0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنج قطعه اصلی از پازل زندگی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی

اثری جذاب و شگفت انگیز برای ایجاد تحول فردی
نویسنده:
جیم ران
درباره پنج قطعه اصلی از پازل زندگی

شما می‌توانید چیزهای بیشتری از آنچه در حال حاضر در زندگیتان دارید، داشته باشید و این دستاوردها به سبک زندگیتان بستگی دارد. پنج قطعه از پازل زندگی اصول مهم زندگی را بیان می‌کند و به خواننده خود می‌گوید که چگونه فرد بهتری در زندگی خود شود.

کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی با عنوان اصلی The Five Major Pieces to The LifePpuzzle در سال 1991 برای اولین بار منتشر شد. جیم ران با تحقیقات خود روی رفتار انسان‌ها به این نتیجه رسیده است که حکمت افراد طرز تفکر و منش آن‌ها و در نتیجه رفتارشان را مشخص می‌کند. در زندگی پنج اصل و یا تکه پازل وجود دارد که به ما کمک خواهد کرد تا این حکمت شخصی را گسترش دهیم و به شادمانی و موفقیت نزدیک‌تر بشویم. او در پنج فصل تمام این مباحث را به زیبایی توضیح می‌دهد. پنج قطعه اصلی از پازل زندگی با ترجمه سعید گل‌محمدی و ناهید مومن‌خانی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و چاپ شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن عناوین دیگر در این حوزه، لذت ببرید.

با جیم ران بیشتر آشنا شویم:

جیم ران Jim Rohn کارآفرین و سخنران آمریکایی است که در سال 1930 در آیداهو به دنیا آمد. او به عنوان یکی از اولین افراد فعال در حوزه موفقیت تاثیر مستقیمی بر آنتونی رابینز، برایان تریسی و دارن هاردی داشته است. جیم ران در سال 1985 برنده جایزه CPAE از انجمن سخنرانان ملی آمریکا شد و دارای بیش از 17 عنوان کتاب است. او در سال 2003 به عنوان عضو افتخاری موزه رادیو و تلویزیون پیوک جلسات آموزشی زیادی برای کودکان و بزرگسالان برگزار کرد. جیم ران در سال 2009 دار فانی را وداع گفت. در ادامه می‌توانید چند عنوان از این نویسنده و سخنران بزرگ را ببینید:

چهار دلیل برای اینکه چرا باید پنج قطعه اصلی از پازل زندگی را بخوانیم

جیم ران به عنوان یکی از بزرگترین افراد حوزه موفقیت در این کتاب سعی دارد تا بین کند که راه پیشرفت آسان‌تر از چیزی است که ما همیشه تصور می‌کنیم. فقط کافی است نگاه و باورمان را تغییر دهیم. با تغییر حکمت و اندیشه‌های فردی، دستاوردهای ما نیز تغییر خواهد کرد. کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی به ما می‌گوید که:

  • واژه‌ها و اندیشه‌ها قدرت فوق‌العاده‌ای دارند.
  • ناامیدی بزرگترین دلیل برای نرسیدن به موفقیت است.
  • موارد کوچک باعث تغییرات بزرگ در زندگی می‌شوند.
  • راه خوب زندگی کردن چیست.

در بخشی از پنج قطعه اصلی از پازل زندگی می‌خوانیم:

بسیاری از مردم خوب پول درآوردن را یاد گرفته‌اند ولی هنوز خوب زندگی کردن را نیاموخته‌اند! چنین به نظر می‌رسد که آن‌ها منتظر هستند تا روزی ثروتمند شوند و بعد به کسب مهارت بپردازند.

اگر از آنچه راضی نیستیم که تا حالا در زندگی به دست آورده‌ایم، اکنون زمان تصحیح و مرمت آینده است. اگر امروزمان را تغییر ندهیم، داشته‌هایمان همواره یکسان خواهند بود. بذرهای کاشته شده یکسان توسط یک نفر، ناگذیر محصولات یکسانی خواهد داد!

 آرزوی همه‌ی ما موفقیت است ولی دیر یا زود میزان فعالیت ما باید با خواسته و آرزویمان برابری کند. صحبت درباره‌ی هدف، یک مساله است و عملی کردن آن، مساله‌ای دیگر و کاملا متفاوت.

همانطور که بدن به طور غریزی می‌داند چگونه سلامتی را معجزه کند، ذهن هم به طور غریزی می‌داند که چگونه معجزه‌ی توانگری را اجرا کند. باید بیاموزیم که از گذشته درس بگیریم، در حال زندگی کنیم و آینده را خلق نماییم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی

موفقیت و شادمانی همیشه یکی از بزرگترین سوالات بشر بوده است زیرا امروزه همه‌ی ما آنقدر در مسائل مختلف غرق شده‌ایم که روش درست زندگی کردن را فراموش کرده‌ایم و موفقیت را از خود دور می‌بینیم. برای رسیدن به اهدافمان به یک معجزه خاص احتیاج نداریم بلکه کافی است تا طرز تفکر و نگاهمان را تغییر دهیم تا دستاوردهایمان نیز تغییر کند. اگر شما نیز سعی دارید تا راهی پیدا کنید و روزهای زندگی خود را متفاوت بسازید، پیشنهاد می‌کنیم تا به عناوین زیر سر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
164 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۸:۰۰
نویسندهجیم ران
مترجم سعید گل محمدی
مترجم دوم ناهید مومن خانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭ The five major pieces to the life puzzle.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۰ مگابایت
۱۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنج قطعه اصلی از پازل زندگی
٪30
پنج قطعه اصلی از پازل زندگی
اثری جذاب و شگفت انگیز برای ایجاد تحول فردی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان