0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارما
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب کارما

رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه ی سرنوشت
نویسنده:
سادگورو
مترجم:
هما قناد
ناشر:
میلکان
درباره کارما
در میان راه بدشانسی آوردند و کشتی به تخته‌سنگی برخورد کرد و در هم شکست. همان‌طور که کشتیِ نو در اقیانوس فرو می‌رفت شانکاران پیلای و همسرش توانستند از آن بیرون بپرند. آن‌ها برای نجات جان‌شان شنا کردند و بالاخره خود را به ساحل جزیره‌ی کوچکی در آن نزدیکی‌ها رساندند؛ زمین ماسه‌ای باریکی که وسط ناکجاآباد شناور بود و هیچ گیاهی در آن پیدا نمی‌شد. شانکاران پیلای و همسرش چند قوطی غذای کنسروشده همراه داشتند. می‌دانستند که این مقدار غذا تنها برای چند روزشان کافی است. در شرایط سختی قرار داشتند. شانکاران پیلای بدون هرگونه نگرانی در وضعیت مراقبه نشست و حالت روحانی آرامی به خود گرفت. اما همسرش بی‌قراری می‌کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
238 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۶:۰۰
نویسنده سادگورو
مترجمهما قناد
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۱ مگابایت
۲۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
38 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

لطفا این کتاب را با تفکری آگاهانه مطالعه کنید، در دنیای مصرفگرا و سرمایه داری امروزه، انسانها آنچنان در منجلاب دنیای ساخت دست اربابان ثروت غرق شده اند که برای نجات به هر ریسمانی چنگ میزنند که در این میان امثال دیپاک چوپرا با ایجاد فضایی مخلوط از فرهنگ غرب و شرق و چاشنی علم طب و فیزیک کوانتوم ، ایده‌های ذهنی خود را به عنوان بهترین راه نجات ارائه داده و انسان را فقط بدن و ذهن خوانده و خدا را به حاشیه رانده. ما همگی مسئول اعمال خود و اثرات آن بر روی خود و دیگران هستیم و هر فرد بار اعمال خود را بدوش میکشد نه بار اعمال اجداد خود را، بله اشتباهات اجدادمان در گذشته مثل براه انداختن جنگها، ویران کردن شهرها و سوزاندن کتابها بر زندگی نسلها اثر دارد ولی نه همه اعمال آنها، در. این کتاب اعتقاد به تناسخ کاملا قابل رویت است، آنچه که ادیان الهی به آن اعتقاد ندارند. شاید اگر ما هم ثروت ۸-۹ میلیاردی آقای چوپرا را داشتیم، می‌توانستیم کارماهایمان را بسوزانیم تا رنجمان کمتر شود. بهترین روایت از کارما، یک بیت شعر مولاناست. این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید نداها را صدا. اگر در تمام لحظات، خداوند را ناظر اعمال خودتان ببینید و اعمال، رفتار، افکار و گفتارتان تحت خشیت و رضایت خداوند باشد هیج کارما و رنجی نخواهید داشت. در پناه خداوند مهربان باشبد.

1
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتاب عقاید خودش رو مطرح میکنه و صحبت از کارما میکنه که می‌تونه تامل برانگیز باشه اما نباید عقاید کتاب رو پذیرفت بلکه در دوره ای که متابهای روانشناسی الکی حال خوب کن هستند، ما رو به فکر فرو میبره.

5

این کتاب بی نظیره. با جزئیات و خیلی خیلی کامل و البته به زبان خیلی خیلی ساده که برای هر شخصی قابل فهم هست. سادگورو دیگه نیاز به توضیح نداره

3

نمونه ای که گذاشتین خیلی جالبه. صفحات خالی

5

بهترین کتابی که تا بحال خوندم.واقعا پیشنهاد میکنم.عالیه

2

نمونه ای که گذاشتین و خودتون دیدید؟؟؟ 😳

4

کتابی جالب و متفاوت در مورد کارما

5

کتاب بسیار خوبیه‌

3.1
(14)
آموزنده 🦉 (1)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارما
٪50
کارما
رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه ی سرنوشت
میلکان
3.1
(14)
آموزنده 🦉 (1)
65,000
٪50
32,500
تومان