0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت مثبت اندیشی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت مثبت اندیشی

درباره

نورمن وینسنت پیل در تعریف کتاب قدرت مثبت‌ اندیشی از این جمله استفاده می‌کند: من این کتاب را با توجه به شرایط انسانها در این دنیا نوشته‌ام؛ شرایطی که با رنج، دشواری و مبارزه آمیخته است. این کتاب تاریخچه موردی از تاثیرات تفکر مثبت در زندگی است. تکنیک‌های استفاده شده در کتاب بر مبنای تائید و تجسم بنا نهاده شده و باعث ایجاد رضایت از زندگی و افزایش کیفیت آن می‌شود. تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته و کتاب مذکور به مدت 186 هفته در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است. قدرت مثبت اندیشی تاکنون به بیش از 40 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و از این رو یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های انگیزشی در جهان است. شهرت وینسنت پیل در کنار نثر روان و ساده کتاب باعث افزایش محبوبیت آن شده است.


درباره نویسنده کتاب

نورمن وینسنت پیل در سال 1898 در اوهایو آمریکا متولد شد. وینسنت پیل برای ادامه تحصیل ابتدا به مدرسه علوم دینی و الهیات رفت و تصمیم گرفت کشیش شود. وینسنت پیل همراه با روانشناسی به نام بلنتون تصمیم به تاسیس یک کلینیک روانشناسی در کلیسا پرداخت. وی تصمیم داشت از معنویات برای درمان بیماری‌های روحی استفاده کند. کتاب‌های پیل را می‌توان حاصل تجربیات خود از برخورد با مراجعان بسیارش دانست. یکی دیگر از ویژگی‌های نگارش وی، زبان و بیان ساده برای کتاب‌ها است. این موضوع نیز باعث جذابیت بیشتر نوشته‌های او شده است. وینسنت پیل تاکنون چند کتاب نوشته که معروف‌ترین کتاب او، چرا برخی از مثبت‌اندیشان به نتایج بزرگ دست می‌یابند؟ است. این کتاب نیز موضوعی مشابه با قدرت مثبت اندیشی دارد و مسیر رسیدن به آرزوها را ذکر می‌کند. پیل سرانجام در سال 1993 در سن 95 سالگی درگذشت.


چرا باید کتاب قدرت مثبت اندیشی را بخوانیم؟

نقش تفکر مثبت و بهبود وضعیت زندگی به وسیله آن از هیچکس پوشیده نیست. اما وینسنت از نگرشی جدید برای نوشتن این کتاب استفاده کرده است. در ادامه به اختصار به ویژگی‌های برتر کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌های مشابه می‌پردازیم:

·      کتاب برگرفته از اتفاقات و تجربیات واقعی است. این موضوع به خواننده کمک می‌کند تا به این باور برسد که تفکر مثبت واقعا نتیجه دارد و باعث تغییر در وضع زندگی افراد می‌شود.

·      ·باور به انرژی مثبت و تاثیر آن در زندگی یه شرطی که تبدیل به مثبت‌اندیشی سمی نشود، می‌تواند تاثیر زیادی در زندگی انسان داشته باشد.

·      این کتاب به کنترل افکار و اندیشه‌ها کمک شایان توجهی می‌کند. این موضوع می‌تواند باعث تغییر نگرش انسان نسبت به مسائل مختلف شود. این تغییر نگرش باعث تغییرات بسیار زیادی در زندگی می‌شود.

·      ·زبان کتاب ساده و روان است و این موضوع باعث فهم ساده کتاب شده است.


در بخشی از کتاب می‌خوانیم

اخیرا او را در ضیافت ناهار دیدم و نتوانستم این مرد فعال را تحسین نکنم. گفتم: تو مرا شگفت زده کرده‌ای! چند سال قبل در هر کاری شکست می‌خوردی و حالا فکر بکری را به تجارت پرسودی بدل کرده‌ای و در اجتماع خودت راهنمای دیگران هستی. لطفا برایم توضیح بده چطور توانستی چنین تحولی در خودت به وجود آوری. جواب داد: واقعا ساده اتفاق افتاد. فقط جادوی باور کردن را یاد گرفتم. فهمیدم که اگر انتظار بدترین چیز را داشته باشی، همان را به دست می‌آوزی و اگر انتظار بهترین چیز را داشته باشی، به همان می‌رسی. تمام ماجرا با به کار بستن عملی یکی از آیات کتاب مقدس شروع شد و آن آیه چه بود؟ اگر ایمان داشته باشی، همه چیز برایت امکان خواهد داشت. توضیح داد: من در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شدم و این آیه را بارها شنیده ام...


برای علاقمندان به این کتاب

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب قدرت مثبت اندیشی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر می‌تواند مفید باشد:

·      هوش موفق، سهیلا خالقی‌تبار

هوش موفق یکی از کتاب‌های جالب در زمینه هوش و پرورش آن است.

·      دوازده ستون موفقیت، جیم ران

جیم ران در این کتاب به بررسی دوازده عامل موفقیت و روش‌های بکارگیری آنان پرداخته است.

·      زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید، پل مکنا

این کتاب به موضوع نقش تفکر در زندگی و نتایج مثبت و منفی آن می‌پردازد.


نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

از این کتاب یاد گرفتم که چطوری ایمان به خدا میتونه مشکلات و انواع احساسات بد رو نابود کنه، مثبت اندیشی باعث نمیشه شرایط تغییر کنه اما باعث میشه من به دیدگاه بهتری برسم و به جای اینکه درونم پر از دلهره و اضطراب و آشفتگی باشه، آرامش درونی داشته باشم. کاش افرادی که به اینطور کتابا، زرد انگیزشی میگن، می‌دونستن که چقدر میشه با مثبت اندیشی و ایمان به خدا با آرامش زندگی کرد و نتایج خیلی بهتری نسبت به قبل رو در زندگی دید. تو روزهای سخت زندگیم فقط خوندن این کتاب بهم آرامش و انگیزه و شادی می بخشید

5

یعنی واقعاً هرچقدر ازین کتاب تعریف کنم بازم کمه. فوق العادس و به من خیلی کمک کرد و خیلی تأثیرگذار بود و بنظر من باید چندبار مطالعه کنین و تمرین هاشو هم باید با صبر و پشتکار انجام بدین و نتیجه فوق العادشو خودتون به وضوح میبینید و حسش میکنید.اصلاً شک نکنید.

4

به نظر من بیشتر نکات این کتاب مفید و اثربخش هست‌. تنها نکته منفی از نظر من اینه که بعضی از بخش ها بیشتر تبلیغات مذهبی به خصوص مسحیت احساس میشه. و بیش از اندازه از آیات انجیل و گفته های حضرت عیسی استفاده میکنه و از تئوری های علمی فاصله گرفته و بیشتر رنگ و بوی مذهبی پیدا میکنه.

1

فوق العاده غیر علمی و پوچ، روانشناسی زرد محض. حیف وقت !

5

بسیار عالی

4
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱

یک کتاب خوب برای شکر گزاری و حال خوب

5

عالی

4
(29)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت مثبت اندیشی
٪50
قدرت مثبت اندیشی
نورمن وینست پیل
نشر ثالث
4
(29)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
40,000
٪50
20,000
تومان