0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوگا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هوگا

هنر شادکامی دانمارکی
درباره هوگا

کتاب هوگا هنر شادکامی دانمارکی تالیف اولیویا تلفورد است. اولیویا تلفورد یک نویسنده مینیمالیست است که بر داشتن زندگی ساده و آرام تاکید دارد. کتاب «هنر زندگی مینیمالیستی»، «درمان شناختی رفتاری به زبان ساده» و «ذهن‌آگاهی به زبان ساده» از اولیویا تلفورد پیش‌ازاین توسط انتشارات اندیشه آگاه ترجمه و منتشر شده است.


در کتاب هوگا هنر شادکامی دانمارکی نویسنده به سراغ یک فرهنگ غنی در اسکاندیناوی رفته است تا راه‌هایی که آن‌ها برای آرامش استفاده می‌کنند را بررسی کند. کشور دانمارک همواره جزو شادترین کشورهای جهان است و به عقیده نویسنده یکی از دلایل این شادی فرهنگی به نام هوگا است. هوگا در دانمارک و اسکاندیناوی بیشتر توصیف‌کننده یک احساس است تا یک مفهوم. در اصل این کلمه به معنای «راحتی» است، اما معنای گسترده‌تر آن، نوعی سبک زندگی است. هوگا دربردارنده طرز فکر مثبت‌اندیشی و لذت بردن در خلال تجربه‌های روزمره است. این معنی در هسته‌ مرکزی این مفهوم قرار دارد و رویکرد کلی در رابطه با زندگی و نحوه زندگی‌کردن در منطقه‌ اسکاندیناوی را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.


- بخشی از کتاب:

دلیل اینکه بسیاری از آمریکایی‌ها در تعریف کلمه‌ «هوگا» مشکل دارند این است که برای آن معادل انگلیسی وجود ندارد. هیچ کلمه‌ای به جز «راحتی» برای نشاندادن این احساس وجود ندارد، اگرچه بسیاری از مردم دانمارک و فرهنگ آن کاملاً باور دارند که معنای حقیقی این کلمه از آن برنمی‌آید. بهترین توصیف آن¬ها از معنی هوگا به زبان انگلیسی این است: لذت‌بردن از چیزهای ساده در زندگی. تبلیغاتی را به خاطر بیاورید که خانواده‌ای جلوی آتش، دور هم جمع شده‌اند یا دور میز شام نشسته‌اند و از غذاهای مورد علاقه‌شان لذت می‌برند یا روی کاناپه نشسته‌‌اند و فیلم مورد علاقه‌شان را می‌بینند و این کلمات روی صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شود که «از چیزهای خوب زندگی لذت ببرید». این مبنای خوبی برای معرفی زندگی به سبک هوگاست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
205.۸۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۳۹:۳۵
نویسندهاولیویا تلفورد
مترجم فرناز ولی زاده
راوینازیما حسینی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۵.۸۷ کیلوبایت
۰۳:۳۹:۳۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوگا
٪50
هوگا
هنر شادکامی دانمارکی
اندیشه آگاه
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان