0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اندیشه ی البرز

معرفی، خرید و دانلود کتاب اندیشه ی البرز

یادنامه ی دکتر محمدعلی مجتهدی

نویسنده:
بهرام بیانی
درباره اندیشه ی البرز


کتاب اندیشه ی البرز نوشته بهرام بیانی است و به معرفی یکی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی و علمی ایران، دکتر محمدعلی مجتهدی، می‌پردازد. این کتاب به تحولات آموزشی در ایران و نقش مهم دکتر مجتهدی در این زمینه اشاره دارد. دکتر مجتهدی برای مدت‌ها ریاست یکی از معتبرترین دبیرستان‌های کشور، یعنی دبیرستان البرز، را انجام داده و تاثیرات او در تحصیلات عالیه نیز قابل توجه بوده است. او در تاسیس یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های ایران، یعنی دانشگاه صنعتی شریف، نقش داشته و همچنین ریاست چند دانشگاه دیگر از جمله دانشگاه شیراز و دانشگاه شهید بهشتی را انجام داده است.

آشنایی با نویسنده کتاب اندیشه‌های البرز

نویسنده کتاب، بهرام بیانی، در سال 1326 متولد شد. او دوران دبیرستان را در دبیرستان البرز گذرانده و در سال 1345، یعنی نخستین سال فعالیت دانشگاه صنعتی شریف، دانشجوی این دانشگاه شده است. دکتر محمدعلی مجتهدی که در این کتاب معرفی شده، خود در نخستین سال تحصیلی و چند ماهی از سال تحصیلی دوم نایب‌التولیه این دانشگاه بوده است.

چرا باید کتاب اندیشه‌های البرز را بخوانیم

برای ارتقاء دانش و آگاهی خود در مورد دکتر محمدعلی مجتهدی و تاثیرات او در زمینه آموزش و فرهنگ ایران، این کتاب می‌تواند منبع مفیدی باشد. همچنین برای کسانی که به تاریخ تحصیلات و دبیرستان البرز علاقه‌مند هستند، این کتاب می‌تواند اطلاعات ارزشمندی ارائه دهد. در زیر فواید خواندن کتاب اندیشه البرز آمده است:

·      آشنایی با تاریخ آموزش و پرورش ایران:

اگر به تاریخ تحصیلات و آموزش و پرورش در ایران علاقه‌مند هستید، این کتاب می‌تواند منبع مناسبی برای آشنایی با تحولات این زمینه و نقش مهم دکتر مجتهدی در آن باشد.

·      آشنایی با شخصیت دکتر محمدعلی مجتهدی:

دکتر مجتهدی شخصیت برجسته‌ای در زمینه آموزش و پرورش ایران بوده و نقش او در تأسیس دانشگاه‌ها و مدارس مهم کشور بسیار قابل توجه است. این کتاب به شما این امکان را می‌دهد تا با زندگی و دستاوردهای این شخصیت آشنا شوید.

·      آشنایی با دبیرستان البرز و دانشگاه صنعتی شریف:

دبیرستان البرز و دانشگاه صنعتی شریف دو موسسه مهم آموزشی در ایران هستند و دکتر مجتهدی نقش مهمی در تاسیس و اداره این موسسات داشته است. این کتاب به شما اطلاعات جامعی در مورد این موسسات و تاریخچه تأسیس آن‌ها ارائه می‌دهد.

·      ارتقاء دانش فرهنگی و تاریخی:

خواندن این کتاب می‌تواند دانش فرهنگی و تاریخی شما را ارتقاء دهد و بینش جدیدی به شما در مورد تاریخ معاصر ایران ارائه دهد.

·      الهام‌بخشی و انگیزش:

داستان زندگی و دستاوردهای دکتر مجتهدی می‌تواند الهام‌بخش و انگیزشی برای خوانندگان باشد و به آن‌ها نشان دهد که چگونه می‌توان با تلاش و پشتکار به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب اندیشه‌های البرز

اگر از خواندن کتب مربوط به تاریخ لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب ارمیا

·      کتاب تهران مخوف

·      کتاب آن مادیان سرخ یال

·      کتاب تو قاهره خواهی مرد



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
428 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۱۶:۰۰
نویسندهبهرام بیانی
ناشرنشر ماهی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۳ مگابایت
۴۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اندیشه ی البرز
اندیشه ی البرز
یادنامه ی دکتر محمدعلی مجتهدی
نشر ماهی
0
(بدون نظر)
100,000
تومان