0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طعم شیرین پیروزی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب طعم شیرین پیروزی

(100اصل موفقیت تجاری)
درباره طعم شیرین پیروزی

چشیدن طعم شیرین پیروزی آرزوی هرکسی است و هر انسانی می‌خواهد در زندگی‌اش موفقیت و شادکامی به دست آورد. برای سال‌های دراز افراد به دنبال راز رسیدن به پیروزی بوده‌اند و مربیان انگیزشی زیادی در دنیا تلاش کرده‌اند راه را برای سایرین هموار کنند. برایان تریسی یکی از همین افراد است. او در کتاب طعم شیرین پیروزی که ترجمه‌ی نام اصلی آن ۱۰۰ قانون بی‌چون‌وچرا برای موفقیت در تجارت است از این موضوع صحبت کرده است.

این کتاب با عنوان اصلی The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این کتاب همان زمان به کتابی پرطرفدار تبدیل شد و خیلی زود به زبان‌های مختلف برگردانده شد. برایان تریسی در این کتاب از این حرف می‌زند که موفقیت قابل‌پیش‌بینی است و از صد قانونی می‌گوید که هرکدام بخشی از پازل موفقیت هستند. این نویسنده معتقد است زندگی ارزشمندترین نعمتی است که به تمام افراد داده شده است و برای رسیدن به کمال در آن باید تلاش کرد. او همچنین می‌گوید قوانین موفقیت ساده هستند و برای همه کار می‌کنند، اگر از آن‌ها پیروی کنید پاداش خواهید گرفت و اگر این کار را انجام ندهید موفق نشدنتان بدیهی است. این کتاب را بخوانید و سعی کنید حتی ساده‌ترین قوانین آن را جدی بگیرید. افراد مختلفی در دنیا معتقدند که این کتاب توانسته است همراه خوبی برای مسیر موفقیتشان باشد.

ترجمه‎‌های فارسی زیادی از این اثر وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی صادق خسرونژاد است که انتشارات کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در همین صفحه در دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت فیدیبو در دسترس است.

برایان تریسی کیست؟

یکی از مشهورترین معلمان انگیزشی قرن بیستم و بیست و یکم برایان تریسی (Brian tracy)  است. او کانادایی است و در سال ۱۹۴۴ در جزیره پرنس ادوارد به دنیا آمده است. خانواده او از نظر مالی نسبتاً ضعیف بودند و همین انگیزه‌ی او برای این بود که فرد پولداری تبدیل شود. او در دوران دبیرستان از مدرسه بیرون آمد و شروع به کارکردن مشاغل مختلف کرد. او بعدها به کشورهای مختلف سفر کرد. چیزهای زیادی در این سفرها یاد گرفت. برای مثال او دو سال در کشور تایلند کار کرد. او فروشندگی هم می‌کرد و تلاش کرد این کار را به‌صورت  حرفه‌ای یاد بگیرد. کم‌کم توانست خودش را بالا بکشد و تجربیاتش را در اختیار دیگران بگذارد. این روزها او در بیشتر از ۸۰ کشور دنیا سمینار موفقیت برگزار کرده است. در ادامه تعدادی از کتاب‌های این نویسنده را معرفی می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب طعم شیرین پیروزی

  • این کتاب مسیر موفقیت را ساده کرده و پیش رویتان گذاشته است. همیشه افراد به دنبال راه‌حلی ساده و مشخص برای موفقیت بوده‌اند و حالا تریسی آن را در قالب یک کتاب آورده است.
  • به شما نشان می‌دهد برای موفق شدن لازم نیست نابغه یا عجیب‌وغریب باشید. آنچه در کتاب برایان تریسی می‌خوانید این است که موفقیت برای همه کار می‌کند و بخش بزرگی از آن بستگی به تلاش شما و بهره‌گیری از منابع و محیطتان دارد.
  • راه‌حل‌هایی برای نجات کسب‌وکارتان پیش رویتان می‌گذارد. این کتاب از روی سی‌سال تجربه‌ی نویسنده‌اش نوشته شده است و می‌تواند کمک کند از شکست و ناامیدی عبور کنید و موفقیت به دست آورید.

در بخشی از کتاب طعم شیرین پیروزی می‌خوانیم

گذر زندگی همه ما از فروش چیزی به کسی انجام می‌گیرد. هرکس بر اساس کمیسیون کار می‌کند. تمام ما محسوس و غیرمحسوس بر اساس کیفیتی که به آن خود، طرح‌ها، تولیدات و خدمات خود را به دیگران عرضه می‌کنیم حقوق می‌گیریم. موضوع بر سر این نیست که می‌فروشید یا نمی‌فروشید، بلکه مسئله بر سر این است که چطور می‌فروشید.

والدین همواره در حال عرضه و فروش ارزش‌ها، بینش‌ها و رفتار به کودکان خود هستند و کودکشان به میزان کیفیت این فروش با صحت و سلامت رشد می‌کنند. بهترین رهبران و مدیران بدون تردید تحت عنوان فروشندگانی که راحت و عالی می‌فروشند توصیف می‌شوند. از آن جا که مردم دوست ندارند حرف بشنوند، به آنها درس داده یا تحقیر شوند، موفق‌ترین متخصصان روابط انسانی کسانی هستند که طرح‌های خود را به نحوی بیان می‌کنند که دیرگان آن‌ها را مانند طرح خود می‌پذیرند. همان‌طور که دویت دی آیزنهاور روزی گفته بود: ‌ «هنر رهبری یعنی وادار کردن افراد به انجام آنچه می‌خواهید، طوری که خیال کنند نظر خود را دنبال می‌کنند.»

پیشنهادهایی برای دوستداران  کتاب طعم شیرین پیروزی

طعم شیرین موفقیت یک کتاب جالب است که رویکرد جالبی نسبت به فعالیت اقتصادی و موفقیت در آن دارد. کتاب‌های دیگری هم در بازار وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید و چیزهای بیشتری یاد بگیرید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۷ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمصادق خسرونژاد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۷ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
56,000
٪40
33,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
طعم شیرین پیروزی
طعم شیرین پیروزی
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طعم شیرین پیروزی
٪40
طعم شیرین پیروزی
(100اصل موفقیت تجاری)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
56,000
٪40
33,600
تومان