0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خوشبختی و رابطه با عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

درباره خوشبختی و رابطه با عشق

باربارا دی آنجلس در کتاب خوشبختی و رابطه با عشق، تلاش می‌کند تا خوشبختی را مثل یک مهارت به خوانندگان خود آموزش دهد. این کتاب سرشار از توصیه‌هایی کارآمد برای رسیدن به خوشبختی است که در قالب جملاتی کوتاه و قصار و به زبانی دوستانه نوشته شده‌اند.

خوشبختی یک مفهوم کلی است که برای هرکس معنای خاص خودش را دارد. یکی خوشبختی را در درآمد بیشتر و دیگری در رشد شخصیت معنا می‌کند. این کتاب ارزشمند به شما کمک می‌کند تا در زمینه روابط و رشد شخصی، قدم‌های مثبتی بردارید. کتاب حاضر ارتباط شما را با خوشبختی و عشق میسر می‌سازد و پل ارتباطی شما را با درون خودتان قوی‌تر می‌کند. جملات این کتاب برخاسته از واقعیت است و نویسنده به شکلی ماهرانه، آن‌ها را پرورانده و در قالب آموزش‌های کاربردی در دسترس مخاطبان قرار داده است.

پیشرفت و تعالی در خودآگاهی انسان‌ها نهادینه شده است و او همیشه در پی خوشبختی است. گاهی باید از مسیرهای متفاوتی به سمت خوشبختی حرکت و از آموزش‌های جدید در این راستا استفاده کرد. یکی از مسائلی که انسان همیشه از آن غافل می‌شود، احساس کامیابی و خوشبختی در لحظه است. اگر نسبت به لحظه‌ها حساس باشید، می‌توانید درک عمیق‌تری از سعادت در لحظه به‌دست آورید. یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که نویسنده در کتاب به آن اشاره کرده، جستجوی خوشبختی در درون است؛ نه بیرون. انتظار همسو شدن جریان بیرونی با ما، انتظاری بیهوده است؛ به همین دلیل بهتر است روی درون خود تمرکز کنیم.

این کتاب توسط «شهناز یزدان‌پناه» به فارسی ترجمه شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را در سال ۱۳۹۴ منتشر کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی خوشبختی و رابطه با عشق را از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

درباره باربارا دی آنجلس، نویسنده کتاب

باربارا دی آنجلس (Barbara De Angelis) نویسند و سخنران مشهور آمریکایی و نویسنده کتاب‌های متعدد انگیزشی، در سال ۱۹۵۱ متولد شد. او یکی از مشاوران موفق در زمینه روابط زوجین است و کتاب‌های زیادی را در این زمینه نوشته که از جمله آن‌ها می‌توان به «سوپ جوجه برای تقویت روح خانم‌ها و آقایان»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی» و «رازهایی درباره مردان» اشاره کرد. او همچنین نوینسده کتاب‌های پرفروش «راز‌هایی درباره مردان که هر زنی باید بداند» و «رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند» است. بارابارا دی آنجلس به‌خاطر ساخت برنامه‌های تلویزیونی درباره ازدواج و رابطه زوج‌ها، شهرت بیشتری به‌دست آورد و برنامه روزانه خودش را در شبکه CBC اجرا می‌کرد و دو سال هم در شبکه‌ CNN برنامه داشت.

سه دلیل برای مطالعه کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

اگر از طرفداران کتاب‌های انگیزشی هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. این کتاب شما را به سمت خوشبختی مطلوب رهنمون می‌شود و در همین راستا، ارتباط شما را با درون خودتان قوی‌تر می‌سازد. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • سعادت واقعی خود را پیدا و برای رسیدن به آن تلاش کنید
  • خوشبختی را در درون خودتان پیدا کنید
  • با استفاده از ابزارهای موجود، زندگی خود را به سمت و سوی بهتری هدایت کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

دیگران می‌توانند آینه تمام‌نمای شما باشند تا آنچه را که لازم است، در آن ببینید. آن‌ها پیام‌های جهان هستی را به شما می‌رسانند.

هیچ چیز در دنیا تصادفی نیست و در هرکاری، حکمتی نهفته است.

تصور کنید اگر تمام چیزهایی را که اکنون دارید از دست می‌دادید و دوباره آن‌ها را به‌دست می‌آوردید چقدر خوشحال می‌شدید.

برخی از ما تا زمانی که احساس نکنیم در حال از دست دادن چیزی هستیم، نمی‌توانیم از آن لذت ببری و شاد باشیم.

همیشه به یاد داشته باشیم که مرگ روزی به سراغ‌مان خواهد آمد. آیا در آن لحظه می‌توانیم بگوییم از آنچه که بودم و آنچه که کردم، احساس رضایت و شادی می‌کنم؟

هرکاری می‌خواهید انجان دهید، همین امروز انجام دهید؛ چون تعداد معدودی از فرداها وجود دارد. امروز ما، فردای دیروز بوده است.

زمانی که سعی می‌کنیم کس دیگری غیر از آنچه هستیم باشیم، تکه‌هایی از وجودمان را گم می‌کنیم. بدون این تکه‌ها هرگز به آرامش نخواهیم رسید. پس برای کمال و آرامش باید به خودمان بازگردیم.

حرکت در مسیری که دیگران از ما انتظار دارند، ما را از رویاها و در نهایت از خودمان دور می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

کتاب‌های باربارا دی آنجلس و بسیاری از نویسندگان دیگر در حوزه توسعه فردی و موفقیت، به شما کمک می‌کنند تا ارتباط بهتری با خودِ درونی و جهان بیرونی برقرار کنید. کتاب‌های زیادی هستند که به شما کمک می‌کنند معنای سعادت را در زندگی خود بازتعریف و برای رسیدن به آن، برنامه‌ریزی کنید. از جمله کتاب‌های موفق انگیزشی و مشابه با کتاب خوشبختی و رابطه با عشق، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
358.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلس
مترجم شهناز یزدان پناه
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۵۸.۷۶ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
43,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خوشبختی و رابطه با عشق
خوشبختی و رابطه با عشق
باربارا دی آنجلس
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
43,000
تومان