0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استادی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب استادی

نویسنده:
رابرت گرین
درباره استادی

کتاب استادی کاری از نویسنده پرفروش 48 قانون قدرت و قوانین طبیعت انسان رابرت گرین، اثری حیاتی  است که نشان می‌دهد راز تسلط از قبل در درون شماست.

هر یک از ما در درون خود پتانسیل استاد شدن را داریم. اسرار رشته‌ای را که انتخاب کرده‌اید بیاموزید، به یک کارآموزی مناسب با علاقه خود بروید، دانش پنهانی را که افراد با سال‌ها تجربه در اختیار دارند جذب کنید، رقبای گذشته را افزایش دهید تا در درخشش از آنها پیشی بگیرید، و الگوهای تثبیت شده را از درون منفجر کنید. رابرت گرین در این کتاب رفتارهای آلبرت انیشتین، چارلز داروین، لئوناردو داوینچی و 9 استاد معاصری که برای این برای شما روایت می‌کند.

رابرت گرین نویسنده پرفروش 48 قانون قدرت، هنر اغواگری و 33 استراتژی جنگ، یک‌عمر را صرف مطالعه قوانین قدرت کرده است. اکنون، او راه مخفی عظمت را به اشتراک می‌گذارد. با این متن اصلی به‌عنوان یک راهنما، خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه شوروشوق درون را باز کنند و استاد شوند.

کتاب استادی در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و با ترجمه فاطمه باغستانی و توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

معرفی نویسنده، رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز به نام‌های 48 قانون قدرت، هنر اغواگری، 33 استراتژی جنگ و قانون 50 است. پنجمین کتاب مورد انتظار او، استادی، زندگی شخصیت‌های تاریخی بزرگی مانند چارلز داروین، موتزارت، پل گراهام و هنری فورد را بررسی می‌کند و ویژگی‌ها و اجزای جهانی که آنها را به استادی تبدیل کرده است، تقطیر می‌کند. کتاب‌های گرین علاوه بر داشتن طرفداران قوی در دنیای تجارت و طرفداران عمیق در واشنگتن‌دی‌سی، مورد استقبال همه از مورخان جنگ تا بزرگ‌ترین موسیقیدانان این صنعت (از جمله جی زی و 50 سنت) قرار می‌گیرد. گرین در U.C. برکلی و دانشگاه ویسکانسین در مدیسون، جایی که او مدرک مطالعات کلاسیک را دریافت کرد. او در حال حاضر در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

چرا باید کتاب استادی را بخوانیم؟

رابرت گرین در کتاب استادی، زندگی شخصیت‌های تاریخی استثنایی مانند چارلز داروین و لئوناردو داوینچی را بررسی می‌کند تا کشف کند که چگونه آنها به استادان تحسین‌شده‌ای تبدیل می‌شوند. با استفاده از راهبردهای این کتاب، شما نیز می‌توانید به موفقیت بالایی دست پیدا کنید و در زمینه(های) موردنظر خود تسلط پیدا کنید. این یک کتاب بسیار قدرتمند و پر از ایده‌ها و استراتژی‌های خوب است. ایده‌هایی وجود دارد که قصد دارم به «جویدن» آنها ادامه دهم و در حین کار برای ادغام این ایده‌ها و استراتژی‌ها در زمینه شخصی خود، عمیق‌تر به آنها فکر کنم. تسلط کلیشه‌های مربوط به نبوغ و هوش را آشکار می‌کند و اسرار استعداد و عظمت را آشکار می‌کند. گرین از طریق یک سری تحقیق و تجزیه‌وتحلیل در مورد زندگی افراد بزرگی مانند انیشتین، داروین یا داوینچی به شما کمک می‌کند تا علاقه عمیق خود را باز کنید و به یک استاد تبدیل شوید.

در بخشی از کتاب استادی می‌خوانیم

همه‌ی ما منحصربه‌فردیم. این یگانگی به شکل ژنتیکی در دی‌ان‌ای ما مشخص شده است. ما پدیده‌هایی بی‌نظیر در زمان و مکانی خاص در جهانیم و این ترکیب ژنتیکی خاص نه قبل از ما وجود داشته است و نه بعد از ما تکرار خواهد شد. اولین بروز این یگانگی برای همه ما ابتدا در دوران کودکی و از طریق گرایش‌ها و علاقه‌مندی‌های ذاتی به‌نمایش‌درآمده است. در مورد لئوناردو، این نیرو خود را در محیط اطراف و طبیعت دهکده‌اش نشان داد و سپس روی برگه‌های سفید کاغذ حک شد و او را در مسیر زندگی‌اش هدایت کرد. این نیرو ممکن است در دیگران به‌صورت گرایشی زودهنگام به شمایل بصری، ریاضیات، کشش به جابه‌جایی‌های فیزیکی نامتعارف یا نظم فضایی باشد. اکنون ما چگونه می‌توانیم چنین گرایش‌هایی را توضیح دهیم؟ آن‌ها نیروهایی درون ما هستند و عمیق‌تر از آن‌اند که به‌واسطه کلام و زبان محدود آدمی توصیف شوند. این نیروها ما را به‌سوی برخی از رفتارها سوق می‌دهند و از برخی دیگر بازمی‌دارند و همان‌طور که ما را به این‌سو و آن‌سو می‌کشانند، موجب رشد مغزمان در مسیرهای ویژه می‌شوند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب استادی

کتاب استادی گزینه بسیار مناسبی برای شکوفاشدن استعداد و توانمندی‌های انسان است. رابرت گرین به‌عنوان یک متخصص تجزیه‌وتحلیل زندگی و فلسفه‌های شخصیت‌های تاریخی و استخراج نکاتی در مورد چگونگی زندگی افراد و موقعیت‌ها جهان‌بینی آن‌ها را برای مخاطب شرح می‌دهد. کتاب‌های بسیاری در این حوزه برای علاقه‌مندان وجود دارد که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
mastery
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۸ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
استادی
استادی
رابرت گرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استادی
٪30
استادی
رابرت گرین
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
79,900
٪30
55,930
تومان