0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یادداشت های اضطراب
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب یادداشت های اضطراب

تمرین های برای اضطراب و آرامش
نویسنده:
کورین اسویت
درباره یادداشت های اضطراب

اضطراب و عدم آرامش مشکلی است که انسان مدرن به شکل فزاینده با آن روبه‌رو است و کتاب یادداشت‌های اضطراب  نوشته‌ی کورین اسوریت کتابی است که کمک می‌کند با این مشکل هرچه راحت‌تر و سریع‌تر کنار بیایید و به یک زندگی آرام دست پیدا کنید. هرچند اضطراب در مواردی طبیعی و حتی می‌تواند مفید باشد؛ اما اختلالات اضطرابی می‌توانند زندگی را آزاردهنده کنند و ساعات مفید شما را مختل کنند.

کتاب «the anxiety journal:exercises to soothe stress and eliminate anxiety wherever you are» اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این کتاب کتابی است که درباره‌ی انواع مختلف اضطراب نوشته شده است و می‌توانید موضوعاتی مانند انواع اضطراب، اضطراب عمومی، اضطراب اجتماعی و ... را در آن دنبال کنید.

افراد مختلف در مقابل استرس عکس‌العمل‌های مختلفی دارید. ممکن است شما کسی باشید که ناگهان ۴ صبح از خواب می‌پرد و نمی‌تواند افکاری که به ذهنش هجوم می‌آورند را فراموش کند یا قبل از یک ارائه‌ی دانشگاهی نیاز به تلاش زیادی برای جمع‌وجور کردن خودتان داشته باشید. هرکدام از این مسائل که در میان باشد کتاب یادداشت‌های اضطراب با تمرین‌های مختلف به شما کمک می‌کند با آن مبارزه کنید و آرامش خود را مجدداً به دست آورید.

کتاب یادداشت‌های اضطراب، تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش را فرخ بافنده به فارسی برگردانده است و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در همین صفحه در دسته‌بندی روانکاوی در دسترس است.

کورین اسویت کیست؟

کورین اسویت (corrine sweet) یک روانشناس با سابقه است که بیش از ۲۵ سال است به‌عنوان مربی زندگی، نویسنده و سخنران صحبت می‌کند. او به‌عنوان روزنامه‌نگار برای نشریاتی مانند گاردین، آبزرور و ایندیپندنت می‌نویسند و مدرس هم هست. مشاوره و مربیگری موفقیت یکی دیگر از حوزه‌های کاری اوست و رادیو هم حوزه‌ی کاری او محسوب می‌شود. او کسی است که به افراد زیادی کمک کرده است تا با اضطراب و علائم آن کنار بیایند و به‌طورکلی زندگی بهتری داشته باشند. کورین اسویت ساکن لندن است.

۴ دلیل برای خواندن کتاب یادداشت‌های اضطراب

دلایل زیادی وجود دارد که یک کتاب کمک‌کننده درباره‌ی اضطراب را بخوانید. در ادامه به تعدادی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

  • اضطراب مخرب است و ذهن و بدن را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. خیلی از افراد کاملاً واضح به اضطراب مبتلا هستند و برخی نمی‌دانند در حال  دست‌وپنجه نرم کردن با آن هستند. درهرصورت دانستن این موضوع و شناخت آن به حفظ سلامتی کمک می‌کند.
  • شناسایی چرخه‌های منفی افکار: علت اضطراب چیزی است که در ذهن ما می‌گذرد. موقعیت‌ها به‌خودی‌خود استرس‌زا نیستند؛ بلکه چرخه‌های افکار آن‌ها را تبدیل به موقعیت‌های استرس‌زا می‌کنند. شناخت افکار منفی کمک می‌کند پیش از وقوع استرس آن را متوقف کنید.
  • شناسایی انواع استرس در خودتان و دیگران، مخصوصاً کودکان، استرس شکل‌های مختلفی دارد و در افراد یکسان نیست. وقتی بتوانید انواع اضطراب را از هم تفکیک کنید بیشتر می‌توانید به خودتان کمک کنید.
  • مبارزه با افکار منفی  و استرس‌زا: پس از شناخت افکار استرس‌زا و نوع استرتان به تکنیک‌ها و روش‌های مبارزه نیاز خواهید داشت. کتاب یادداشت‌های اضطراب راه‌های زیادی را پیش رویتان خواهد گذاشت.

در بخشی از کتاب یادداشت‌های اضطراب می‌خوانیم

اگر ذهنیت اضطراب داشته باشی، مدام مسائل را زیرورو می‌کنی، درباره‌ی آینده فکر می‌کنی، به گذشته گیر می‌دهی، پیوسته مسائل را تجزیه‌وتحلیل می‌کنی، شب و روز نگران هستی و در مورد آنچه اتفاق افتاده یا ممکن بود اتفاق بیفتد «غر می‌زنی». این وضعیت طاقت‌فرساست و در نهایت هم هیچ حاصلی برایت ندارد!

افراد مستعد اضطراب، اغلب می‌پرسند: «... نکند از بزرگراه بروم و تصادف کنم؟»، «نکند باران ببارد و خیس شوم؟‌ اگر خیس شوم، ممکن است سینه‌پهلو کنم و بمیرم»، «نکند حرف احمقانه‌ای بزنم؟»؛ این نوع اضطراب عمدتاً ناشی از ترس از ناشناخته‌ها، ترس از ریسک‌کردن، ترس از آماده نبودن، یا ناتوانی در رویارویی با نادیده‌هاست.

عبارت معمول دیگر، «ای‌کاش ...» است. ای‌کاش کمی زودتر از خواب بیدار شده‌ بودیم، آن‌وقت دیر نمی‌رسیدیم! یا «ای‌کاش یک میلیون پوند پول داشتم، آن‌وقت دیگر هیچ نگران مالی نداشتم!» «ای‌کاش آن کیک را نخورده بودم آن‌وقت دیگر مریض نمی‌شدم/ چاق نمی‌شدم!» این نوع اضطراب رنگ و بوی پشیمانی دارد و اغلب خشم و رنجشی در آن پنهان است. سومین نوع ذهنیت اضطراب، ذهنیت «می‌بایست، می‌توانست شد» است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب یادداشت‌های اضطراب

انسان امروز بسیار بیشتر از گذشتگانش در معرض مشکلات روانی قرار دارد و این امکان برای او بسیار بیشتر است که با انواع مشکلات اضطراب، خواب و ... روبه‌رو شود. یادداشت‌های اضطراب یکی از کتاب‌های کمک‌کننده در این زمینه‌هاست و کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانند کمک‌کننده باشند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهکورین اسویت
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۴ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
53,500
٪30
37,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یادداشت های اضطراب
٪30
یادداشت های اضطراب
تمرین های برای اضطراب و آرامش
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
53,500
٪30
37,450
تومان