0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنی پشت پنجره

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنی پشت پنجره

نویسنده:
ای جی فین
ناشر:
میلکان
درباره زنی پشت پنجره

دنیای داستان‌های ماجراجویانه پر از داستان‌های جذاب و خواندنی است که ضربان قلب خواننده را بالا می‌برد. کتاب زنی پشت پنجره اثر ای جی فیلین یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب اولین‌بار با عنوان the woman in the window در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و خیلی سریع به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد. این کتاب جذاب تاکنون به بیش از ۴۰ زبان مختلف برگردانده شده است و بیش از پنج میلیون نسخه از آن هم فروخته شده است. همچنین از روی این کتاب فیلمی به همین نام در سال ۲۰۲۱ ساخته شد که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد.

داستان کتاب زنی پشت پنجره داستان پزشکی به نام دکتر فاکس است که به آگورا فوبیا مبتلاست و در خانه‌ی بزرگی در نیویورک زندگی می‌کند. او تازه از همسرش جدا شده است و دختر ۹ ساله‌اش هم با همسرش زندگی می‌کند. او شرایط روحی مناسبی ندارد و با گوشه‌نشینی و الکل و ماندن درون خانه و همچنین بررسی اتفاقات مربوط به همسایه‌ها تلاش می‌کند زندگی را پیش ببرد. تا اینکه روزی قتلی را که آن‌سوی خیابان اتفاق می‌افتد را می‌بیند و کم‌کم می‌فهمد چیزهایی تغییر کرده است، زندگی به سادگی‌ای که او تصور می‌کرد نیست. این کتاب طرحی پر از تعلیق دارد و چیزهای زیادی درباره‌ی بیماری‌های روانی، انزوا، تروما و چیزهایی ازاین‌دست هم در آن مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب زنی پشت پنجره در ایران هم با استقبال زیادی مواجه شده است و چندین ترجمه‌ی مختلف از آن در بازار موجود است. یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی راضیه مرادی است که انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید در همین صفحه از دسته‌بندی داستان و رمان خریداری و دانلود کنید.

ای جی فین کیست؟

Daniel Mallory نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۹ در نیویورک به دنیا آمد است و در شارلوت، کالیفرنیای شمالی بزرگ شده است. او در مدرسه‌ی لاتین شارلوت درس خواند و به دانشگاه دوک رفت. او در رشته‌ی زبان انگلیسی درس‌خوانده است و همچنین به دانشگاه آکسفورد رفته است. او پیش از نوشتن کتابش در بسیاری از نشریات نیویورک و لندن کارکرد و به‌عنوان روزنامه‌نگار شناخته می‌شود. مالوری با کتاب زن پشت پنجره در دنیا شناخته شد و توانست موفقیت به دست آورد. او در حال نوشتن کتاب دومش است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

چرا باید کتاب زنی پشت پنجره را خواند؟

زنی پشت پنجره کتابی جذاب و هیجان‌انگیز است که ذهن خواننده را به خود مشغول می‌کند. این کتاب پر از تعلیق و جزئیات بسیار جالب است که خواننده را مجبور می‌کند خواندن این کتاب را ادامه دهد. اگر اهل خواندن داستان‌های جنایی هستید و از معما لذت می‌برید این کتاب یک انتخاب خوب برای شماست.

در بخشی از کتاب زنی پشت پنجره می‌خوانیم

هراس از مکان‌های باز: به معنی ترس از مرکز خرید است و در عمل این اصطلاح به مجموعه‌ای از اختلالات هیجانی اطلاق می‌شود. این اختلال اولین‌بار در اواخر قرن نوزدهم میلادی ثبت شد و یک قرن بعد به‌عنوان یک عامل تشخیصی مستقل کدگذاری شد. هرچند این اختلال با اختلال ترس همراه است. اگر دوست دارید می‌توانید در نظام‌نامه‌ی تشخیصی و آماری، ویرایش پنجم، DSM-5 به‌صورت خلاصه درباره‌اش مطالعه کنید. این موضوع همیشه باعث شگفتی‌ام می‌شود و عنوان این مقاله شبیه به حق امتیاز فیلم است و کسی نمی‌تواند از آن کپی‌برداری کند. اختلال ذهنی ۴ را دوست داشتید؟ این را هم دوست خواهید داشت.

ادبیات پزشکی غالباً تخیلی است، وقتی درباره‌ی تشخیص صحبت می‌کند. «ترس از محیط باز شامل ترس از تنها بودن در خارج از منزل، بودن در جمعیت یا ایستادن در صف یا بودن روی پل می‌باشد.» همه چیزم را می‌دهم که روی پل بایستم. به جهنم، هر کاری هم می‌کنم که در صف بایستم. این یکی را هم دوست دارم: «بودن وسط صف سینما» یا صندلی‌های وسطی، نه صندلی‌های دیگر.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب زنی پشت پنجره

زنی پشت پنجره داستانی هیجان‌انگیز است که نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید با خوانندشان و هیجان و لذت را تجربه کنید، در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز انتشارات البرز

·      سنترال پارک اثر گیوم موسو انتشارات البرز

·      بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس انتشارات البرز



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۹ مگابایت
تعداد صفحات
405 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۰:۰۰
نویسنده ای جی فین
مترجمراضیه مرادی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۹ مگابایت
۴۰۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنی پشت پنجره
زنی پشت پنجره
ای جی فین
میلکان
5
(1)
59,000
تومان