0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شجاعت مطلوب نبودن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شجاعت مطلوب نبودن

تدبیری ژاپنی برای تغییر زندگی و رسیدن به شادی حقیقی
ناشر:
میلکان
درباره شجاعت مطلوب نبودن

کتاب شجاعت مطلوب نبودن نوشته فومیتاکه کوگا و ایچیرو کیشیمیدر به ما نشان می‌دهد که زندگی و خوشبختی ما می‌تواند ساده‌تر از چیزهایی که ممکن است تصور کنیم باشد. در این کتاب، مطالب مهمی در مورد تأثیر فشارهای اجتماعی و محدودیت‌های جامعه بر روی روحیه و تصمیم‌گیری‌های ما بیان می‌شود. نویسندگان این کتاب بر این موضوع تأکید دارند که ما گاهی اوقات به دلیل تلاش برای پسندیده بودن در نظرات دیگران، از خودمان دور می‌شویم و نیازها و خواسته‌های درونی خود را نادیده می‌گیریم. اما این کتاب شما را تشویق می‌کند که با شجاعت و اعتماد به خود، می‌توانید از این محدودیت‌ها فرار کرده و به سمت خوشبختی و آزادی حرکت کنید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره فومیتاکه کوگا و ایچیرو کیشیمیدر

فومیتاکه کوگا نویسنده‌ای با استعداد و ماهر است که موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است. او در زمینه‌های متعددی از جمله روان‌شناسی عمومی و غیرداستانی، آثار پرفروشی را به چاپ رسانده است. وی در اواخر بیست سالگی‌اش با روان‌شناسی آدلر آشنا شد و نتیجه‌ این آشنایی عمیق، تاثیرگذاری قابل توجه ایده‌های آدلر بر او بود.

ایچیرو کیشیمیدر دیگر نویسنده‌ای است که در نگارش این کتاب همکاری داشته و در انجمن روان‌شناسی آدلریان به عنوان یکی از مشاوران معتبر این مجموعه مشغول به کار است. او به ترجمه مقالات منتخب آلفرد آدلر به زبان ژاپنی مشغول بوده و علاوه بر این، به همراه فومیتاکه کوگا، به نگارش کتاب‌های مشترکی نیز پرداخته‌اند. یکی از این آثار مشترک که بی‌نظیری از تفکرات آدلر را ارائه می‌دهد، کتاب "شجاعت خوشبخت بودن" است.

چرا باید کتاب شجاعت مطلوب نبودن را بخوانیم

این کتاب به شما فرصتی عالی برای ارتقاء دانش‌تان در زمینه روانشناسی و فلسفه می‌دهد، زیرا بر اساس تفکرات روانشناسی آلفرد آدلر، یکی از معتبرترین شخصیت‌های روانشناسی مدرن، نوشته شده است. خواندن این کتاب نه‌تنها به بهبود روحیه و روانی شما کمک می‌کند، بلکه شما را با اصول و اندیشه‌های پیچیده روانشناسی آدلر آشنا می‌کند. اگر به دنیای روانشناسی و فلسفه علاقه‌مندید و دوست دارید نه تنها زندگی خود را بهتر کنید بلکه همچنین توانایی قبول شدن و قبول دیگران را بیاموزید، این کتاب برای شما یک انتخابی عالی است. این اثر، به عنوان یک راهنمای جامع، شما را در مسیری به سوی زندگی ساده‌تر، خوشبخت‌تر، و متعالی‌تر هدایت می‌کند.


در بخشی از کتاب شجاعت مطلوب نبودن می‌خوانیم

جوان: لحظاتی پیش، کلمات "فلسفه دیگر" را به کار بردید. اما من شنیده‌ام که تخصص شما در فلسفه یونانی است.

فیلسوف: همین‌طور است، فلسفه یونانی از همان اوایل نوجوانی برای من مهم بوده است. متفکران بزرگی همچون سقراط، افلاطون، ارسطو. در حال حاضر، در حال ترجمه اثری از افلاطون هستم، و می‌خواهم بقیه عمرم را صرف مطالعه اندیشه کلاسیک یونان کنم.

جوان: بسیار خب. پس این "فلسفه دیگر" چیست؟

فیلسوف: این یک مدرسه کاملاً جدید است که توسط روانپزشک اتریشی، آلفرد آدلر، در آغاز سده بیستم تأسیس شد. به‌طورکلی، از آن به‌عنوان "روان‌شناسی آدلر" یاد می‌شود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب شجاعت مطلوب نبودن

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب افسانه های نادرست در مورد غم و اندوه نویسنده میترا محمدزاده

ü   کتاب قدم های کوچک موفقیت اوهام نویسنده نرگس ولیخانی

ü   کتاب راز خلق زندگی بالتازار و بلموندا نویسنده گروه نویسندگان


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
215 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۰:۰۰
نویسندهایچیرو کیشیمی
نویسنده دومفومیتاکه کوگا
مترجمآراز بارسقیان
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The courage to be disliked,۲۰۱۸
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۹ مگابایت
۲۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
تلخ ☕️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

من از این نشر نخوندم ولی کتاب بسیار پرباری هست و بنظرم اگر کسی بتونه این فلسفه رو تو زندگیش پیدا کنه حداقل ۵۰ درصد مشکلاتش حل میشه...فلسفه تلخی داره ولی ارزش یکبار مواجه شدن باهاش رو ۱۰۰ درصد داره

5
پربار 🌳

به نظرم یکی از کتاب هایی بود که باید بارها خوندش. کاملا دیدگاه ساده و جدیدی رو برای من باز کرد و خیلی از خستگی های بیهوده زیستن رو با معنا برام پر کرد.

4
آموزنده 🦉

کتاب جالبی بود بعضی بخش‌ها خیلی مفید بود ولی من با تمام بخش‌های کتاب موافق نبودم

نمایش 1 نقد دیگر
4.7
(10)
پربار 🌳 (2)
55,000
٪50
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شجاعت مطلوب نبودن
٪50
شجاعت مطلوب نبودن
تدبیری ژاپنی برای تغییر زندگی و رسیدن به شادی حقیقی
میلکان
4.7
(10)
پربار 🌳 (2)
55,000
٪50
27,500
تومان