0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی نسل 5

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازاریابی نسل 5

فناوری در خدمت انسان ها
درباره بازاریابی نسل 5

کتاب بازاریابی نسل 5 (Marketing 5.0: technology for humanity) یکی از مهم‌ترین و جدیدترین آثار در حوزه مارکتینگ است. این اثر برای پاسخگویی به سه چالش عمده یعنی شکاف نسل‌ها، قطبی‌سازی رفاه و شکاف دیجیتالی تحقق می‌یابد. برای نخستین بار در دنیای امروز پنج نسل در کنار یک‌دیگر زندگی می‌کنند. این نسل‌ها با یک‌دیگر در زمینه نگرش‌ها، ترجیح‌ها و رفتارها با یک‌دیگر اختلافات اساسی دارند. نسل‌های گذشته هنوز دارای بیشتر موقعیت‌های رهبری در مشاغل هستند و بالاترین قدرت خرید نسبی را دارند. اما نسل‌های جدیدتر که به نسل‌های y و Z با هوش دیجیتالی اکنون بیشترین نیروی کار و همچنین بزرگ‌ترین بخش بازارهای مصرفی را تشکیل می‌دهند. قطع ارتباط بین مدیران اجرایی سالخورده شرکت‌ها که بیشترین تصمیم‌ها را می‌گیرند و مدیران و مشتریان جوان‌تر این مدیران، مشکل قابل توجهی خواهد بود.

بازاریابی نسل 5 طبق تعریف، کاربرد فناوری‌های تقلیدکننده از فعالیت‌های انسانی برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و افزایش ارزش در طول سفر مشتری است. این کتاب تمرکز ویژه‌ای روی حسگرها، رباتیک، واقعیت افزوده، اینترنت اشیاء و بلاکچین دارد و می‌گوید که این موضوعات و مفاهیم جدید چه تاثیری بر روی دانش بازاریابی داشته‌اند.

درباره نویسندگان

فیلیپ کاتلر  (Philip Kotler) استاد بازنشسته بازاریابی در دانشکده مدیریت کلوگ است و در این دانشکده به عنوان استاد بازاریابی بین‌المللی دوره اس.سی. جانسون و پسران فعالیت می‌کند. نشریه وال استریت ژورنال وی را به عنوان یکی از شش متفکر تاثیرگذار در زمینه تجارت معرفی کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شیکاگو و دکتری اقتصاد از موسسه فناوری ماساچوست بوده و همچنین جوایز و مدارک افتخاری متعددی از دانشگاه‌های سراسر جهان دریافت کرده است. حضور فیلیپ در عرصه‌های بین‌المللی باورنکردنی است. کتاب‌های این نویسنده به بیش از 25 زبان ترجمه شده است و او به شکل مرتب در کنفرانس‌های بین‌المللی سخنرانی می‌کند.

هرماوان کارتاجایا (hermawan Kartajaya)  بنیان‌گذار و رئیس اجرایی شرکت مارک‌پلاس است و بر اساس گزارش موسسه بازاریابی چارترد بریتانیا، یکی از پنجاه آموزگاری که آینده بازاریابی را شکل داده‌اند، به شمار می‌رود. او همچنین مدیر شورای آسیا برای کسب‌وکارهای کوچک و از بنیان‌گذاران فدراسیون بازاریابی آسیاست.

ایوان ستیاوان (Iwan Setiawan) مدیر اجرایی ارشد شرکت مارک‌پلاس است. وی در این شرکت به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا راهبردهای شرکتی و بازاریابی خود را طراحی کنند ایوان سخنران و نویسنده‌ای پرکار و دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشکده مدیریت کلوگ از دانشگاه نورث وسترن و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه اندونزی است.

این اثر توسط سجاد شریفی و مهسا اکبری و به وسیله انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

چرا باید کتاب بازاریابی نسل 5 را بخوانیم؟

کتاب بازاریابی نسل 5 برای تمامی کسانی‌که علاقه‌مند به بازاریابی و مدیریت هستند  بسیار مناسب است. صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها با اتکا به یافته‌های نوین این کتاب می‌توانند سود خود را افزایش دهند و بتوانند محصولاتی متناسب با نیاز‌های خودشان به دست بیاورند.

به کمک رهیافت‌های این کتاب می‌توانیم کسب‌وکارهای خودمان را توسعه دهیم.

در بخشی از کتاب بازاریابی نسل 5 می‌خوانیم

نسل انفجار جمعیت بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ متولد شد. اصطلاح انفجار جمعیت به میزان بالای زاد و ولد در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از نقاط دیگر جهان. پس از پایان جنگ جهانی دوم اشاره دارد. بسیاری از زوجین به‌دلیل امنیت و اوضاع اقتصادی پس از جنگ تصمیم به چندفرزندی گرفتند و هم‌زمان به اولین بازار هدف برای بازاریابان آن زمان تبدیل شدند.

اولین متولدین نسل انفجار جمعیت که در دهه ۶۰ میلادی نوجوان بودند. در خانواده‌های نسبتا مرفهی بزرگ شدند. البته این نسل دوران جوانی را به یافتن مسیر زندگی از میان تنش‌های اجتماعی - سیاسی آن دهه طی کردند. درنتیجه اغلب آن‌ها با جنبش‌های فرهنگی ضد سیستم موجود در ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی همراه بودند. بسیاری از مفاهیم غیرمتعارف مانند کنشگری اجتماعی، محیطزیست‌گرایی و هیپی‌گری طی این دوران پدیدار شد. این جنبش فرهنگی ضد سیستم موجود با ظهور تلویزیون و تبلیغات و همین‌طور موج «هالیوود جدید» گسترش یافت. برخلاف متولدین اوایل نسل انفجار جمعیت. متولدین اواخر این نسل که به «نسل جونز» نیز معروف‌اند در تنگنای اقتصادی قرار داشتند. زیرا دوران نوجوانی‌شان با آشوب‌های دهه هفتاد هم‌زمان شده بود.

پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان به کتاب بازاریابی نسل 5

بازاریابی نسل‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است تا به این نقطه برسد و با فناوری‌های نوین درآمیزد. اگر پیشرفت در این حوزه و افزایش اطلاعات یکی از دغدغه‌های شماست پیشنهاد می‌کنیم که آثار زیر را هم مطالعه کنید.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
278 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۶:۰۰
نویسندهفیلیپ کاتلر
نویسنده دومهرماوان کارتاجایا
نویسنده سومایوان ستیاوان
مترجممهسا اکبری
مترجم دومسجاد شریفی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭Marketing 5.۰ : technology for humanity,[۲۰۲۱]
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۰ مگابایت
۲۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
75,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی نسل 5
بازاریابی نسل 5
فناوری در خدمت انسان ها
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
75,900
تومان