0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محاصره شده با سایکوپات ها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب محاصره شده با سایکوپات ها

چطور در زندگی شخصی و حرفه ای از خودتان در برابر سوءاستفادۀ دیگران محافظت کنید
درباره محاصره شده با سایکوپات ها

محاصره شده با سایکوپات‌ها به ما می‌آموزد چطور در برابر سوءاستفاده دیگران از خودمان محافظت کنیم.

توماس اریکسون، نویسنده کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها (Surrounded by psychopaths)، قصد دارد با معرفی ویژگی‌ها و راه‌های شناسایی سایکوپات‌ها یا افراد جامعه‌ستیز و ضداجتماعی، مخاطب را نسبت به این افراد و نحوه رفتار با آنها آگاه کند.

این کتاب که به‌نوعی در ادامه کتاب «محاصره‌شده با احمق­ها» (Surrounded By Idiots)، اثر دیگر اریکسون، نوشته شده بر پایه تئوری‌ای متشکل از چهار تیپ اصلی شخصیت شناسی است که هر یک با یک رنگ مشخص می‌گردد. قرمزها برای تسلط، زردها برای نفوذ، سبزها برای پایداری و ثبات و آبی‌ها برای وظیفه‌شناسی و فرمان‌برداری. نویسنده با استفاده از این سیستم هوشمندانه توضیح می‌دهد چرا سایکوپات‌ها برای سایرین جذاب هستند. همچنین به مخاطب می‌گوید چرا افرادی با این اختلال روانی خطرناک­اند و درصورتی‌که اطراف آن‌ها باشند چه آسیب‌هایی به آنان وارد خواهند کرد.

معرفی توماس اریکسون

توماس اریکسون متولد 19 سپتامبر 1965، متخصص ارتباطات، نویسنده و مدرس اهل سوئد است. توماس چندین کتاب علمی مشهور در زمینه ارتباطات و رفتار انسان نوشته است که پرمخاطب‌ترین آن کتاب «محاصره‌شده با احمق­ها»، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی است. این کتاب که در سال 2014 منتشر شد و تا به امروز به بیش از 40 زبان دنیا ترجمه شده است، باعث شهرت این نویسنده در میان مردم شد. توماس اریکسون در زمینه رهبری و مدیریت با سازمان‌های درحال‌توسعه همکاری می‌کند و برگزاری سمینارهای آموزشی برای شرکت‌هایی مختلفی مانند کوکاکولا، مایکروسافت و ولوو را در رزومه کاری خود دارد. این نویسنده سال‌های زیادی از زندگی حرفه‌ای خود را برای کمک به افراد و همچنین توسعه راهکارها و ابزارهای عملی و کاربردی در زمینه برقراری ارتباط با دیگران، وقف کرده است.

پنج دلیل برای خواندن کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها

آن چه که پس از خواندن کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها خواهیم فهمید این است که تعداد سایکوپات‌ها که به عبارتی جامعه‌ستیزان در جامعه بیشتر از تصور ماست. پس باید نگران آثار آن‌ها در محیط پیرامونمان باشیم. در ادامه دلایلی برای خواندن این کتاب ارائه می‌دهیم:

  • این کتاب به شما می‌آموزد به چه کسانی اعتماد کنید.
  • با خواندن این کتاب می‌توانید تشخیص دهید چه کسانی اطراف شما نیات شومی در سر دارند.
  • روش‌های هوشمند و عملی که در این کتاب بیان شده‌اند به شما کمک می‌کند در روابطتان آسیب نبینید.
  • نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید در برابر جامعه‌ستیزان در محیط‌های کاری و شخصی از روانتان محافظت کنید.
  • خواندن این کتاب باعث بالارفتن سطح آگاهی شما می‌شود.

کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها نوشته توماس اریکسون توسط نگار صابرآرا ترجمه شده است. این کتاب که توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس شما است.

بخشی از کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها

سایکوپات‌ها هیچ احساسی ندارند۔ هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند، زیرا فرضیه اولیه‌شان این است که چنین حقی را دارند. آن‌ها می‌دانند سرانجام برخی کارها زندان است، اما این باعث منصرف‌شدنشان نمی‌شود۔ منطقشان به آن‌ها می‌گوید که هیچ­گاه دستگیر نخواهند شد آن‌ها با خونسردی تمام ریسک می‌کنند. اگر هم گیر بیفتند، می‌دانند چطور شخص دیگری را قربانی کنند و او را مقصر نشان دهند. بدون کوچک‌ترین حس شرمی، گناه خود را گردن برادرشان می‌اندازند۔ آن‌ها به‌هیچ‌وجه تحت‌تأثیر رنج‌های شما قرار نمی‌گیرند و برایشان مهم نیست۔ آن‌ها فاقد حس پشتیبانی‌اند و اصلاً به گذشته نگاه نمی‌کنند.

سایکوپات‌ها در ظاهر و باطن. خود را عادی می‌بینند. آن‌ها خیلی خوب فکر می‌کنند، اما نمی‌توانند احساسات را درک کنند۔ دقیقاً مانند همان گرگی هستند که لباس بزه به تن کرده است. می‌دانم اگر از قبل مطالعه‌ای درباره سایکوپات‌ها نداشته‌اید. اکنون کاملاً گیج شده‌اید، شاید برایتان عجیب باشد، اما چنین افرادی واقعاً وجود دارند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها

کتاب محاصره شده با سایکوپات‌ها به خواننده کمک می‌کند از  بازی‌های روانی که توسط افراد ضداجتماعی ایجاد می‌شود دوری کند و آسیب کمتری ببیند. این کتاب برای آنان که به دنبال آگاهی هستند و یا به مباحث در حوزه روانکاری علاقه‌مند هستند انتخابی بسیار خوب است. همچنین کتاب‌های زیر نیز در همین زمینه پیشنهاد می‌شود:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۵ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهتوماس اریکسون
مترجمنگار صابرآرا
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Surrounded by psychopath
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۵ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی بود و قابل فهم

5

عالیه

5
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
محاصره شده با سایکوپات ها
محاصره شده با سایکوپات ها
توماس اریکسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محاصره شده با سایکوپات ها
٪30
محاصره شده با سایکوپات ها
چطور در زندگی شخصی و حرفه ای از خودتان در برابر سوءاستفادۀ دیگران محافظت کنید
انتشارات نسل نواندیش
5
(3)
69,900
٪30
48,930
تومان