0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق

نویسنده:
شاکتی گواین
درباره آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق
کتاب تجسم خلاق نوشته‌ی شاکتی گواین است که تابه‌حال بیش از شش میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رفته و به همه مخاطبان خودآموخته که چطور می‌توانند در تمام زمینه‌های زندگی شخصی خود مانند زمینه‌های کسب‌وکار، تندرستی، ورزشی و روابط زندگی‌ تسلط کافی داشته باشند. منظور از واژه‌ی تجسم، این است شما باید آرزوهای خود را در ذهنتان درحالی‌که آن را تجربه می‌کنید، تصور نمایید. اما منظور از واژه‌ی خلاق این است که با استفاده از خلاقیت خود تا جایی که می‌توانید آن را برای خود به تجربه‌ای زیبا و لذت‌بخش در ذهنتان تبدیل کنید. همچنین در کنار آن برای از بین بردن بازدارنده‌های ذهنی، می‌توان از جملات تأکیدی مناسب نیز استفاده نمود. این کتاب یک ابزار رشد شخصی است که می‌توانید به کمک آن رفتارهای آزاردهنده‌تان را اصلاح کنید، انرژی و توانایی‌تان را بالا ببرید، اعتمادبه‌نفستان را تقویت کنید، آرامشی عمیق داشته باشید و نهایت لذت را از زندگی‌تان ببرید. - درباره‌ی کتاب تجسم خلاق: شما باید روزانه تمرین‌هایی را انجام دهید تا بتوانید رشد کنید. این کار نیز به‌تنهایی اتفاق نمی‌افتد و نیاز است تا راهنمایی برای مسیرتان پیدا کنید. کتاب تجسم خلاق در این راه به شما کمک می‌کند. تجسم خلاق شبیه رؤیاپردازی است ولی تفاوت مهمی با آن دارد. افرادی که تجسم خلاق دارند می‌دانند که چطور با ورود به ضمیر ناخودآگاه خود و استفاده از قدرت آن در به تحقق رساندن اهدافشان، آرزوهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. تجسم خلاق به این معناست که باید از تصاویر و تخیلات ذهنی به شکلی استفاده کنید که تغییرات مثبتی در زندگی‌تان ایجاد کند. شما با استفاده از تجسم خلاق می‌توانید قوه تخیلتان را قوی‌تر کنید و چیزی را تصور کنید که واقعاً می‌خواهید داشته باشید. - شاکتی گواین را بیشتر بشناسیم: شاکتی گواین در اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد. گواین یکی از نویسندگان رشد شخصی است. کتاب‌های او تابه‌حال بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سطح جهان به فروش رفته و به ۳۰ زبان دنیا ترجمه‌شده است. پرفروش‌ترین اثر او کتاب تجسم خلاق است که باگذشت ۴۰ سال از نگارش آن، هنوز هم طرفداران زیادی دارد. او به‌عنوان نویسنده و معلم، در بیست‌وپنج سال گذشته از راه سمینارها و کتاب‌هایش به هزاران نفر در ایجاد آگاهی، تعادل و یکپارچگی درونشان کمک کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
37.۹۸ مگابایت
مدت زمان
۴۱:۳۰
نویسندهشاکتی گواین
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویلیا عرفانی
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷.۹۸ مگابایت
۴۱:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب موهبیته به کسانی که سر راهش قرار میگیرن و ذهنشون بستر لازم برای فهم مطالبش رو داره.من به شخصه بسیار خوشحالم که تونستم این کتاب رو مطالعه کنم.

5

باید اعتراف کنم که در ابتدا اعتقاد زیادی به موثر بودنش نداشتم اما بعد فهمیدم که به چه منبعی دست پیدا کردم و شروع به خلاصه برداری این روش کردم.

5

بسیار راز آلود و عجیب. نیاز شدید به تکرار و تمرین دارد و با توجه به تجربیات قبلیم در ابن حوزه موثر است.

1

واقعا بهتر است کتاب را خودتان بخوانید تا با این گوینده بشنوید

4.6
(12)
6,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق
آفرینش فراوانی در زندگی با تجسم خلاق
شاکتی گواین
انتشارات مسیر سبز
4.6
(12)
6,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر