0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر

ناشر:
نشر نو
درباره مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر

کتاب مرگ در جنگل و ۲۵ داستان از نویسندگان دیگر مجموعه‌ای از برترین داستان کوتاه‌های از نویسندگان فاخر دنیاست که در قالب یک جلد منتشر شده است. هر داستان از این چهره‌های ادبی بزرگ نمایانگر سبک نگارشی مختص هر نویسنده است و با مطالعه این کتاب می‌توان شناختی نسبی به آثار و سبک نویسندگی این نویسنده‌ها پیدا کرد. از نویسنده‌های مطرحی که آثارشان را در این کتاب داستانی می‌خوانیم، شروود اندرسن است که اولین کسی محسوب می‌شود که داستان‌نویسی را از چهارچوب‌های سنتی‌اش خارج کرده و برای داستان‌سرایی از زبانی ساده استفاده کرد.

در این کتاب که با تلاش صفدر تقی‌زاده و محمدعلی صفاريان به فارسی برگردانده شده و انتشارات نشر نو آن را منتشر کرده است، داستان‌های زیر را می‌خوانیم:

تصویر بیضی شکل از ادگارآلن پو، یک تکه ریسمان از گی دوموپاسان، متهم از آنتوان چخوف، مرگ در جنگل از شروود اندرسن، ارثیه از ویرجینیا وولف، یک حادثه دردناک از جیمز جویس، معدن‌چی بیمار از دی.اچ لارنس، پرتره از آلدوس هاکسلی، زندگی پنهان والترمیتی از جیمز تربر، عمو ویلی از ویلیام فاکنر، گربه در باران از ارنست همینگوی، کوههای بزرگ از جان استاین بک، نخستین اعتراف از فرانک اوکانر، واقعه سر پیچ خیابان از آلبرت کامو، شهرت از آرتور میلر، کسی که گل‌های رز را در هم ریخت از گابریل گارسیا مارکز، مدرسه از دانلد بارتلمی و چندین داستان دیگر.

معرفی شروود اندرسن و سایر نویسندگان

آثار نویسنده‌های زیادی در این کتاب گردآوری شده است و معرفی هر کدام از این چهره‌های تاثیرگذار ادبی امری پیچیده است. به طور خلاصه می‌توان شروود اندرسن را رمان‌نویس آمریکایی دانست که با نوشته‌هایی شناخته می‌شود که افکار و احساسات را بی‌پرده بیان می‌کند. اثر معروف او خنده تاریک است که در سال ۱۹۲۵ منتشر شد. ویلیام فاکنر که تحت تاثیر اندرسن بود نیز دو داستان در این کتاب دارد و خالق آثاری مانند خشم و هیاهو و گور به گور است.

چرا باید کتاب مرگ در جنگل و ۲۵ داستان از نویسندگان دیگر را بخوانیم؟

داستان‌های کوتاه به علت طول کمشان و محتوای عمیقی که در خود گنجانده‌اند، بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند با صرف زمان کم برای مطالعه کتاب، داستان‌های مفهومی بخوانند و به آن‌ها فکر کنند. کتاب مرگ در جنگل و ۲۵ داستان از نویسندگان دیگر با در بر داشتن ۲۶ داستان کوتاه، کتابی فوق‌العاده است که هر قصه آن به شما درسی می‌آموزد و شما را به تفکر وادار می‌کند. علاوه‌بر این، داستان‌های این کتاب از نویسندگان مشهور دنیا، مثل ادگار الن پو، آنتون چخوف، دی. اچ. لارنس، ویلیام فاکنر و آلبرت کامو است که تضمینی بر کیفیت بالای داستان‌هاست.

بخشی از کتاب مرگ در جنگل و ۲۵ داستان از نویسندگان دیگر

دخترک دوشیزه‌ای بود با نادرترین زیبایی، و زیباییش هیچ از شادابیش فزونی نداشت. و ساعت شر زمانی فرا رسید که او نقاش را دید، عاشقش شد و با او ازدواج کرد. نقاش، شیفته‌ای بود پرکار و سخت‌کوش با عروسی که به زندگی هنری‌اش وارد شده بود. دخترک دوشینزه‌ای بود با نادرترین زیبایی و زیباییش هیچ از شادابیش فزونی نداشت؛ همه نور بود و لبخند و به شوخ و شنگی آهو بره، ‎که‏ همه‌چیز را دوست می‌داشت و ارج می‌گذاشت و تنها از هنر، که رقیبش بود، نفرت داشت؛ تنها از تخته رنگ و قلم مو و دیگر ابزار دل‌آزاری که او را از ستایش‌های دلداده‌اش محروم می‌کرد، می‌هراسید. بدین‌گونه بود که از شنیدن سخنان نقاش و آرزوی او به نقاشی چهره محبوبش وحشت کرد اما او فروتن و فرمانبردار بود و بردبارانه هفته‌ها در محرابه بلندی که در آن نور از بالا و تنها بر پرده نقاشی می‌تابید نشست و او – نقاش - به کارش که ساعت از پی ساعت و روز از پی روز ادامه داشت می‌بالید و آنچنان سودایی بود و بی‌محابا و تندخو، اغلب آنچنان در اندیشه خویش غرق می‌شد که نمی‌توانست نوری را که آن همه مشئوم در محرابه خالی می‌ریخت و تندرستی و روحیه عروسش را که آشکارا از همه چیز جز او رنج می‌کشید، می‌پژمراند، ببیند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مرگ در جنگل و ۲۵ داستان از نویسندگان دیگر

اگر از مطالعه اثر حاضر که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه از نویسندگان برجسته جهان است و هر یک شما را به دنیایی شگفت‌انگیز می‌برد و درس‌هایی از زندگی به شما می‌آموزد، لذت بردید، بدون شک از کتاب‌های زیر نیز خوشتان خواهد آمد، چراکه این کتاب‌ها مجموعه داستان‌های کوتاهی از نویسندگان مطرح جهان است:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهشروود اندرسن
مترجم صفدر تقی زاده
مترجم دوممحمدعلی صفریان
ناشرنشر نو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۴ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
146,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر
مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر
شروود اندرسن
نشر نو
5
(2)
146,000
تومان