0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرصت آفرینان 1
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرصت آفرینان 1

چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت بخش داشته باشیم
نویسنده:
کر اندرسون
درباره فرصت آفرینان 1

کتاب فرصت آفرینان ۱: چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت‌بخش داشته باشیم کتابی تاثیرگذار است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نویسنده سعی دارد در آن مفهوم فرصت آفرینی را به مخاطب توضیح دهد. کتاب حاضر به زبان اصلی در یک جلد منتشر شد ولی ترجمه فارسی آن به سبب راحتی خوانندگان در چهار جلد با موضوعاتی مشخص به چاپ رسید. اندرسون در کتاب فرصت آفرینان (Opportunity Makers) از تجربه شخصی خود به عنوان فردی خجالتی می‌گوید و اینکه چطور با بکارگیری راهنمایی که در کتاب آورده است، نه تنها بر این ترس خود غلبه کرد، بلکه توانست ارتباطاتی سودمند برای خود و جامعه ایجاد کند.

نویسنده در این اثر یک برنامه ۵۲ هفته‌ای ارائه می‌کند که با اجرای آن می‌توانید فردی فرصت آفرین شوید. فرصت آفرینان در دنیای امروزی بسیار قدرتمندند چرا که با استفاده از قدرت ارتباطی بالایی که دارند، افرادی را با هم آشنا می‌کنند و فرصت‌هایی خلق می‌کنند که فقط برای خودشان سودمند نیست و جامعه و بشریت از این رفتار سود می‌برد. اثر کنونی که کتابی در ژانر روانشناسی روانشناسی است، به تلاش رضا غیابی به فارسی ترجمه و انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال ۱۳۹۹ آن را منتشر نموده است.

معرفی کر اندرسون

کر اندرسون، نویسنده و سخنران موفقی در زمینه روابط اجتماعی است که پیش از این، به صورت حرفه‌ای در وال استریت ژورنال و ان بی سی به گزارشگری مشغول بود. اندرسون در بین سنخرانان تد تاک حضور داشت و یکی از سخنرانی‌هایش با نام شبکه انسانی: یک فرصت آفرین باشید، بیش از دو میلیون بار بازدید داشته است. در بین آثار دیگر این نویسنده که هم اکنون در شرکت‌های مختلفی به عنوان مشاور کار می‌کند، می‌توان به کتاب حرکت از من به ما، چیزی که میخواهی را بدست بیار، و سریعتر اختلافات را حل کن اشاره کرد.

سه دلیل برای خواندن کتاب فرصت آفرینان ۱

  • با خواندن این کتاب نه تنها برای خود فرصت‌سازی می‌کنید بلکه در دنیا نیز تغییرات مفیدی ایجاد می‌کنید
  • می‌آموزید چطور خود را بشناسید و درک کنید تا بهترین بهره را ببرید
  • این کتاب راهنمایی عملی است که امتحان خود را پس داده است.

بخشی از کتاب فرصت آفرینان ۱

دراین روزگار ارتباطات مؤثر، قدرت و فرصت‌های فراوانی وجود دارد. آن‌هایی که همه توجهشان به خودشان است نمی‌توانند به اندازه آن‌هایی که به «ما» باور دارند و معتقدند «ما» می‌تواند بهتر عمل کند، ارتباط ایجاد کنند۔ این شیوه ارتباطی توجه به خود برای بعضی‌ها طبیعی‌تر است، اما، ‏بدون توجه به دیدگاه فعلی‌تان، می‌توانید روش‌های خاصی را یاد بگیرید و قدرت «ما» را شکوفا سازید و ازاین طریق همراه با دیگران شادتر و قدرتمندتر باشید۔ من این را پیش‌تر درک کرده‌ام، چون فصل‌های اولیه زندگی‌ام را در اشتباه گذرانده‌ام و بعدها روش جذب فرصت‌ها و دوستی‌های معنادار و دوطرفه را کشف کردم۔ من که دراوایل زندگی‌ام فردی خجالتی و کم رو بودم با به کارگیری همین رویکرد توانستم خبرنگار وال استریت ژورنال، خبرنگار مجله آسمان (ان بی سی) و سخنران عمومی شوم۔ این روش من را قادر ساخت تا به جای آنکه مدام با اصرارورزی به دنبال آن باشم که دیگران خواسته‌هایم را برآورده کنند، فرصت‌هایی را که اصلاً نمی‌دانستم وجود دارند به سمت خودم جذب کنم۔

برای این که ببینید چگونه می‌توانید ازاین روش بهره‌مند شوید، سؤالات زیر را در نظر بگیرید: آیا دیگران قبل از آن که شما حرفتان به پایان برسد از شنیدن دست می‌کشند؟ آیا احساس می‌کنید بیش از حد کار و مسئولیت دارید و کمتر مورد تشویق دیگران قرار می‌گیرید؟ آیا به افکار و ایده‌های شما بی‌اعتنایی می‌شود؟ آیا از دست کسانی که از شما پشتیبانی نمی‌کنند دلخور می‌شوید؟ آیا جلسات شما تمام مدت صرف بررسی ایراد و اشکالات ریز می‌شود؟ آیا برای معرفی خود به غریبه‌ها راحت نیستید؟ آیا همکاران شما موضوعات اصلی را رها می‌کنند و مدام به اختلاف نظرها می‌پردازند؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب فرصت آفرینان ۱

قدم بعدی شما پس از خواندن جلد اول کتاب فرصت آفرینان می‌تواند مطالعه ادامه این مجموعه در جلدهای دو، سه و چهار باشد. اما اگر تمام کتاب‌ها را تمام کردید و حالا به دنبال افزایش اطلاعات خود در حوزه گسترش و بهبود روابط اجتماعی هستید، کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
751.۶۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهکر اندرسون
مترجمرضا غیابی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
OPPORTUNITY MAKERS
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۵۱.۶۲ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
34,500
٪40
20,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرصت آفرینان 1
٪40
فرصت آفرینان 1
چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت بخش داشته باشیم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
34,500
٪40
20,700
تومان