0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه کتاب های سعادت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه کتاب های سعادت

نویسنده:
رندی گیج
درباره مجموعه کتاب های سعادت

«مجموعه کتاب‌های سعادت»، کتاب خودیاری متحول کننده رندی گیج است که به خوانندگان کمک می‌کند باورها و عادات محدود کننده‌ای را که مانع از آن‌ها می‌شود، شناسایی کرده و از آن‌ها رها شوند. این کتاب به دلایل اساسی فقر، سلامت ضعیف و ناراحتی می پردازد و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی تغییر زندگی ارائه می دهد. کار گیج به خاطر بینش‌های توانمند و عملی‌اش مورد تحسین قرار گرفته است و او را در صنعت خودسازی، به رسمیت شناخته و تحسین می‌کند.

این کتاب توسط ترجمه سعید گل محمدی در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ خود بخوانید.

 

 

معرفی رندی گیج

 

رندی گیج، متولد 6 ژوئن 1959، زاده مدیسون ویسکانسین، سخنران انگیزشی، نویسنده و مربی موفق و مشهور است. رندی گیج با بیش از سه دهه فعالیت حرفه‌ای، افراد بی‌شماری را برای دستیابی به پتانسیل کامل خود، توانمند کرده است. از افتخارات او می‌توان به جایزه معتبر تالار مشاهیر سخنران و جایگاهی در بین ده سخنران انگیزشی برتر اشاره کرد. رندی گیج علاوه بر کتاب «مجموعه کتاب‌های سعادت» چندین کتاب پرفروش دیگر نیز نوشته است، از جمله «کتاب دایره اول: اصول و مبانی تکثیر صحیح در بازاریابی شبکه‌ای»، «ذهن توانگر» و «نبوغ دیوانه: مانیفست کارآفرین‌ها».

 

چرا باید مجموعه کتاب‌های سعادت را بخوانیم؟

 

مجموعه کتاب‌های سعادت، راهکارهای عملی برای دستیابی به موفقیت در این حوزه‌ها را ارائه می‌دهد و به خوانندگان توصیه می‌کند که برای بهبود وضع خود، مسئولیت شخصی خود را بپذیرند و اصول خلق ثروت و سلامتی بهینه را بیاموزند.

اگر با بدهی، زندگی ماهانه و یا چالش‌های مالی دیگر دست و پنجه نرم می‌کنید، این کتاب می‌تواند برای شما بینش‌های ارزشمند و راهبردهایی برای شکستن دوره‌ی مشکلات مالی و دستیابی به آزادی مالی فراهم کند. به طور مشابه، اگر به دنبال بهبود سلامتی و روانشناختی خود هستید، مجموعه کتاب‌های سعادت، راهکارهای عملی برای پذیرش عادات سالم و ایجاد یک سبک زندگی که سلامتی شما را تامین می‌کند، ارائه می‌دهد.

علاوه بر توصیه‌های عملی مجموعه کتاب‌های سعادت، پیامی از تحریک و بهبود خود ارائه می‌دهد. با کنترل وضع مالی و سلامتی خود، می‌توانید یک زندگی پربار و سالم ایجاد کنید و از محدودیت‌هایی که ممکن است شما را باز دارد، خلاص شوید.

 

بخشی از مجموعه کتاب‌های سعادت

 

به دنیای واقعی خوش آمدید. جایی که خیلی از مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، درگیر بیماری‌های قابل پیشگیری هستند و زندگی‌ای از بی‌صداقتی می‌گذرانند. جایی که اکثر مردم دست به دست هم می‌دهند و در بدهی‌های خود غرق شده‌اند و تنها یک هزینه غیر منتظره از ورشکستگی مالی دور نیستند. جایی که به دلیل انتخابات نامناسب، استرس و بی‌توجهی به سلامتی، سلامتی متوسط افراد رو به زوال است.

اما اینطور نباید باشد. شما توانایی کنترل مالی و سلامتی خود را دارید و می‌توانید یک زندگی پربار و سالم ایجاد کنید. این کتاب، راهنمای شما برای انجام این کار است.

در صفحاتی که پیش رو دارید، اصول خلق ثروت، کلیدهای سلامتی بهینه و تغییرات فکری که برای موفقیت ضروری هستند را خواهید آموخت. خواهید فهمید که چرا بسیاری از مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و چه کاری می‌توانید برای جلوگیری از این اشتباهات بکنید. خواهید فهمید رازهای سلامتی بهینه و ایجاد یک سبک زندگی که سلامتی شما را تامین می‌کند، چگونه است.

 

پیشنھاد‌ھایی برای دوستداران مجموعه کتاب‌های سعادت

 

۱. «بدن ۴ ساعته» نوشته تیموتی فریس: این کتاب راهنمای جامعی برای بهینه سازی سلامت جسمانی و تناسب اندام از طریق نکات عملی در مورد رژیم غذایی، ورزش و تغییر سبک زندگی ارائه می‌دهد.

۲. «پدر پولدار، پدر بی‌پول» نوشته رابرت کیوساکی: این کتاب از طریق تجربیات و بینش‌های شخصی نویسنده، دیدگاهی منحصر به فرد در زمینه خلق ثروت و سواد مالی ارائه می‌دهد.

۳. «قدرت مثبت اندیشی» نوشته نورمن وینسنت پیل: این کتاب، توصیه‌های عملی در مورد ایجاد یک ذهنیت مثبت و غلبه بر باورهای خود محدود کننده‌ای را ارائه می‌دهد که ممکن است شما را از موفقیت باز دارد.

۴. «اثر مرکب» نوشته دارن هاردی: این کتاب، توصیه‌های عملی در مورد دستیابی به موفقیت با ایجاد تغییرات کوچک و مداوم در طول زمان و تمرکز بر عادات و رفتارهایی که منجر به موفقیت می‌شود، ارائه می‌دهد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسندهرندی گیج
مترجم سعید گل محمدی
مترجم دومهاله عطری
مترجم سوم نیلوفر مومن خانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۶ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب به طور کامل تحریف شده توسط مترجم

2.7
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه کتاب های سعادت
٪30
مجموعه کتاب های سعادت
رندی گیج
انتشارات نسل نواندیش
2.7
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان