0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اقدام فوری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اقدام فوری

نویسنده:
تیبو موریس
ناشر:
ماه آوا
درباره اقدام فوری

کتاب صوتی اقدام فوری

کتاب صوتی اقدام فوری یکی از مهمترین کتاب‌هایی است که هر شخصی باید حداقل یک بار در زندگی خود آن را بخواند و یا بشنود. کتاب اقدام فوری نوشته‌ی تیبو موریس است. این کتاب با عنوانی گیرا و پر انگیزه، در زمینه‌ی خودشناسی و توسعه‌ی فردی به مخاطبان ارائه می‌شود. محتوای کلی این کتاب بر اساس نام آن نیز قابل پیش‌بینی است، به نحوی که از طریق اقدامات فوری و قدم‌گذاری به اقدامات عملی، خواننده را به سمت دستیابی به اهداف و بهبود زندگی شخصی خود هدایت می‌کند.

موضوع اصلی کتاب اقدام فوری در واقع توسعه‌ی فردی و انگیزشی است. این کتاب به تشویق و الهام بخشی برای افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت و بهبود وضعیت‌های مختلف در زندگی خود می‌پردازد. از طریق داستان‌ها، نمونه‌های عملی، راهنماها و تکنیک‌های مفید، تیبو موریس در این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با اقدامات کوچک و فوری، می‌توانند تغییرات قابل توجهی در زندگی خود ایجاد کنند.

تیبو موریس را بهتر بشناسیم

نویسنده‌ی کتاب اقدام فوری، تیبو موریس (Thibaut Merissa) نام دارد. او در سال 1989 در فرانسه به دنیا آمد. تیبو موریس یک نویسنده، مربی توسعه شخصی و مشاور انگیزشی است که به طور فعال در زمینه‌های خودشناسی، توانمندی‌های شخصی و بهبود زندگی افراد فعالیت می‌کند.او تلاش دارد تا ابزارها و راهکارهای عملی را برای افراد ارائه دهد تا بتوانند اهدافشان را دنبال کرده و زندگی بهتری را ایجاد کنند. تیبو موریس از منابع مختلفی مانند روان‌شناسی مثبت، علم اعتماد به نفس، تکنیک‌های توسعه‌ی فردی و اصول مدیریت زمان برای تدوین محتوای خود استفاده می‌کند.

پنج کتاب دیگر از تیبو موریس در فیدیبو:

·      کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

·      کتاب صوتی تسلط بر انگیزه

·      کتاب صوتی تسلط بر احساسات

·      کتاب صوتی تسلط بر باورها

این کتب نیز همچنان به موضوعاتی مشابه خودشناسی، توسعه‌ی فردی و انگیزش مرتبط هستند و نشان‌دهنده‌ی تلاش تیبو موریس در ارتقاء کیفیت زندگی و بهبود شرایط شخصی افراد است.

چرا باید کتاب اقدام فوری را بشنویم

۱. افزایش انگیزه و انرژی: کتاب اقدام فوری به شما راه‌های عملی برای افزایش انگیزه و انرژی در زندگی روزمره‌تان را ارائه می‌دهد. با خواندن این کتاب می‌توانید از طریق اقدامات کوچک و فوری، انگیزه خود را حفظ کرده و به دستاوردهای بزرگتر دست یابید.

۲. تغییر بهتر و عمیق‌تر: کتاب اقدام فوری به شما نشان می‌دهد که چگونه با انجام تغییرات کوچک و فوری، می‌توانید به تغییرات عمیق‌تری در زندگی‌تان دست پیدا کنید. این کتاب به شما راهکارهایی را ارائه می‌دهد که در مسیر تحول و بهبود شخصی‌تان کمک می‌کند.

۳. ساختار و برنامه‌ریزی: از طریق این کتاب می‌توانید اصول ساختاردهی و برنامه‌ریزی موثر را یاد بگیرید. این اصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید اهداف خود را بهبود داده و با ترتیب‌دهی به اقدامات فوری، به نتایج مطلوب دست یابید.

۴. خودشناسی و رشد فردی: خواندن کتاب‌هایی از این دسته، به شما کمک می‌کند تا بهتر با خودتان آشنا شوید و به رشد و توسعه‌ی شخصی‌تان پرداخته و به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوید.

۵. استفاده از تجربیات دیگران: نویسنده با به اشتراک گذاشتن داستان‌ها و تجربیات مختلف، شما را به درک بهتری از راه‌های موفقیت و اشتباهات ممکن در تلاش‌های خود برای بهبود زندگی می‌رساند.

به طور کلی، خواندن کتاب اقدام فوری می‌تواند به شما کمک کند تا انگیزه، تغییر و بهبود را به شکل مؤثرتری در زندگی‌تان تجربه کنید. این کتاب با تکیه بر اصول عملی و تجربیات واقعی، به شما کمک می‌کند تا به طریقی موثر به هدف‌هایتان نزدیک‌تر شوید و به دستاوردهای بزرگتر دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب اقدام فوری می‌شنویم

آیا مدام کارهایتان را به فردایی موکول می‌کنید که هرگز نمی‌آید؟ آیا ابتدا به کارهای بی‌اهمیت می‌پردازید تا از پرداختن به چالشی‌ترین کارهایتان اجتناب کنید؟ اگر چنین است، این کتاب برای شما نوشته شده‌است. حتی پربازده‌ترین و بهره‌ورترین افراد روی این کره خاکی، کارهایشان را به تعویق می‌اندازند. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما اگر متوجه شدید که بیش از حد کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که در این باره کاری انجام دهید. در این کتاب پی می‌برید که چگونه با به تعویق انداختن کارها به شیوه‌ی موثرتری برخورد کنید، البته فقط در هفت روز! در پایان این هفت روز، به یک سیستم ساده و در عین حال موثر مجهز خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین کارتان را تکمیل کنید.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب اقدام فوری

اگر از شنیدن کتاب صوتی اقدام فوری لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم سایر آثار تیبو موریس را نیز بشنوید و بخوانید:

·      کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

·      کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

·      کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک

مشاهده باقی آثار موریس در فیدبو

 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
62.۴۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۸:۰۹
نویسندهتیبو موریس
مترجملطیف احمدپور
راویمجتبی کارآزموده
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲.۴۰ مگابایت
۰۱:۰۸:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ممنونم کتاب مفیدى بود و با لحن دلنشین و شنیدنى خوانده شد.البته اگر متن کتاب طولانى تر بود، بهتر میشد.

5

کتاب خوبیه برای افرادی که میخوان تلاش کنن دز داروهای افسردگی را کم کنن و بدون دارو بر افسردگی خودشون غلبه کنند

5

تا به حال مخاطب کتاب صوتی نبودم. کتاب را در حین رانندگی شنیدم. تجربه بسیار خوبی بود.

5

کتاب خوب با اجرا و صدای فوق‌العاده ?

5

محتوای کتاب و صدای گوینده بسیار خوب

5

کتاب مفید با صدای عالی و شنیدنی

5

خوانش فوق العاده بود

5

ممنون بابت این اثر

5

عالی

5

سپاس

5
(14)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اقدام فوری
٪30
اقدام فوری
تیبو موریس
ماه آوا
5
(14)
62,400
٪30
43,680
تومان