0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
توصیه هایی برای آن که می خواهد به جایی برسد
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب توصیه هایی برای آن که می خواهد به جایی برسد

در باب خودپسندی
ناشر:
میلکان
درباره توصیه هایی برای آن که می خواهد به جایی برسد

اگر به‌دنبال مطالعه یک کتاب متفاوت هستید، به سراغ کتاب درستی آمده‌اید. رایان هالیدی در کتاب توصیه‌هایی برای آن که می‌خواهد به جایی برسد؛ در باب خودپسندی، با یک زبان متفاوت شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کند. برخلاف باور بسیاری از خوانندگان که در وهله اول فکر می‌کنند این کتاب در ستایش خودپسندی است، وقتی کتاب را باز کنید، می‌بینید که کاملا حال و هوای دیگری دارد.

کتاب توصیه‌هایی برای آن که می‌خواهد به جایی برسد یک کتاب عالی برای کسانی است که دوست دارند به جایی برسند، اما نه با خودشیفتگی. رایان هالیدی در این کتاب از افرادی صحبت می‌کند اهداف‌شان را بر تمایل‌شان به دیده‌شدن ارجح دانسته‌اند و در این راه تلاش کرده‌اند. شاید میل به دیده‌شدن و شنیده‌شدن یک میل فراگیر در بسیاری از افراد باشد. اما همه افراد موفق و نوابغ، لزوما خودشیفته نیستند؛ بلکه آن‌ها کسانی هستند که روی هدف‌شان تمرکز کرده‌اند و برای به‌دست آوردنش، تلاش کرده‌اند.

اگر شما هم دوست دارید به جایی برسید، باید کمتری روی خاص بودن و قدرت‌تان حساب باز کنید. نویسنده با تمرکز روی عمل‌گرایی، شما را به سمت اهداف‌تان هدایت می‌کند. در این‌جا شما باید تا جایی که می‌توانید خودتان را دست کم بگیرید! به جای تمرکز روی داستان‌هایی که درباره منحصربه‌فرد بودن‌تان تعریف می‌کنید، بهتر است دست به کار شوید روی کاری که می‌خواهید با آن شناخته شوید، وقت بیشتری بگذارید.

این کتاب شما را به کاوش در خودپسندی خود و خودپسندی کسانی که سال‌ها آنها را الگوی خودتان می‌دانستید، دعوت می‌کنید. در واقع تلاش نویسنده این است که به شما کمک کند اصل را بگیرید و فرع را رها کنید. آن‌چه اهمیت دارد، شما و هدف‌تان است و در این بین، خودشیفتگی فقط دست‌اندازی است که شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

این کتاب توسط «سیمین محمدی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است.

درباره رایان هالیدی، نویسنده کتاب

رایان هالیدی (Ryan Holiday) در سال ۱۹۸۷ در آمریکا متولد شد. این نویسنده جوان بیشتر در زمینه‌هایی مثل بازاریابی و فروش و مدیریت فعالیت می‌کند و کتاب‌های مختلفی را در این زمینه‌ها نوشته است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های هالیدی، کتاب «بازاریابی هکر رشد» است که توانست نام این نویسنده را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. او در جوانی در رشته علوم سیاسی و نویسندگی خلاق تحصیل کرد. اما در ۱۹ سالگی انصراف داد و در زمینه بازاریابی و نویسندگی مشغول به کار شد. کتاب‌های هالیدی برای مدیران بازاریابی، استارتاپ‌ها و کارفرماها بسیار مناسب است. او در زمینه بازاریابی به شرکت‌های بزرگی مثل گوگل مشاوره داده است. فعالیت به‌عنوان ستون‌نویس و عضویت در تحریریه روزنامه‌ی ابزرور، از دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای هالیدی است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده خلاق می‌توان به «سکون کلید است»، «ایگو دشمن من است»، «قدرت سکون ذهن» و «دروغگوهای دوست‌داشتنی» اشاره کرد.

سه دلیل برای مطالعه کتاب توصیه‌هایی برای آن که می‌خواهد به جایی برسد

اگر از طرفداران کتاب‌های سبک زندگی هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. این کتاب به شما کمک می‌کند به جای تمرکز روی داستان‌های خودپرستی خودتان و دیگران، روی واقعیت تمرکز کنید. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • واقع‌بینانه‌تر به مسیر زندگی خود نگاه کنید
  • روی هدف اصلی‌تان تمرکز کنید و برای به‌دست آوردن آن برنامه‌ریزی کنید
  • علت موفقیت افراد بزرگ را دریابید
  • از خودپسندی دوری کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

باشد که روح هیچ انسانی برنگردد و بگوید که تعلیماتم باعث سرافکندگی‌ام شد.

«تابلو نوشته‌ای در آکادمی آموزشی سازمان آتش‌نشانی نیویورک»

روزی در ماه ایپریل در اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰، برای گیتاریستی به کابوس و برای گیتاریست دیگری به رؤیا و شغلی رؤیایی تبدیل شد. اعضای باند موسیقی متال زیرزمینی متالیکا بدون هیچ اطلاعی، پیش از یک جلسه‌ی ضبط زمان‌بندی‌شده در یک انبار فرسوده واقع در نیویورک دور هم جمع شدند و به گیتاریست خود دیو ماستین خبر دادند که از گروه اخراج شده است. آنها تنها با چند کلمه او را با یک بلیت اتوبوس راهی سان‌فرانسیسکو کردند. در همان روز، گیتاریستی جوان و نجیب به نام کرک همت، که سنش به زور به بیست می‌رسید و عضو گروه موسیقی اگزودوس بود، جای ماستین را گرفت. او بلافاصله وارد زندگی جدیدی شد و تنها چند روز بعد، اولین اجرایش را با گروه به نمایش گذاشت. می‌شود تصور کرد که این همان لحظه‌ای است که همت تمام عمرش در انتظار آن بوده است و چنین هم بود. بااین که گروه متالیکا در آن زمان کمتر شناخته شده بود، آینده‌ی درخشانی برایشان قابل پیش‌بینی بود. موسیقی‌شان داشت مرزهای سبک ترش متال را گسترش می‌داد، و طرف‌داران متعصب‌شان داشتند از راه می‌رسیدند. ظرف تنها چند سال به یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی دنیا تبدیل شدند و سرانجام توانستند بیش از صدمیلیون آلبوم را به فروش برسانند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

کتاب‌های سبک زندگی خودشناسی به شما کمک می‌کنند تا زندگی بهتری برای خود بسازید و مهارت‌های‌تان را تقویت کنید. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست دارید منابع بیشتری را بخوانید، کتاب‌های زیر برای شما مناسب است:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۵ مگابایت
تعداد صفحات
197 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۴:۰۰
نویسندهرایان هالیدی
مترجمسیمین محمدی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ego Is the Enemy
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۵ مگابایت
۱۹۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

جدیدا کتاب ها سعی کرده اند که با داستان تعریف کردن از زندگی افراد موفق کتاب خودشون رو پیش ببرند و در این کتاب هم بیش از سی داستان از افراد مختلف در موقعیت های مختلف است که بجای اینکه این کتاب رو تبدیل به یک کتاب علمی کنه تبدیل به یک رمان می کنه که منم علاقه ای به خوندن رمان ها ندارم .از نظر من میحتو

4

مفید بود

4
(2)
39,000
٪50
19,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
توصیه هایی برای آن که می خواهد به جایی برسد
٪50
توصیه هایی برای آن که می خواهد به جایی برسد
در باب خودپسندی
میلکان
4
(2)
39,000
٪50
19,500
تومان