0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین ثروت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوانین ثروت

از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید
درباره قوانین ثروت

«قوانین ثروت» یک راهنمای خودیاری توسط ریچارد تمپلار است که بر موفقیت مالی و توسعه شخصی تمرکز دارد. این کتاب روشنگر، 100 قانون کاربردی و قابل درک را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که می‌تواند به جمع آوری ثروت و رسیدن به اهداف مالی خود، کمک کند. اگرچه این کتاب برنده هیچ جایزه خاصی نشده است، اما به دلیل توصیه‌های عملی و ساده خود در مورد مدیریت پول و دستیابی به موفقیت مالی، مورد تحسین و شناسایی گسترده قرار گرفته است.

این کتاب توسط ترجمه سید مرتضی نظری در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ خود بخوانید.

 

 

درباره ریچارد تمپلار

 

ریچارد تمپلار در 22 فوریه 1950 در بریتانیا به دنیا آمد. تمپلار نویسنده‌ای است که به‌خاطر کتاب‌های خودیاری‌اش که حول جنبه‌های مختلف زندگی از جمله کار، روابط و رشد شخصی می‌چرخند، شناخته شده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، کتاب‌های پرفروش متعددی مانند «قوانین زندگی»، «بدون دردسر کمتر خرج کنید» و «قوانین عشق» را منتشر کرده است. اگرچه تمپلار هیچ جوایز یا تمجیدهای مهمی دریافت نکرده است، اما به دلیل توصیه‌های قابل درک و سبک نوشتاری جذابش، طرفداران وفاداری به دست آورده است.

 

چرا باید کتاب قوانین ثروت را بخوانیم؟

 

قوانین ثروت نوشته ریچارد تمپلار، برای افرادی که آرزوی موفقیت مالی و رشد شخصی دارند، خواندنی است. 100 قانون تمپلار، عملی و قابل اجرا هستند و تضمین می‌کنند که خوانندگان می‌توانند آنها را در زندگی روزمره خود برای دیدن نتایج ملموس، به کار ببرند. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا درک روشنی از نحوه مدیریت پول خود، سرمایه گذاری عاقلانه و ایجاد ثروت بلندمدت داشته باشند. با پوشش طیف گسترده‌ای از موضوعات، از بودجه تا سرمایه گذاری،  قوانین ثروت به عنوان راهنمای جامعی عمل می‌کند که می‌تواند خوانندگان را قادر سازد تا کنترل سرنوشت مالی خود را در دست بگیرند و زندگی کامل تری داشته باشند.

 

بخشی از کتاب قوانین ثروت

 

قانون 1: تفاوت بین ثروت و پول را بدانید. پول چیزی است که به دست می آورید، پس انداز می‌کنید و خرج می‌کنید، در حالی که ثروت، انباشت دارایی‌هایی است که درآمد ایجاد می‌کند. ثروت واقعی، صرفاً با مقدار پولی که دارید اندازه گیری نمی شود، بلکه با جریان‌های درآمد غیرفعالی که دارایی های شما ایجاد می‌کند، اندازه‌گیری می‌شود.

قانون 22: بدانید که ثروت، مربوط به دارایی‌های مادی شما نیست، بلکه مربوط به آزادی و فرصت‌هایی است که به ارمغان می‌آورد. هنگامی که به استقلال مالی دست یافتید، می‌توانید به دنبال علایق خود باشید و زندگی خود را با شرایط خود ادامه دهید.

قانون 63: یاد بگیرید که ارضای تاخیری را در آغوش بگیرید. ثروت یک شبه ساخته نمی‌شود. نیاز به زمان، صبر و نظم دارد. عادت كنار گذاشتن ارضاي آنی به خاطر اهداف بلندمدت مالي خود را در خود، پرورش دهيد.

 

پیشنھاد ھایی برای دوستداران کتاب قوانین ثروت

 

اگر از کتاب قوانین ثروت نوشته ریچارد تمپلار لذت بردید، ممکن است این کتاب‌های مشابه را نیز دوست داشته باشید:

 

۱. «پدر پولدار، پدر بی‌پول» نوشته رابرت کیوساکی: کتاب کلاسیک مالی شخصی که به خوانندگان می‌آموزد چگونه از طریق سرمایه گذاری در دارایی‌ها، ثروت بسازند.

۲. «همسایه بعدی میلیونر» نوشته توماس جی استنلی و ویلیام دی. دانکو - کتابی مبتنی بر تحقیق که عادات و ویژگی های میلیونرهای خودساخته را بررسی می کند.

۳. «ثروتمندترین مرد بابل» نوشته جورج اس. کلاسون: مجموعه‌ای بی‌انتها از تمثیل‌ها که اصول بنیادی ثروت‌سازی و مدیریت پول را بیان می‌کند.

۴. «بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل: یک کتاب کلاسیک خودیاری که در ذهنیت و عادات مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت مالی، تحقیق می‌کند.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهریچارد تمپلر
مترجممرتضی نظری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The rules of wealth
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۵ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نطقه ضعف این کتاب این هست که در مورد بازار آمریکا نوشته شده و بعضی قانون هایش در اینجا صدق نمی کند.

4
(1)
65,900
٪30
46,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین ثروت
٪30
قوانین ثروت
از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید
انتشارات نسل نواندیش
4
(1)
65,900
٪30
46,130
تومان