اینها نه‌تنها باید آناتومی را که باعث ایجاد حرکت می‌شود، بشناسید، بلکه باید ابزارها و زبانی را داشته باشید که بتوانید با آن تغییرات را توضیح دهید.

تصاویری که خود گویای ماهیچه‌های صورت و حالات صورت هستند- این کتاب در بر دارنده‌ی تصاویری سه بُعدی از ماهیچه‌های صورت است که به تصویر کشیده شده‌اند. از آنها به صورت فوتوگرامتری تصویربرداری شده است و هر دو حالت، صورت‌های خنثی و دارای حالت، بررسی شده‌اند. این کتاب شامل عکس‌های انسان‌های واقعی و ساختارهای سه بُعدی جمجمه است.

یک نگرش سازمان‌یافته به ‌یک سیستم پیچیده- همه‌ی ماهیچه‌ها با دقت از هم متمایز شده‌اند و نام‌های‌شان روی‌شان نوشته شده است. همچنین تصاویر و متن توضیح می‌دهند که ‌این ماهیچه‌ها چطور کار می‌کنند و چطور روی سطوح صورت اثر می‌گذارند.

برای هنرمندان مهم‌ترین بخش، ظاهر است- در آناتومی، آنچه از همه برای هنرمندان و متخصصان تصویری مهم است، جنبه‌ی ظاهری و تصویری است. تصاویر و اطلاعات تصویری قابل فهم و اینکه چطور کار می‌کنند نیز اهمیت دارند. اطلاعات مربوط به آمار و ارقام و نام‌های لاتینی خیلی مهم نیستند. نویسنده هنرمندی است با بیش از بیست و پنج سال سابقه و استاد آناتومی در آکادمی هنر است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
12.۲۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهاولدیس زرینس
مترجم مهدی آقا جانی
مترجم دوممحمدهادی آقاجانی
ناشرانتشارات دیموند بلورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۲.۲۴ کیلوبایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آناتومی حالات صورت
آناتومی حالات صورت
اولدیس زرینس
انتشارات دیموند بلورین
0
(بدون نظر)
69,000
تومان