0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هزار قدم در دل شب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب هزار قدم در دل شب

نویسنده:
تریسی چی
ناشر:
میلکان
درباره هزار قدم در دل شب

کتاب هزار قدم در دل شب نوشته تریسی چی داستان زندگی دختری به نام «اوتوری میوکو» را به تصویر می‌کشد. اوتوری، در تمام جنبه‌های زندگی، یک دختر معمولی به حساب می‌آید، به استثنای یک جنبه که او را از دیگران متمایز می‌کند: صدای بسیار بلندی که دارد. اوتوری از زندگی خود راضی است تا زمانی که به طور غیرمنتظره‌ای مورد نفرین یک شیطان قرار می‌گیرد، وظیفه دارد نفرین را باطل کند تا از تبدیل شدن به یک موجود پلید جلوگیری کند. این کتاب نامزد جایزه ملی کتاب در دسته ادبیات جوانان در سال 2021 بود. نویسنده در این کتاب، داستان جذابی را ارائه می‌دهد که خوانندگان را در یک سفر هیجان‌انگیز و پر از ماجراهای جذاب همراه می‌کند. اگر به داستان‌های جذاب و مهیج علاقه‌مندید، این کتاب یک گزینه عالی برای شماست.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره تریسی چی

تریسی چی نویسنده‌ای است که او را به ویژه در حوزه‌ داستان‌های بزرگسالان جوان می‌شناسند. او با تألیف اثرهایی همچون "دریایی مرکب از طلا" و "ما آزاد نیستیم" به شهرت دست یافته است. تریسی چی نسل چهارم از اقوام ژاپنی آمریکایی است و در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند. وی در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا کروز، تحصیلات خود را در رشته‌های ادبیات و نویسندگی خلاق ادامه داده و مدرک کارشناسی ارشد هنر را از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو دریافت کرده است. علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، تریسی چی با شرکت در مسابقه‌ نویسندگی "جنگ‌های زمین" به فرصتی برای نویسندگی حرفه‌ای دست یافت و اثرهای خود را به مرور زمان با کیفیت و موفقیت بالایی منتشر کرده است.

تریسی چی با توانایی خود در نوشتن داستان‌های جذاب و معنوی، توانسته است تعداد زیادی از طرفداران و خوانندگان را به آثارش جلب کند. او با انتشار آخرین کتابش به نام ما آزاد نیستیم (We Are Not Free) نامزد جایزه‌ ملی کتاب شده و به خاطر این اثر، چهار نقد ستاره‌دار از منتقدان دریافت کرده است.

چرا باید کتاب هزار قدم در دل شب را بخوانیم

کتاب هزار قدم در دل شب یک داستان جذاب و مهیج است. این کتاب از طریق داستان اوتوری میوکو، به مخاطبان درس‌های ارزشمندی درباره تفکر مثبت، مقابله با نوعی ترس و نفرین، و اهمیت پذیرش تفاوت‌ها و تمایزها آموزش می‌دهد. با پیگیری ماجراهای اوتوری، خواننده می‌تواند مفاهیمی چون استقلال، قدرت تصمیم‌گیری، و ارتقاء اعتماد به نفس را درک کند. همچنین، این داستان از زاویه‌ی جذابی به موضوعاتی چون دوستی، ماجراجویی، و پیشرفت شخصی نگاه می‌کند که خواننده را به تأمل در مسائل زندگی و تلاش برای بهبود آنها ترغیب می‌کند. در کل، کتاب هزار قدم در دل شب یک تجربه ممتع و معنوی برای هر خواننده است که به او ابزارهایی برای مواجهه با چالش‌ها و پیشرفت در زندگی خود ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب هزار قدم در دل شب می‌خوانیم

حقیقت این بود که میوکو بارها تصور کرده بود داشتن آزادی‌های یک مرد، چه لذتی دارد. اگر مرد بود، می‌توانست بدون همراهی یکی از خویشاوندان مردش سفر کند، می‌توانست با بالاتنه‌ برهنه در رودخانه برود! می‌توانست بدون هیچ عذر و بهانه‌ای آروغ بزند و سه برابر فضای لازم، روی نیمکت‌های عمومی جا اشغال کند!

اما پس از موافقتش با این‌که گیکی با یکی از فریب‌کاری‌هایش قیافه‌اش را تغییر دهد، متوجه شد که از صدای تازه‌ی عمیق‌شده و گونه‌های ته‌ریش‌دارش اذیت است.

حتی لباس‌های مردانه‌ای هم که پوشید، انگار برایش مناسب نبود. در قسمت بازو و شانه‌ها به‌قدری تنگ بود که نمی‌توانست دست‌هایش را راحت تکان بدهد؛ چون او در واقع یک مرد نبود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب هزار قدم در دل شب

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهتریسی چی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

به نظر من کتاب خوبی نبود نويسنده دوست داشت فضا و مکان های پیچیده ای را توصیف کند که در صفحه ی بعدی داستان به کارتان نمی آید از این رو کتاب پر از توصیف های بی استفاده است جدا از آن نويسنده به شدت مردستیز است که البته در ۲۰۲۳ چیز بدی حساب نمی شود در ابتدا فکر می کنید که نويسنده می‌خواهد از ظلمی که به زنان شده بگوید ولی خیلی زود می‌فهمید که او می‌خواهد از گذشته فقط برای توهین به مردان استفاده کند به طوری که در قسمتی از کتاب برای توصیف چیز هایی مثل وحشی احمق و جنگ طلب از کلمه مرد استفاده میشود و می‌گوید که. به طور خلاصه آن ها فقط مرد بودند. در پایان نويسنده حتی از اینکه نام مردی را که در نوشتن کتاب به او کمک کرده ببرد هم بدش می آید و نام او را در پرانتز اضافه می کند بگذریم از مردان کتاب که همه احمق، خشن، نادان و خیانت کار هستند و در بهترین حالت وسیله ای برای جابه جا و سواری دادن به شخصیت اصلی هستند امیدوارم نويسنده کمی بزرگ شود.

5

از اینکه نویسنده ای غیر ژاپنی چنین داستان باشکوهی از فرهنگ ژاپن رو نوشته واقعا لذت بردم

4
(5)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هزار قدم در دل شب
٪50
هزار قدم در دل شب
تریسی چی
میلکان
4
(5)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر