0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صد راز برای شناخت مردان
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صد راز برای شناخت مردان

نویسنده:
زویا حجتی
درباره صد راز برای شناخت مردان

هر رابطه‌ی دونفره‌ای دو سمت دارد و باور کنید به صد راز برای شناخت مردان نیاز پیدا خواهید کرد. شاید بیشتر اوقات از این موضوع صحبت شده است که زنان پیچیدگی‌های زیادی دارند و باید به احساسات و رفتارهای آن‌ها توجه کرد؛ اما این موضوع درباره‌ی مردان چگونه است؟ حساسیت‌های رفتاری آنان چیست؟ چه چیزی می‌تواند یک مرد را درمانده کند و یه چیزی او را به زندگی امیدوار خواهد کرد؟ این‌ها مباحثی هستند که زویا حجتی در کتاب صد راز برای شناخت مردان درباره‌ی آن صحبت کرده است. این کتاب را انتشارات کتابسرای نیک منتشر کرده است. اگر به موضوع این کتاب علاقه‌مند شده‌اید نسخه الکترونیک آن در دسته‌بندی روابط اجتماعی در همین صفحه در فیدیبو در دسترس است و می‌توانید آن را دانلود کرده و بخوانید.

این کتاب شامل صد نکته است که هرکدام درسی درباره‌ی رفتار با مردان است. اولین موضوعی که خیلی جدی به آن توجه شده است موضوع حساسیت مردان به قهرمان بودن برای خانواده است. مردان ایراد داشتن را نمی‌پذیرند و اگر می‌خواهید رابطه‌ی خود را از بین ببرید در جمع از اشتباهات همسر یا پارتنر خود سخن بگویید و تلاش‌هایش را زیر سؤال ببرید، ۱۰۰ در ۱۰۰ او را ناامید خواهید کرد. این یکی از کوچک‌ترین نکاتی است که در این کتاب مطرح شده است و نکات بسیار بیشتری هم در دسترس‌اند.  صد راز برای شناخت مردان یک راهنمای خوب برای جلوگیری از اشتباه است.

سه دلیل برای خواندن کتاب صد راز برای شناخت مردان

  • به مردان نزدیک‌تر شوید. مردان به اندازه‌ی زنان در بروز دادن احساساتشان خوب نیستند و همین باعث می‌شود تلاش بیشتری برای نزدیک‌شدن به آن‌ها لازم است. اطلاعات کتاب به شما کمک خواهد کرد این مهارت را به دست آورید
  • رابطه‌ی بهتری داشته باشید. مردها وقتی احساس کنند به‌خوبی درک می‌شوند و کسی دست روی نقاط  ضعفشان نمی‌گذارد معمولاً آرام‌تر هستند و روابط بهتری دارند.
  • منبع مختصر و مفید، اگر ترجیح می‌دهید خیلی سریع اطلاعات کافی درباره‌ی مردان و احساساتشان داشته باشید کتاب صد راز برای شناخت زنان همان کتابچه‌ی راهنمای کاربردی است.

در بخشی از کتاب صد راز برای شناخت مردان می‌خوانیم

۴۱

مرد متولد شهریورماه با عشق‌های رؤیایی و اشک‌های سوزان و آه‌های جانسوز میانه‌ای ندارد و شما برای شنیدن تنها یک کلمه عاشقانه از زبان او باید صبر ایوب داشته باشید.

احساسات عاشقانه و محبت او نسبت به دیگران به‌صورت فداکاری‌های صادقانه و بی‌پیرایه بروز می‌کند.

عشق واقعی او، عشق به کار، عشق به مسئولیت، عشق به خانواده و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جداً دلگیر می‌شود.

دلگیر از این که چرا این‌چنین بی‌مصرف باقی‌مانده است.

۴۲

زندگی متولد شهریور برپایه‌ی وفاداری و صداقت استوار است، به او به‌هیچ‌وجه دروغ نگویید، به‌هیچ‌وجه زیرا او کسی نیست که اغماض کند.

۴۳

مرد متولد شهریور به کوچک‌ترین چیزهایی که موردعلاقه همسرش است توجه نشان می‌دهد و راجع به آن‌ها فکر می‌کند و ازآنجاکه حافظه قوی دارد کمتر از مردان دیگر احتمال آن می‌رود که تاریخ وقایع مخصوص را مثل روز تولد شما یا سالگرد ازدواجتان را فراموش کند، اما این را هم بدانید که به‌هرحال او یک مرد است و اهمیت این وقایع برای او هرگز به‌اندازه شما نخواهد بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صد راز برای شناخت مردان

رابطه‌ی میان زن و مرد رابطه‌ای است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و هرچه بیشتر همدیگر را بشناسید و با ظرافت‌های رفتاری هم آشنا شوید رابطه‌ی بهتری خواهید داشت و می‌توانید آن را پیشرفت دهید. خوشبختانه کتاب‌های زیادی وجود دارند که در این مسیر شما را یاری خواهند کرد. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم، اگر از صد راز برای شناخت مردان لذت برده‌اید این کتاب‌ها هم انتخاب‌های خوبی برایتان هستند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
325.۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
138 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۶:۰۰
نویسندهزویا حجتی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۲۵.۸۰ کیلوبایت
۱۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

جالب نبود

1
(1)
15,000
٪40
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صد راز برای شناخت مردان
٪40
صد راز برای شناخت مردان
زویا حجتی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
15,000
٪40
9,000
تومان