0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

نویسنده:
جین سینسرو
درباره تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

در کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می‌شوی نویسنده در 27 فصل کوتاه داستان‌های الهام‌بخش و خنده‌دار و تمرین‌هایی آسان با زبان و ادبیات خاص خودش، بینش‌هایی ارائه می‌دهد که متحول کننده‌ی زندگی هستند. جین سینسرو شما را در این کتاب به سفری با مقصد دگرگونی می‌برد. او به خواننده کمک می‌کند که در همه جوانب زندگی از درآمد گرفته تا روابط و شغل، تغییری شگفت‌انگیز ایجاد کند. در پایان این کتاب خواننده در می‌یابد که چرا اینگونه است. او می‌آموزد چگونه چیزی را که نمی‌تواند تغییر دهد دوست داشته باشد و چگونه آنچه را که دوست ندارد، تغییر دهد. بعد از پایان این کتاب، زندگی شروع می‌شود.

این کتاب با موضوع خودیاری در سال 2013 میلادی منتشر شده است و از میان بیش از 12 هزار رأی کاربران وبسایت goodreads، بزرگ‌ترین وبسایت خوانندگان کتاب و پیشنهاد کتاب، امتیاز 4 را کسب کرده است.

درباره جین سینسرو

جین سینسرو، نویسنده‌ی آمریکایی زاده هفتم آگوست 1965 میلادی در نیویورک است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی ادبیات انگلیسی در سال 1987 در کالج کلورادو به پایان رساند. او در اوایل دهه 2000 به عنوان نویسنده‌ی فریلنس آغاز به کار کرد و به نوشتن مطالب و مقالات بازاریابی برای مجلات و وبلاگ‌ها و سخنرانی‌ها پرداخت. اگرچه سینسرو بیشتر با مجموعه کتاب‌های «تو کله خر هستی» شناخته می‌شود، اولین کتابش را در سال 2001، یعنی ده سال پیش از انتشار نخستین کتاب از آن مجموعه به چاپ رساند. از کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می‌شوی که به 40 زبان ترجمه شده، تاکنون بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است. 

جین سینسرو علاوه بر نویسندگی از سال 2008 در زمینه‌ی توانمندسازی زنان کارآفرین و برگزاری کارگاه‌هایی برای تسهیل و توسعه کسب‌وکار زنان فعالیت می‌کند. او همچنین به عنوان مربی موفقیت نیز مشغول به کار است.

از این نویسنده کتاب‌های دیگری همچون عادت‌های کله خری و تو کله خر هستی برو پیش پولدار می‌شوی به فارسی ترجمه شده است.

چرا باید کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می‌شوی را بخوانیم؟

این کتاب مانند یک راهنما به شما می‌آموزد چگونه خود را دوست داشته باشید، اعتماد به نفس داشته باشید و به شما کمک می‌کند از منطقه‌ی امن خود بیرون آمده و دست به اقدام و عمل برای زندگی کردن در جهت آرزوهایتان بزنید. همچنین این کتاب با ادبیات طنازانه‌ای که دارد شما را تا پایان با خود همراه می‌کند.

کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می‌شوی را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی نفیسه معتکف روانه‌‌ی بازار کتاب ایران کرده است و در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب تو کله خبر هستی برو پیش موفق می‌شوی می‌خوانیم

منظور من از عشق‌به‌خود، خودشیفتگی و غرور و خودبینی نیست، چون منشأ تمام این موارد ترس و عدم عشق‌به‌خود است. منظور من ارتباط عمیق با خود برتر است و اینکه فرد قادر باشد پست‌ترین و بی‌ارزش‌ترین بخش وجودی‌اش را نادیده بگیرد. عشق‌به‌خود سبب می‌شود شرمندگی، خشم، غضب و انتقاد از خود را رها کنی و در عوض شکرگزاری، شادی، مهر و محبت را جایگزین آن کنی.

وقتی خودت را دوست بداری و شاد باشی، یاوه گویی‌های ذهنی‌ات يا چرت‌گویی دیگران درتو تأثیر نمی‌گذارد.

تصورش را بکن چه می‌شد اگر هر کسی خودش را دوست می‌داشت. در این صورت عقاید دیگران، رنگ پوست، جنسیت، استعداد، میزان تحصیلات، مسائل مالی، باورهای مذهبی، آداب و رسوم باعث ناراحتی هیچ‌کس نمی‌شد و تهدیدی برایش به شمار نمی‌آمد. تصورش را بکن واقعیت چقدر فرق می‌کرد اگر همه هر روز صبح با اعتمادبه‌نفس کامل و عشق‌به‌خود و درک این مسئله که رسالتی مهم در این سیاره دارند، از خواب بیدار می‌شدند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می‌شود

اگر از طرفداران کتاب‌هایی با موضوعاتی از این دست زدید عناوین زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهجین سینسرو
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You are a bad ass : how to stop doubting your greatness and start living an awesome life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۹ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

به زور نصفشو تونستم بخونم‌...

1

کتاب خوبی نیست

2.3
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی
٪30
تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی
جین سینسرو
انتشارات نسل نواندیش
2.3
(3)
75,900
٪30
53,130
تومان