0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مانیفست قهرمانِ هر روز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مانیفست قهرمانِ هر روز

نویسنده:
رابین شارما
درباره مانیفست قهرمانِ هر روز

برای بیش از بیست و پنج سال، رابین شارما نویسنده کتاب مانیفست قهرمان هر روز اسطوره رهبری و مربی شخصی، میلیاردرها، غول‌های کسب‌وکار، سوپراستارهای حرفه‌ای ورزشی و خانواده‌های سلطنتی بوده است. او مفاهیم بزرگ روان‌شناسی را در قالب سرگرمی به افراد آموزش داده که آنها را به دستیابی به نتایج نادری سوق داده است. اکنون، در این کتاب پیشگامانه، شارما سیستم تحول‌آفرین خود را در دسترس هر خواننده‌ای قرار می‌دهد که برای مثبت‌اندیشی شکست‌ناپذیر، بهره‌وری عظیم، آزادی معنوی عمیق و زندگی با کمک به دیگران آماده است.

همه‌ی ما، فارغ از این که چند سال داریم، کجا زندگی می‌کنیم یا مشغول به چه شغلی هستیم، به دنبال موفقیت هستیم. گرچه نمی‌توان تعریف واحدی از موفقیت و خوشبختی ارائه داد، بااین‌حال احتمالاً هدف نهایی هر فردی در زندگی رسیدن به آن است و چه خوب می‌شد اگر نقشه‌‌ای وجود داشت که با استفاده از آن می‌توانستیم به‌سوی زندگی بهتر گام برداریم. کتاب مانیفست قهرمان هر روز همان نقشه‌ای است که ما را به سمت زیبایی، سادگی، آرامش و رؤیاها هدایت می‌کند. چه آرزوی رسیدن به ثروتی هنگفت را در سر بپرورانید، چه تمام چیزی که برای چند سال آینده از زندگی بخواهید، لم‌دادن روی مبل، تماشای تلویزیون و احساس آرامشی وصف‌نشدنی باشد؛ رابین شارما به شما حکمتی می‌بخشد که با به‌کاربستن آن می‌توانید تمام آن چیزی شوید که همیشه طلب می‌کردید.

کتاب مانیفست قهرمان هر روز در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و با ترجمه فاطمه باغستانی در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

معرفی نویسنده، رابین شارما

رابین شارما یکی از سخنرانان برتر جهان در زمینه رهبری و تسلط شخصی است که اخیراً به‌عنوان یکی از اساتید برتر رهبری جهان معرفی شده است. به‌عنوان یک مجری، شارما توانایی نادری را دارد که مخاطبان را برانگیخته کند و درعین‌حال بینش‌های غیرمعمول و مفیدی را ارائه دهد که منجر به انجام بهترین کار افراد، تیم‌هایی ارائه نتایج عالی و سازمان‌های بی‌نظیر می‌شود.

برای نزدیک به 20 سال، بسیاری از شناخته‌شده‌ترین سازمان‌های روی کره زمین، از نایک، جنرال الکتریک، مایکروسافت، فدرال اکسپرس، PwC، HP و Oracle گرفته تا ناسا رابین شارما را برای مهم‌ترین رویدادهای خود انتخاب کرده‌اند. او چیزی کمتر از یک سخنران در سطح جهانی انجام نمی‌دهد.

شارما در یک نظرسنجی مستقل از بیش از 22000 تاجر، به‌عنوان یکی از 5 گروه برتر رهبری در جهان رتبه‌بندی شده است و در پلتفرم‌ها با چهره‌های برجسته دیگری مانند ریچارد برانسون، بیل کلینتون، جک ولش و شکیل اونیل ظاهر می‌شود.

4 دلیل برای خواندن کتاب مانیفست قهرمان هرروزه

آشنایی با عادات پنهانی که بسیاری از خلاق‌ترین و موفق‌ترین افراد جهان برای تحقق جاه‌طلبی‌های رؤیایی خود استفاده می‌کنند.

یادگیری تکنیک‌های اصلی برای تبدیل ترس به انگیزه، مشکلات به قدرت و مشکلات گذشته به پیروزی.

ایجاد طرحی موفقیت‌آمیز برای محافظت از خود در برابر حواس‌پرتی و اهمال‌کاری به‌طوری‌که جادویی ایجاد کنید که بر زندگی شما مسلط باشد.

آگاهی از بینش‌های پیش‌گام در مورد اتخاذ روتین‌های کلاس جهانی که شما را به رسیدن به‌تناسب اندام فوق بشری و تبدیل‌شدن به منضبط‌ترین فردی که می‌شناسید هدایت می‌کند.

بخشی از خاطرات زندگی سرشار از زندگی، بخشی از کتابچه راهنمای دستورالعمل برای اجرای حرفه‌ای، و بخشی کتابچه راهنمای آزادی معنوی در عصر تغییرات با سرعت بالا، مانیفست قهرمان روزمره زندگی شما را کاملاً متحول می‌کند.

در بخشی از کتاب مانیفست قهرمان هرروزه می‌خوانیم

شهرت، اقبال و داشتن نفوذ، همراه خودش خطرات غیرمنتظره‌ی دیگری دارد که باید پیش از رسیدن به برتری، از خودتان در برابر آن‌ها مراقبت کنید وقتی تک‌به‌تک به مراجعین بسیار موفقم مشاوره می‌دادم یا در دوره‌های مربیگری آنلاینم، دایره اسطوره‌ها، بودم، الگویی ترسیم کردم که با کمک آن این افراد می‌توانستند زمانی که برای رسیدن به برتری تلاش می‌کنند، روی «تهدیدها و آسیب‌پذیری‌هایشان» نیز کار کنند و سپس «مراقبت» از خود را یاد بگیرند.

همان‌طور که در فضای ویژه برتری پیش می‌روید، با حمله‌های تند از سوی منتقدان و حسودان و افراد خشمگین روبه‌رو خواهید شد که تمام دردشان این است که نمی‌توانند شما را در آن جایگاه ببینند. موفقیت شما، درد آن‌ها را از اینکه خودشان دستاورد ندارند، زنده می‌کند. اینجاست که حتی به این دلیل که رؤیاهایشان را محقق نکرده‌اند، از خودشان بیزار می‌شوند. اگر دقت نظر نداشته باشید، این افراد انرژی شما را می‌مکند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب‌های شارما مانند رهبر بدون عنوان در صدر فهرست‌های پرفروش‌های بین‌المللی قرار دارند و پست‌های او در شبکه‌های اجتماعی به بیش از ششصد میلیون نفر در سال می‌رسد و او را به یک پدیده جهانی واقعی برای کمک به مردم برای انجام کارهای درخشان، پیشرفت در میان تغییرات و تحقق بالاترین رهبری خود تبدیل می‌کند. کتاب مانیفست شما را برای همیشه به قهرمان زندگی خودتان تبدیل می‌کند.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭The everyday hero manifesto : aim for iconic, rise to legendary, make history.‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۹۶ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
79,900
٪50
39,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
مانیفست قهرمان هر روز
مانیفست قهرمان هر روز
رابین شارما

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مانیفست قهرمانِ هر روز
٪50
مانیفست قهرمانِ هر روز
رابین شارما
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
79,900
٪50
39,950
تومان