0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر

درباره ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر

کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر جلدی از مجموعه ایزد بانوان است که به زنان مدرن کمک می‌کند در ابعاد مختلف زندگی خود موفق باشند. در دنیای امروز، زن بودن سخت‌تر از همیشه است و در کنار محدودیت‌های گذشته که ساختار فکری جامعه از زنان را می‌سازد، زنان مدرن باید تمام ابعاد زندگی‌شان را با وسواس دقیقی تحت نظر بگیرند و بیشتر از مردان برای آزادی، ثروت و موفقیت مبارزه کنند. کتاب حاضر روی آزادی زنان تمرکز دارد و به شما آموزش می‌دهد که برده شغلتان نباشید.

در ابتدای کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر (Goddess: be the woman you want to be) نویسنده سوالاتی درباره شغلتان و احساس و ارتباطتان با آن می‌پرسد که با پاسخ دادن به آن به خودبینی مفیدی دست پیدا می‌کنید و بر طبق آن توصیه‌های مناسبی دریافت می‌کنید. کتاب حاضر را می‌توان راهنمای سبک زندگی برای زنان مستقل امروزی دانست و می‌توان در هر فصل آن نکات کاربردی برای دورکاری کردن، برنامه‌ریزی مالی برای داشتن آینده‌ای آزادانه و خلق لحظاتی ناب و به‌یاد‌ماندنی یافت.

این کتاب توسط « امیرحسین میزرائیان» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

معرفی الیزابت ویلسون

الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) نویسنده کتاب‌های ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم است. این مجموعه کتاب‌ها دارای جلد‌های مختلفی است که ابعاد مختلف زندگی زنان را در بر می‌گیرد. «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و «خانه‌ای بهتر» عناوین کتاب‌های مجموعه Goddess است. ویلسون در شروع کتاب‌های خود پرسشنامه‌ای پیش روی مخاطب می‌گذارد تا با پاسخ به آن خود را بهتر بشناسند و بر طبق آن تصمیمات بهتری برای بهبود زندگی خود بگیرند. ویلسون پس از موفقیت کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم، کتاب‌های بیشتری با موضوعات روانشناسی و موفقیت نوشت که در بین آن‌های می‌توان به کتاب «زندگی‌ات را ضد استرس کن» و «از زندگی لذت ببر و طولانی‌تر زندگی کن» اشاره کرد.

سه دلیل برای خواندن کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر

زنان از دیر باز قربانی قضاوت و محدودیت‌های مختلفی بودند که زندگی‌شان را سخت می‌کرد. ولی حالا در قرن ۲۱ و با وجود جنبش‌های فراوان برای آزادی زنان، زنان می‌توانند افسار زندگی خود را به دست بگیرند. خواندن کتاب حاضر برای زنان مدرنی که می‌خواهند زندگی خود را تحت کنترل بگیرند به دلایل زیر بسیار مفید است:

  • با پاسخ دادن به سوالات ابتدایی کتاب خود را بهتر می‌شناسید
  • توصیه‌هایی کاربردی برای داشتن آزادی بیشتر در زندگی دریافت می‌کنید
  • کهن‌الگوی خود را می‌شناسید و با توجه به آن زندگی می‌کنید.

بخشی از کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر

آیا احساس می‌کنید که بر ناملایمات و دشواری‌های بسیاری غلبه کرده‌اید؟ آیا سوگ فقدان بر زندگی شما سایه افکنده است؟ آیا فکر می‌کنید نسبت به بقیه مردم رنج و درد بیشتری می‌کشید؟ دراساطیریونان باستان پرسفونه دختر دیمیتر بود که هادس، ایزد دوزخ زیر زمین او را دزدید و از هرآنچه در زندگی برایش معنا و شادی داشت محرومش کرد۔ همه ما در زندگی به نوعی سوگ فقدان را تجربه کرده‌ایم، از درهم شکستن یک رابطه گرفته تا از دنیا رفتن فرزند یا والدین۔ همه ما مانند پرسفونه مدتی را در فراغ آنچه دوستش می‌داشتیم گذرانده‌ایم؛ اما باید بیاموزیم که این تنها مرحله‌ای موقتی و گذراست. پرسفونه به درجه‌ای رسید که با تقدیر دست و پنجه نرم کند و به دنیای خویش بازگردد. پرسفونه‌های دنیای مدرن نیزاگر می‌خواهند به بالاترین حد از توانشان دست یابند، باید همین کار را بکنند.

فرقی نمی‌کند که با کدام ایزدبانو همشناسه باشید، شما برای این که زن کاملی باشید به «پول بیشتر»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن»، «زیبایی بیشتر» و«موفقیت بیشتر» نیازمند هستید. این‌ها ازجمله عنوان‌های کتاب‌های این مجموعه هستند که هرکدام در زمینه خاصی شما را یاری می‌کنند تا به شکوفایی برسید. دراین کتاب با راز و رمز لذت از کار و زندگی‌تان آشنا می‌شوید. نخست درمی‌یابید که چگونه می‌توان با خلق لحظه‌های ناب خوشبختی را احساس کنید، به کارتان آب و رنگی بدهید تا در محیط کار احساس ارزش کنید، چگونه در خانه کار کنید و با داشتن استقلال مالی و آزادی حاصل از آن از زندگی روزمره و روابط با همسرتان بیشترین لذت را ببرید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر

سبک زندگی از ژانرهایی است که باید در بین کتاب‌هایش پرسه زد و با انواع آن‌ها آشنا شد. هر چه بیشتر در این زمینه مطالعه کنید می‌توانید کیفیت زندگی خود را افزایش دهید و با کشف روش‌های جدید، زندگی متفاوتی را تجربه کنید. اگر از کتاب ایزد بانوان: آزادی بیشتر لذت بردید، کتاب‌های زیر می‌توانند قدم بعدی شما در راستای داشتن یک زندگی بهتر و شادتر باشد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
560.۵۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
40 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۲۰:۰۰
نویسندهالیزابت ویلسون
مترجمامیرحسین میزرائیان
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۶۰.۵۳ کیلوبایت
۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
15,000
٪40
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر
٪40
ایزد بانوان: چگونه زن کاملی باشیم: آزادی بیشتر
الیزابت ویلسون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2
(1)
15,000
٪40
9,000
تومان