0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدرسۀ تجارت

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدرسۀ تجارت

برای افرادی که دوست دارند به مردم کمک کنند
درباره مدرسۀ تجارت

«مدرسه تجارت»، کتابی پرفروش است که توسط رابرت کیوساکی، کارآفرین و مدرس مالی با نفوذ نوشته شده است. در این کتاب، کیوساکی بینش خود را در مورد ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای موفق به اشتراک می‌گذارد و توصیه‌های ارزشمندی در مورد چگونگی ایجاد ثروت از طریق کارآفرینی، ارائه می‌دهد. این کتاب به دلیل کاربرد عملی آن به طور گسترده، مورد تحسین قرار گرفته است و تحسین‌های متعددی را برای تأثیر آن بر صنعت بازاریابی شبکه‌ای به دست آورده است. رویکرد منحصربه‌فرد کیوساکی به آموزش مالی، کتاب مدرسه تجارت را به منبعی مناسب برای کارآفرینان مشتاق و حرفه‌ای‌های تجاری، تبدیل کرده است.

این کتاب توسط  ترجمه لادن شریعت‌زاده در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که شما می‌توانید از دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش فیدیبو دانلود کنید و مطالعه کنید.

 

 

درباره رابرت کیوساکی

 

رابرت کیوساکی در 8 آوریل 1947 در هیلو هاوایی به دنیا آمد. او یک کارآفرین، سرمایه گذار و نویسنده مشهور است که زندگی خود را وقف آموزش مالی کرده است. رزومه کیوساکی شامل خدمت در تفنگ‌داران دریایی ایالات متحده، کار برای زیراکس و تأسیس چندین کسب و کار موفق است. او جوایز متعددی را برای کار خود در زمینه سواد مالی دریافت کرده است، از جمله جایزه بشردوستانه از شورای ملی آموزش اقتصادی. کیوساکی بیشتر به خاطر مجموعه کتاب های «پدر پولدار پدر فقیر» شناخته می‌شود که میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروخته و به ده‌ها زبان مختلف، ترجمه شده است. از دیگر کتاب‌های محبوب کیوساکی می‌توان به «چهارراه پولسازی» و «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری» اشاره کرد.

 

چرا باید کتاب مدرسه تجارت را بخوانیم؟

 

خواندن کتاب مدرسه تجارت نوشته رابرت کیوساکی برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای موفق یا بهبود سواد مالی خود است، ضروری است. این کتاب، توصیه‌های عملی را بر اساس تجربیات خود کیوساکی ارائه می‌دهد و دیدگاه منحصر به فردی را در مورد خلق ثروت ارائه می‌دهد. خوانندگان با اهمیت آموزش مالی، قدرت استفاده از دارایی‌ها و استراتژی‌های توسعه یک شبکه تجاری قوی، آشنا خواهند شد. با به کارگیری آموزه‌های کیوساکی، خوانندگان می‌توانند رویکرد خود را به امور مالی تجاری و شخصی، متحول کنند و خود را در مسیر موفقیت مالی بلندمدت قرار دهند.

این کتاب همچنین بر اهمیت داشتن یک ذهنیت کارآفرینانه و توسعه مهارت‌های لازم برای ساخت یک کسب و کار موفق تأکید می‌کند. این کتاب می‌تواند برای فهم ذهنیت، استراتژی‌ها و عادات مورد نیاز برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین، برداشت‌هایی فراهم کند. همچنین، همانند بسیاری از کتاب‌های رابرت کیوساکی، مدرسه تجارت بر اهمیت آموزش مالی و فهمیدن چگونگی کار با پول تأکید می‌کند. این کتاب می‌تواند برای فهم مالیات شخصی، سرمایه‌گذاری و ساخت ثروت، برداشت‌هایی فراهم کند.

 

بخشی از کتاب مدرسه تجارت

 

جهان پر از افراد باهوش و فقیر است. مهم ترین سوالی که باید در هنگام بررسی یک فرصت تجاری بپرسید این نیست: «هزینه آن چقدر است؟» یا «چقدر می توانم بسازم؟». مهمترین سوالی که باید پرسید این است که: «چگونه می‌توانم باهوش‌تر و سریع‌تر شوم؟». در تجارت، کسی که بتواند سریع‌تر یاد بگیرد و آموخته‌های خود را سریع‌تر به کار ببرد، برنده می‌شود.

بیشتر مردم در یادگیری مشکل دارند، زیرا فکر می‌کنند از قبل، همه چیز را می دانند. آنها برای یادگیری از اشتباهات خود مشکل دارند زیرا درگیر سرزنش اشتباهات خود بر گردن دیگران هستند. باهوش ترین افرادی که من می‌شناسم، کسانی هستند که اعتراف می کنند که نمی‌دانند و دانش‌شان بسیار کم است و همیشه در حال یادگیری هستند.

 

پیشنهاد‌هایی برای دوستداران کتاب مدرسه تجارت

 

اگر از کتاب مدرسه تجارت نوشته رابرت کیوساکی لذت بردید، این کتاب‌های مشابه را که بر آموزش مالی، کارآفرینی و توسعه شخصی تمرکز دارند را بررسی کنید:

 

۱. «بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل

۲. «هفته کاری چهارساعته» اثر تیموتی فریس

۳. «اسطوره الکترونیکی» اثر مایکل ای. گربر

۴. «همسایه بعدی میلیونر» نوشته توماس جی استنلی

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسنده رابرت تی کیوساکی
مترجم لادن شریعت زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Rich dad's the business school : for people who like helping people, ۲nd ed, ۲۰۰۳‭.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۵ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدرسۀ تجارت
مدرسۀ تجارت
برای افرادی که دوست دارند به مردم کمک کنند
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان