0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهندسی زبان بدن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب مهندسی زبان بدن

نویسنده:
پویا ودایع
درباره مهندسی زبان بدن

یکی از مهم‌ترین توانایی‌های هر کس برای شغل و حتی روابط شخصی را می‌توان از کتاب «مهندسی زبان بدن» آموخت. این که حالت بدن هر کس در زمان سخن‌گفتن گویا وضعیت اصلی روانی اوست و می‌تواند بر اطرافیان اثر بگذارد، امری است که سال‌هاست روان‌شناسان بر آن تأکید دارند. این کتاب ضمن آشنایی خواننده با کلیات این موضوع، نحوه‌ی مدیریت و کنترل حالت‌های بدنی هر فرد را در موقعیت‌های مختلف گوشزد می‌کند و به فرد می‌آموزد که چگونه به روش به اهدافش در یک مذاکره برسد.

کتاب حاضر را که می‌توان زیر مجموعه‌ی کتاب‌های روانشناسی و روابط اجتماعی قلمداد کرد، با سعی پویا ودایع به نگارش درآمده است. کتابی که مختصر و مفید و با دقت بالا نوشته شده و فقط ۱۵۱ صفحه است. این کتاب که در سال ۱۳۹۳ از سوی انتشارات نسل نواندیش به بازار نشر عرضه شده، تاکنون چندین بار به تجدید چاپ رسیده و موردتوجه علاقه‌مندان این مباحث قرار گرفته است.

درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب مهندسی زبان بدن

این نویسنده و مدرس مهارت زبان بدن و مذاکره ایرانی، پویا ودایع متولد سال ۱۳۶۱ در اردبیل است. او در زادگاهش و تهران بالیده و به مدرسه رفته است. در دانشگاه الکتروتکنیک خوانده؛ اما بعداً در مقطع کارشناسی ارشد MBA تغییر رشته داده است. همچنین یک کارشناسی ارشد دیگر نیز دارد و در زمینه‌ی روابط‌عمومی و افکارسنجی مطالعاتش را گسترش داده است. وی از اعضای انجمن روابط‌عمومی ایران است. ودایع در شرکت‌ها و ارگان‌های مختلفی به‌عنوان مشاور فروش، مشاور ارشد منابع انسانی و مدرس مهارت‌های مذاکره و فروش و زبان بدن مشغول بوده است. این نویسنده با نشریات مختلف و صداوسیما نیز همکاری داشته و آثاری از خود به جا گذاشته است. وی در ۱۵ سال گذشته ده‌ها کتاب و مقالات بسیاری در زمینه‌های مختلف تخصصش به‌صورت تألیف یا ترجمه منتشر کرده است که می‌توان علاوه بر اثر حاضر به کتاب زبان مذاکره و شناخت دروغگوها با زبان بدن نیز اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مهندسی زبان بدن می‌خوانیم

برای انتقال مفاهیم خود به افراد دیگر زبان بدن را بیشتر به کار ببریم زبان بدن باعث ایجاد آرامش در قلب و روح ما خواهد شد. ما در زندگی هر چه بیشتر بیاموزیم اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهیم داشت و اعتمادبه‌نفس انسان را در جهت شناخت بهتر دیگران یاری می‌کند.

درک بیشتر دیگران ارمغان دیگری است که یادگیری زبان بدن به ما می‌دهد درک بیشتر افراد باعث صرفه‌جویی در وقت و ارتباط بهتر با افراد در جلسات مذاکره می‌شود. زبان بدن به ما امکان می‌دهد آنچه را دیگران به ما نمی‌گویند یا سعی در پنهان‌کردن آن حالات دارند، دریابیم. یکی دیگر از مزایای شناخت زبان بدن کنترل جلسات و مذاکرات خواهد بود و می‌توان با استفاده از آن کالا و خدمات جدید خود را بهتر معرفی نماییم.

زبان بدن حتی باعث خواهد شد مکالمات تلفنی خوبی داشته باشیم و حتی استفاده از زبان بدن در پشت خط تلفن موجب می‌شود که بتوانیم بهتر و راحت‌تر مفاهیم را انتقال دهیم زبان بدن باعث صرفه‌جویی در وقت و سرمایه ما برای ادامه جلسات مذاکره خواهد شد و ما باتوجه‌به زبان بدن افراد حاضر در جلسه مذاکره خواهیم فهمید چه کسانی علاقه به همکاری دارند و پرسشی که در ذهن دارند چیست و چگونه اطمینان لازم را ایجاد کنیم.

چرا باید مهندسی زبان بدن را بخوانیم؟

مهارت تشخیص زبان بدن، مهارتی است که در هر لحظه و در هر مکانی به کارمان می‌آید. پس آموختن آن ضرورت دارد. بااین‌حال خواندن کتابی که دقیق و سرراست باشد و وقت کمی هم از ما بگیرد، کم‌یاب است. کتاب پیش‌رو کوتاه است و خواندنش آسان. به همین خاطر با کمترین تلاش و دغدغه می‌توان آن را خواند و به مهارت‌هایی که آموزش داده مسلط شد. از طرف دیگر نویسنده پژوهشگر و مدرس زبان بدن است و به آن کاملاً اشراف دارد و چند کتاب در این باره نیز نوشته و ترجمه کرده است. ازاین‌رو کتابی مطمئن و قابل‌اتکاست. به همین دلایل باید گفت، واقعاً خواندن این کتاب قابل‌چشم‌پوشی نیست.

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب مهندسی زبان بدن

این کتاب مهارت مهمی را آموزش می‌کند، اگر می‌خواهید چنین مهارت‌هایی را گسترش دهید، باید گستره‌ی مطالعاتتان بیشتر کنید. به همین منظور کتاب‌هایی شبیه اثر حاضر را در اینجا پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
151 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۲:۰۰
نویسندهپویا ودایع
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۸ مگابایت
۱۵۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب مال بیش از ده سال پیش هست و از نظر من فقط اون موقع بخاطر اینکه اقای ودایع یک کتاب چاپ کرده باشن اینو نوشتن اصلا خوب و مفید نیست

3
(2)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
مهندسی زبان بدن
مهندسی زبان بدن
پویا ودایع

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهندسی زبان بدن
٪30
مهندسی زبان بدن
پویا ودایع
انتشارات نسل نواندیش
3
(2)
59,900
٪30
41,930
تومان