0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اگر فردا بیاید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اگر فردا بیاید

نویسنده:
سیدنی شلدون
ناشر:
ماه آوا
درباره اگر فردا بیاید

تریسی ویتنی زیبا و باهوش که عرش را سیر می کند چون قرار است با مردی ثروتمند و اصیل ازدواج کند، بر اثر توطئه چینی یک گروه مافیایی، کارش به زندان می کشد و تصمیم می گیرد از همه ی کسانی که زندگی اش را نابود کردند، انتقام بگیرد و به این ترتیب، وارد بازی مرگباری می شود که او را از نیواورلئان به لندن، پاریس و مادرید می کشاند...

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
824.۳۸ کیلوبایت
مدت زمان
۱۴:۲۶:۵۱
نویسندهسیدنی شلدون
مترجمحمیده رستمی
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
10 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۲۴.۳۸ کیلوبایت
۱۴:۲۶:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
گیرا 🧲 (3)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

با درود قطعاکتاب سیدنی شلدون از نظر سطح و اندازه ی.کیفی کتابی کاملا معمولی و ساده است . من در طول شنیدن کتاب با صدای زیبای خانم خواجه نصیر تصویری ذهنی داشتم از فیلم ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز . کاملا تخیلی و غیرواقعی . البته سلیقه ی افراد هم خیلی مهم است . بنده داستانهای رئال و واقعی مانند کتابهای خالد حسینی را بسیار بیشتر پسندیدم تا سیدنی شلدون . تفاوت مثل دیدن فیلمی فاخر و دیدن فیلمی اکشن و تخیلی بود . به هر حال کتاب رو به دوستانی که سبک اکشن و پلیسی و تخیلی را دوست دارند توصیه می کنم . با تشکر از نشریه ی ماه آوا و خانم راضیه هاشمی .

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

روانم ساییده شد ! :))) خدا شاهده تیک عصبی گرفتم ‌ هر دفعه قطعش می کردم ، مغزم خنک بشه این دیگه چی بود ! روانم به فنا رفت نه اینکه خسته کننده باشه ،نه همش شره ! اگه حوصله ی یه دختر بی کله که همش دنبال شر می گرده دارین ، این همون کتابه ! اجرای خانم خواجه نصیر هم عالی و بی نقص و جذاب ، ممنون از گروه حرفه ای و دوست داشتنی ماه آوا و خانم راضیه هاشمی .

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

یکی از جذاب ترین کتابهای سیدنی شلدون بود و اصلا نتونستم بگذارمش کنار. با وجود شخصیتهای بیشماری که در داستان وجود دارند، خانم خواجه نصیر با مهارت بسیار بالا صداسازی و روایت کردند. از استفاده از موزیکهای طولانی و خسته کننده پرهیز شده بود و تماما شنونده رو درگیر اصل ماجرا می‌کرد. بسیار ممنونم از این تیم حرفه ای تهیه و تولید.

4

داستان خیلی خوبیه طوریکه دوست دارم آثار دیگه این نویسنده رو هم گوش بدم. خوانش خوبه ولی مشکل اونجاست که یه نفر بخواد بجای هم مرد و هم زن صحبت کنه، معمولا جذابیت داستان خیلی کم میشه.

5
سرگرم‌کننده 🧩

من متنی این کتاب رو خوندم و میتونم بگم بی نهایت قشنگ بود و به هر دوستی هم که پیشنهادش کردم از این کتاب خوشش اومد

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

باحاله

4.4
(13)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
109,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اگر فردا بیاید
اگر فردا بیاید
سیدنی شلدون
ماه آوا
4.4
(13)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
109,200
تومان