0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلاب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قلاب

نویسنده:
نیر ایال
درباره قلاب

۷۹ درصد از ما، ۷۹ درصد از کسانی که تلفن هوشمند داریم، هر روز صبح، تا پانزده دقیقه بعد از بیدار شدن، به گوشی خود سر می‌زنیم. راستش را بخواهید این بیش از چیزی که فکرش را کنید، هولناک است. همه ما معتادیم درحالی‌که حتی به اعتیاد خود آگاه نیستیم. ما نمی‌دانیم چه ساز و کاری ما را این‌قدر درگیر کرده است. قبل از همه‌ این‌ها، ما حتی ساز و کار عملکرد مغز خودمان را هم نمی‌دانیم. نمی‌دانیم چطور مغزمان به چیزی عادت می‌کند و چطور می‌توانیم به عادت‌هایمان جهت بدهیم.


راستی، اگر شما بخواهید با استفاده از این عملکرد مغز، کسی را معتاد چیزی کنید، چه می‌کنید؟

بیش از یک‌سوم آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند رابطه جنسی را کنار بگذارند تا اینکه موبایل نداشته باشند!!

نتایج یک پژوهش دانشگاهی در سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد، به طور متوسط، افراد تلفن همراه خود را ۳۴ بار در روز چک می‌کنند. باید بپذیریم که ما ماهی‌های این فضای بزرگ و غول‌پیکریم و در قلاب کسب‌وکارهای بزرگ گیر افتاده‌ایم. باید سریعا خودمان را نجات دهیم.


یکی از کتاب‌های مهم در این زمینه که باید حت‍ما آن را بشنویم، تا بتوانیم خودمان را از چنگال قلاب‌های کسب‌وکارهای بزرگ رها کنیم، کتاب «قلاب» است.

سوال محوری کتاب این است که ما چگونه به استفاده از برخی محصولات اعتیاد پیدا می‌کنیم؟

برای پاسخ به این سوال، باید در ابتدا یاد بگیریم که اصلا‍ً مغزمان چطور کار می‌کند. باید سر در بیاوریم که چطور می‌توانیم در اتاق فرمان مغز خودمان و دیگران بنشینیم و سمت‌وسوی تصمیمات را تعیین کنیم. باید آگاه باشیم که عملکرد مغز ما بر چه پایه‌هایی استوار است و در طول زندگی‌مان، چطور افسار تصمیم‌گیری‌هایمان از دستمان خارج بوده و ذره‌ای کنترل روی آن نداشته‌ایم!

کتاب «قلاب» از فرایند چهارمرحله‌ای برای درگیر کردن مخاطب به کسب‌وکارتان می‌گوید. شما باید بتوانید محرک‌های بیرونی و درونی ایجاد کنید، اقدام کردن را برای مخاطبانتان آسان کنید، به مشتری‌های خود پاداش دهید تا در نهایت بعد از تمام این مراحل مخاطبتان را به خود وفادار کنید تا حدی که آن‌ها احساس کنند همراهی با شما برایشان نوعی سرمایه‌گذاری است و وقتشان را بیهوده تلف نکرده‌اند. این چرخه را باید همیشه و همیشه ادامه دهید.


این کتاب منطق پشت طراحی بسیاری از محصولات و خدمات موفق عادت‌ساز را، که هر روزه به کار می‌بریم، توضیح می‌دهد. هدف کتاب گویای «قلاب» این است که ابزاری عملی برای کارآفرینان و نوآورانی باشد که قصد دارند عادت‌سازی را برای اهداف خوب به کار ببرند.

کتاب «قلاب» سال ۲۰۱۳ در امریکا منتشر شد. این کتاب در اولین سال انتشارش منتخب آمازون از دیدگاه خوانندگان حرفه‌ای شد. نویسنده جوان این کتاب، نیر ایال، از تجربیات خود مدلی ارائه می‌دهد که می‌تواند در بهبود کسب‌وکارهای دنیای امروز بسیار موثر باشد. چرخه قلاب امروزه یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جذب مشتری در فضای مجازی محسوب می‌شود.


در قسمتی از کتاب «قلاب» می‌شنویم:

«محصولات موفق از طریق چرخه‌های متوالی قلاب، بی‌آنکه نیازمند تبلیغات پرهزینه یا ارسال پیام‌های فراوان باشند، به هدف نهایی خود، یعنی تعامل خودانگیخته کاربر با محصولشان دست می‌یابند و آن‌ها را بارها و بارها به سمت خود می‌کشانند.»

شنیدن کتاب «قلاب» صرفا یک پیشنهاد ساده نیست، شما برای تغییر در سبک زندگی خود و همچین در کسب و کارتان، باید آن را بشنوید و هیچ راه دیگری نیز ندارید. مگر یادتان رفته؟ ما ماهیانی هستیم که باید از چنگ قلاب‌های غول‌پیگر رها شویم و خودمان قلابی به دست بگیریم و آن را در مسیر درست به کار بگیریم. کتاب «قلاب» را با صدای گیرای حمید محمدی، مجری و گوینده، می‌شنوید که لذت دانستن را برایتان چند برابر می‌کند.


کتاب «قلاب» با این فصل‌ها شروع می‌شود:

فصل اول: ناحیه عادت

فصل دوم: انگیزش

فصل سوم: اقدام

فصل چهارم: پاداش

فصل پنجم: سرمایه‌گذاری

و...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
357.۷۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۲۱:۱۷
نویسندهنیر ایال
مترجمصدف حکیمی زاده
راویحمید محمدی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۷.۷۷ کیلوبایت
۰۶:۲۱:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
52,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلاب
قلاب
نیر ایال
نوین کتاب
4
(2)
52,000
تومان