0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شکوه زندگی در لحظه حال
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب شکوه زندگی در لحظه حال

نویسنده:
اکهارت تول
درباره شکوه زندگی در لحظه حال

کتاب شکوه زندگی در زمان حال با نام کامل ( the power of now: a guide to spiritual enlightenment) در سال 1997 در به چاپ رسید. این کتاب را با نام نیروی حال نیز می‌شناسند. این اثر به اهمیت زندگی در لحظه کنونی تاکید دارد و به ما می‌گوید که نباید خودمان را زیاد درگیر افکار گذشته یا آینده کنیم. اپرا وینفری این کتاب خودیاری را به مخاطبان خود معرفی کرده است و دوستداران روانشناسی و توسعه فردی می‌توانند آن را بخوانند و آموزه‌هایش را در زندگی روزمره‌شان مورد استفاده قرار دهند. استقبال کتاب خودیاری فوق بسیار بالا بود و خیلی زود به لیست پرفروش‌های روزنامه‌ها اضافه شد. در حال حاضر شکوه زندگی را به 33 زبان مختلف ترجمه کرده‌اند. این کتاب چندین ترجمه به زبان فارسی نیز دارد. نشر نواندیش نیز این کتاب را به کمک علی علی‌پناهی در سال 1389 ترجمه کرده و این ترجمه تاکنون چهار بار تجدید چاپ شده است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم تا چگونه در زمان حال زندگی کنیم و در برابر تاثیرات افکار وسواسی و آسیب‌رسان مقاومت داشته باشیم و بایستیم.اثر فوق در ده فصل نوشته شده است.

درباره نویسنده

اکهارت تول نویسنده و معلم معنوی آلمانی‌تباردر 16 فوریه سال 1948 در شهر لونن به دنیا آمد. او درباره زندگی خود می‌گوید که در دوران کودکی مشکلات و غصه‌های زیادی را تحمل کرده است و تجربه‌ افسردگی درونی را دارد. در آستانه 29 سالگی زندگی او دستخوش یک دگرگونی معنوی شد و مسیر زندگی‌اش را تغییر داد. او در همان زمان‌ها به آمریکای شمالی مهاجرت کرد و در ونکوور کانادا اقامت گزید. 

Eckhart tolle در انگلستان و اسپانیا تحصیلاتی در زمینه‌های فلسفه، ادبیات و روانشناسی داشته است.او پس از تغییرات درونی خود ترک تحصیل کرد.

این نویسنده پس از اقامت در کانادا با کیم انگ آشنا شد و با او ازدواج کرد. در همان زمان‌ها بود که اکهارت اولین کتابش یعنی نیروی حال را در سه هزار نسخه به چاپ رساند با استقبال بی‌نظیر از این اثر، شهرت او جهانی شد.

از دیگر آثاراین نویسنده مشهور می‌توان به سکوت سخن می‌گوید و زمینی نو اشاره کرد. کتاب زمینی نو نیز شهرتی بسیار بالا دارد و تنها 5 میلیون نسخه از آن در زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.. این معلم معنوی تاکنون توانسته با آثار نوشتاری و سخنرانی‌های خود زندگی جمع کثیری از آمریکایی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر آقای تول، 74 سال دارد و در شهر ونکوور مقیم است

سه دلیل برای مطالعه کتاب شکوه زندگی در زمان حال

افکار وسواسی و آسیب‌رسان توان آن را دارند تا زندگی ما را به شدیدترین شکل ممکن مختل کنند و نگذارند تا هیچ تجربه مفید و خوشایندی داشته باشیم. علاوه بر این، چنین فکرهایی توان و انرژی ما را نیز می‌گیرند و نمی‌گذارند تا همه استعدادها و قابلیت‌های خودمان را شکوفا کنیم. کتاب فوق برای رفع چنین نیازهایی نوشته شده است.

  • با خواندن و به کار بردن دستورالعمل‌های این خودآموز، غلبه بر افکار وسواسی را خواهیم آموخت
  • اثر فوق، بر اساس تجربه کار نویسنده با تعدادی از مراجعانش بوده است و رویکردی تجربه‌محور  دارد.
  • توصیه‌های موجود در شکوه زندگی، ساده، قابل فهم و اجراشدنی هستند.

در بخشی از کتاب شکوه زندگی در زمان حال می‌خوانیم

من موافق نیستم که جسم باید بمیرد من متقاعد شده ام که ما می توانیم به فناناپذیری مادی برسیم ما مرگ را باور کرده ایم و به همین دلیل است که جسممان میمیرد.

جسم به این دلیل نمی میرد که شما مرگ را باور دارید جسم وجود دارد یا به نظر میرسد که وجود دارد زیرا شما مرگ را باور دارید جسم و مرگ بخشی از توهمی یکسان هستند که حاصل آگاهی توأم با منیت است منیتی که هیچ آگاهی و اطلاعی از منشاء حیات ندارد و خود را جدا از دیگران میبیند در نتیجه مدام مورد تهدید یا آسیب است بنابراین این توهم را به وجود میآورد که شما ،جسم ماده و وسیله ای مادی هستید که مدام در معرض آسیب قرار دارد.

تصور اینکه شما جسم ضعیفی هستید و متولد شده اید و اندکی بعد میمیرید توهم و خیالی باطل است جسم و مرگ توهم .هستند شما نمیتوانید یکی از این دو را بدون دیگری داشته باشید. شما میخواهید یک بعد توهم را نگه دارید و دیگری را رها ،کنید اما این کار محال است یا هر دو را نگه دارید یا هر دو را رها کنید.

پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان به کتاب شکوه زندگی در زمان حال

کتاب شکوه زندگی در زمان حال به ما کمک می‌کند تا استعدادهای درونی خودمان را بیش از پیش شکوفا کنیم. اگر نوع نوشتار و آموزه‌های این اثر برای شما مناسب بوده است به شما توصیه می‌کنیم تا این کتاب‌ها را نیز بخوانید و گوش کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
295 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۰:۰۰
نویسندهاکهارت تول
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The power of now
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۸ مگابایت
۲۹۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی تر از عالی

3
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شکوه زندگی در لحظه حال
٪30
شکوه زندگی در لحظه حال
اکهارت تول
انتشارات نسل نواندیش
3
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان