0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسب تک شاخ
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسب تک شاخ

در 30 روز خودِ منحصر به فردت را پیدا کن
درباره اسب تک شاخ

اگر احساس می‌کنید زندگی‌تان می‌تواند بهتر و متمرکزتر باشد، اما کتاب‌های خودشناسی معمولی مناسب شما نیست، اسب شاخ‌دار کتاب مناسب شماست.

کتاب اسب شاخ‌دار YOU-NICORN یک برنامه 30 روزه و گام‌به‌گام است که به شما کمک می‌کند دیدگاه بهتری روی افکار، روابط و اهداف خود داشته باشید. این کتاب پر از ابزارهای عملی است که به شما در هر کجای سفر زندگی کمک می‌کند. در کمتر از یک ساعت هر روز به مدت فقط 30 روز، می‌توانید زندگی ای را که همراه با موفقیت است کشف کنید. با کمک کتاب، ارزش واقعی خود را درک کرده و باورهای محدودکننده را از بین خواهید برد. در کتاب اسب شاخ‌دار درباره زندگی ده‌ها تن از افراد تأثیرگذار خواهید خواند. افراد الهام‌بخش (از جمله باب را!) که ازآنجایی‌که مطالعات متعدد نشان داده است که مخاطبان برنامه‌ها را در یک گروه هدفمند‌تر دنبال می‌کنند، نویسنده در کتاب شما را در یک گروه دوسالانه عضو می‌کند که در آن با افراد مثبت‌اندیش و همفکر ملاقات کرده و با آنها در ارتباط خواهید بود. این کتاب با بسیاری از موارد اضافی، کاربرگ‌های قابل دانلود در وب‌سایت دنیل آملی وینسنت، منابع تکمیلی، و حتی یک کارگاه رایگان ارائه می‌شود.

درباره دنیل آملی وینسنت

دانیل آملی وینسنت مدتی در شبکه اپرا وینفری مشغول به کار بود او پس از مدتی کار خود را ترک کرد تا یک تجارت کوچک صابون دست‌ساز راه‌اندازی کند و نویسنده شود. او قبل از نگارش این کتاب، کتاب‌های متفاوتی در زمینه خودیاری و مدیتیشن مطالعه کرده که هرکدام زوایای مختلفی از زندگی او را تحت‌تأثیر قرار داده است.

حرفه او صنایع و عناوین شغلی متفاوتی را در برمی‌گیرد، اما یک موضوع مشترک دارد و آن هم دستاوردهای مبتنی بر نتایج از طریق استفاده از مهارت‌های منحصربه‌فرد دنیل وینسنت است. او هر جا که می‌رود روابط بسیار مؤثری برقرار می‌کند و احترام متقابل را در کارش تقویت می‌کند. وینسنت به بهترین شکل ممکن به شما کمک کند تا الهام‌بخش‌ترین و باورنکردنی‌ترین بخش شخصیتی خود را پیدا کنند، او به شما کمک می‌کند افسانه یونکورن را برای زندگی خود ممکن کنید.

چرا باید کتاب تک‌شاخ را بخوانیم؟

دنیل آملی وینسنت در هر فصل از این کتاب عجیب به موضوعاتی می‌پردازد که قدرت تأثیرگذاری بسیار زیادی دارد و از طرق آن می‌توانید خوشبختی و موفقیت را جذب خواهید کرد. این کتاب در مدت 30 روز ابتدایی مسیری را که قرار است شما را به رؤیاهایتان برساند مشخص می‌کند بنابراین، اگر از امروز شروع می‌کنید متعهد شوید که حدوداً روزی یک ساعت با این کتاب وقت بگذرانید. خرید کتاب اسب تک‌شاخ می‌تواند اولین گام برای ساخت رؤیاهایی باشد که در سرد دارید این نکته را فراموش نکنید که شما ارزش قرارگرفتن در مسیر موفقیت را دارید. انتشارات کتاب‌سرای نیک کتاب اسب تک‌شاخ را با ترجمه‌ی الهام میرمحمدی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس است.

در بخشی از کتاب تک شاخ می‌خوانیم

اگر می‌خواهید در طول مسیر صبر کنید و چند روزی را روی یکی از مراحل وقت بگذارید، هیچ اشکالی ندارد. حتی اگر می‌خواهید کتابتان را رها کنید و چند روز بعد دوباره ادامه دهید، باز هم اشکالی ندارد. سخت‌گیری خاصی درباره برنامه‌های این کتاب در نظر نگرفته‌ام که به شما بگویم حتماً باید به شکل متوالی انجام شود در غیر این صورت همه چیز خراب شده است. هرچند که من فکر می‌کنم تداوم و توالی به شما کمک می‌کند جواب بهتری بگیرید؛ اما شما، شما هستید و در زندگی اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ بنابراین، می‌خواهم بدانید که اگر وقفه‌ای به وجود آمد مشکلی نیست. هنگامی که کتاب را یک‌بار خواندید، ممکن است احساس کنید برخی روزهای خاص نیاز به دوره‌ی دوباره دارند و هرازگاهی مرور کنید. این مرورها مفید هستند به طور خاص درباره مرور تمرین‌های مربوط به‌روز پانزدهم زیاد شنیده‌ام.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اسب تک شاخ

اگر بخواهیم مضمون یکی از جملات مهم کتاب را توضیح دهیم باید بگوییم که هنگامی که چالش و مشکلی به پایان می‌رسد، شما به‌خاطر نمی‌آورید که چگونه آن را پشت سر گذاشتید. چگونه توانستید دوام بیاورید و بمانید. حتی احتمالاً مطمئن نیستید که آیا واقعاً تمام شده یا نه؛ اما یک چیز قطعی است. زمانی که مشکل را پشت سر می‌گذارید، دیگر همان انسان قبلی نیستید. خواندن کتاب‌هایی مانند اسب تک‌شاخ شما را در مسیر رؤیاهایتان قرار می‌دهند. آثار مهم دیگری هم وجود دارد که در اینجا به چند نمونه اشاره کردیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسنده دنیل آملی وینسنت
مترجمالهام میرمحمدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You-nicorn: 30 days to find your inner unicorn and live the life you love
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۸۸ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
51,000
٪40
30,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
اسب تک شاخ
اسب تک شاخ
در ۳۰ روز خود منحصر به فردت را پیدا کن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسب تک شاخ
٪40
اسب تک شاخ
در 30 روز خودِ منحصر به فردت را پیدا کن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
51,000
٪40
30,600
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر