0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کلمات تسلی بخش

معرفی، خرید و دانلود کتاب کلمات تسلی بخش

نویسنده:
جولیت مابی
درباره کلمات تسلی بخش

این که کلمات و جملات تا چه اندازه می‌توانند در روحیه و روان انسان تأثیر بگذارند موضوعی بسیار قابل‌درک است. کتاب کلمات تسلی‌بخش اثر جولیت مابی به موضوعاتی درباره جهان هستی و علت زندگی انسان‌ها با وجود حجم زیادی از مشکلات و دغدغه‌ها پرداخته است.

نقل‌قول‌هایی از زبان اندیشمندان بزرگ درباره مسائلی که موجب اندوه آدمی می‌شود تأثیری شگرف در ذهن می‌گذارد و مانند نام کتاب تسلی‌بخش خاطر خواهد شد. جولیت مابی جملاتی انتخابی از بهترین نویسندگان مانند شکسپیر ارسطو داستایوسکی کنفوسیوس و... را نقل‌قول می‌کند. کتاب کلمات تسلی‌بخش نوشته‌ی جولیت مابی در سال 2013 چاپ شد این کتاب در ایران با ترجمه‌ی شهرزاد فتوحی و انتشارات کتاب‌سرای نیک روانه بازار شده است. کلمات تسلی‌بخش در دسته کتاب‌های ادبیات و نقد ادبی قرار گرفته است. نسخه الکترونیک کلمات تسلی‌بخش به همراه هزاران کتاب دیگر از این گروه در فیدیبو در دسترس است.

معرفی جولیت مابی

جولیت مابی «Juliet Mabey» مدیر تحریریه انتشارات وان ورلد است که به همراه همسرش نوین دوستدار تأسیس کرده است. او گردآورنده کتاب بزرگ فضیلت‌های خدا، کتاب دستورالعمل بزرگ خدا، کتاب دعای جهان یگانه، کتاب راهنمای بزرگ خدا برای روح و مولانا: گنجینه معنوی است.  کتاب کلمات تسلی‌بخش از جمله کتاب‌های پرفروش این نویسنده است. مابی در این کتاب بخشی از جملات شخصی را از زبان خود به کار برده؛ اما تعدادی نیز به موضوعات مانند هستی و نیستی و دلیل بودن آدمی در جهان می‌پردازد.

چرا باید کتاب کلمات تسلی‌بخش را بخوانیم

این کتاب الهام‌بخش که از آثار شاعران، نویسندگان، فیلسوفان و متون معنوی استخراج شده است، آسایش، تسلی و حمایت را برای کسانی که غمگین هستند فراهم می‌کند. خواه برای یافتن کلمات برای یک یادبود عمومی باشد یا برخی از لحظات تأمل خصوصی، این قطعات انتخاب شده خاص از بزرگانی مانند کریستینا روستی، دیلن توماس، و لئو تولستوی و همچنین قطعات کمیاب‌تر از سراسر جهان، از جمله دعاهای قبیله‌ای از آفریقا و ای آمریکا، پیوندی را که همه ما در سوگواری شریک هستیم به ما یادآوری کرده و با ازدست‌دادن، امید نیز به وجود می‌آید. وقتی که با موضوع مرگ در ارتباط با خودتان یا کسانی که دوستشان دارید مواجه شدید، یا اگر با فردی روبه‌رو گشتید نمی‌دانستید چطور به او و خود کمک کنید این کتاب تسلی‌بخش شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب کلمات تسلی بخش می‌خوانیم

هیچ‌کس تابه‌حال به من نگفته بود که اندوه چه‌قدر شبیه ترس است۔ من نمی‌ترسم، اما حسی شبیه ترس دارم، همان دل‌آشوب‌ها و بی‌قراری‌ها و خمیازه‌هایی که سعی می‌کنم آنها را فروبخورم۔ اگرچه این حس تا حدودی شبیه مستی یا ضربه مغزی است۔ انگار حجابی میان من و جان کشیده شده است۔ فهمیدن حرف‌های دیگران برایم دشوار است۔ شاید هم پذیرفتن آنها برایم سخت است۔ هیچ علاقه‌ای به هیچ‌کدام از این حرف‌ها ندارم۔دوست دارم که همه در اطرافم باشند۔ از خلوتی خانه‌ام می‌ترسم۔ فقط به شرطی که با هم حرف بزنند، نه با من. چیز عجیبی که دراین اندوه و ماتم با آن روبه رو شدم این بود که حس کردم باعث شرمندگی تمام کسانی هستم که در محل کار ملاقاتشان می‌کنم۔ وقتی که در مکان‌های عمومی و در خیابان، مردم را می‌دیدم، آنها به خودشان فشار می‌آوردند و فکر می‌کردند که درباره این موضوع چیزی بگویند یا نه۔ من از این که چیزی بگویند بیزار بودم و اگر نمی‌گفتند۔:۔ اندوه درست حسی مانند ترس دارد، شاید حتی کمی شدیدتر، مانند اضطراب و دلهره یا انتظار۔ بلاتکلیف ماندن و انتظار چیزی بودن که قرار است رخ دهد، حسی ناپايدار و در گذر بودن همه چیز تو را در برمی‌گیرد۔ هیچ کاری ارزش شروع کردن ندارد۔ چیزی به جز زمان نیست فقط زمان بی‌پایان، توالی پوچ...

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

اگر از آن دسته از افرادی هستید که خواندن جملات تاثیرگذار به شما آرامش می‌دهد حتماً کتاب کلمات تسلی‌بخش کتاب موردعلاقه شما خواهد بود. جملات به کار برده شده در این کتاب به شما کمک خواهد کرد آرامش حقیقی درون خود را پیدا کنیم تا بار اندوه خودمان را راحت‌تر به دوش بکشیم. اگر به مطالعه کتاب‌هایی با این سبک علاقه دارید کتاب‌های زیر می‌تواند انتخاب بعدی شما باشد.

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهجولیت مابی
مترجمشهرزاد فتوحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Words to comfort words to heal.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
37,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کلمات تسلی بخش
کلمات تسلی بخش
جولیت مابی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
37,000
تومان