0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کوچک آرامش
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب کوچک آرامش

نویسنده:
پال ویلسون
درباره کوچک آرامش

در میان هیاهو زندگی مدرن، کتاب کوچک آرامش همان دوستی است که به ما کمک می‌کند استرس و دلهره را از خود دور کنیم.

کتاب کوچک آرامش (The Little Book of Calm) نوشته پال ویلسون است. این کتاب به خواننده کمک می‌کند زمانی که در موقعیتی نا آشناست، یا گرفتار اضطراب شده است بتواند عوامل استرس‌زا را از خود دور کند، آرامش خود را بازیابد. جالب است بدانید زمانی که نویسنده تصمیم گرفت کتاب کوچک آرامش را بنویسد درگیر چند کار پراسترس بود؛ اما به‌جای اینکه اضطراب و استرس زندگی‌اش را مختل کند، این کتاب متولد شد. کتاب کوچک خوشبختی با قطع کوچک منتشر شده تا همیشه همراه شما باشد، هرکجا و هر زمان استرس در وجودتان رخنه کرد، بتوانید کتاب را باز کنید، راهنمایی‌هایش را بخوانید و احساس آرامش کنید.

درباره پال ویلسون بیشتر بدانیم

پاول وینسون (Paul Wilson) یک معلم مدیتیشن و ستون‌نویس استرالیایی است. او علاوه بر نگارش مقالات مختلف، دو رمان و نوزده کتاب در زمینه خودیاری نوشته است. پال مجموعه‌ای از پرفروش‌ترین کتاب‌ها با موضوع آرامش را خلق کرده است و به همین دلیل به‌عنوان یکی از صد نفری که بریتانیا را به مکانی شادتر و بهتر برای زندگی تبدیل کرده شناخته می‌شود. کتاب کوچک آرامش یکی از مشهورترین کتاب‌های این نویسنده است که به بیش از 10 زبان دنیا ترجمه شده است. «تکنیک آرام»، «آرامش فوری»، «کار در آرامش» و «کتاب کوچک آرامش در کار» از دیگر کتاب‌هایی است که توسط پال نوشته شده است. ازآنجایی‌که محوریت بیشتر کتاب‌های او آرامش است و کلمه آرام (calm) در نام آن‌ها به چشم می‌خورد تایمز به او لقب گوروی آرام (guru of calm) داده است.

سه دلیل برای خواندن کتاب کوچک آرامش

پال نویسنده کتاب کوچک آرامش، این کتاب را تسلی‌بخش و همدمی برای لحظات سخت و استرس‌زای زندگی می‌داند. در ادامه به دلایلی که باید این کتاب همراه خود داشته باشید اشاره می‌کنیم:

  • رهنمون‌های این کتاب در روزهای پراضطراب و لحظات استرس‌زا به شما کمک می‌کند حالتان بهتر شود و احساس آرامش کنید
  • زمان‌هایی که احساس خستگی می‌کنید این کتاب مانند همدمی کنار شماست
  • در لحظات و شرایط خاص کارسازترین روش‌ها و توصیه‌ها را برای به‌دست‌آوردن آرامش به شما گوشزد می‌کند.

کتاب کوچک خوشبختی توسط امید هدایت‌پور ترجمه شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی خودشناسی وخودسازی در فیدیبو در دسترس است.

در بخشی از کتاب کوچک آرامش می‌خوانیم

کمی وقت تلف کنید
انسان‌های سخت‌کوش هیچ‌گاه وقت خود را با بی‌خیالی صرف خوش‌گذرانی و تفریح نمی‌کنند. درحالی‌که برای این افراد، گذراندن زمان، بدین شیوه هرگز به منزله‌ی وقت تلف کردن نیست

معاشرین خود را درست انتخاب کنید
شاید بیان این موضوع ناخوشایند باشد، اما معاشرت با افراد پرتنش و عصبی، باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در شما می‌شود. در مقابل معاشرت با افراد آرام - حتی برای کوتاه‌ترین لحظات هم - شما را آرام خواهد کرد

خود را درگیر ریتم تنفس کنید
 مطمئن باشید که وقتی روی صدای نفس کشیدتان تمرکز کنید به‌گونه‌ای که صدای دم و بازدم خود را بشنوید با آرامش فاصله چندانی ندارید.

بین هر تغییر کمی استراحت کنید
همیشه این وسوسه برای ما انسان‌ها وجود دارد که انبوهی از تغییرات مهم را یکباره طی تلاشی طاقت‌فرسا در زندگی‌مان پیاده کنیم. برای کاهش میزان استرس، تغییرات بزرگ را یکی‌یکی در زندگی‌تان اعمال کنید.

پیشنهاداتی برای دوستداران کتاب کوچک آرامش

در کتاب کوچک آرامش نویسنده معتقد است در لحظات حساس که آرامشان را ازدست‌داده‌ایم باتکیه‌بر احساس درونی و رهنمون‌های کتاب می‌توانیم آرامش واقعی را دوباره احساس کنیم. اگر خواندن این کتاب برای شما مفید بود کتاب‌های زیر را نیز حتماً بخوانید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
284.۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهپال ویلسون
مترجم امید هدایت پور
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۸۴.۴۹ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یه کتاب نسبتاً کم حجم هست که تعداد زیادی راهکار کوتاه و ساده برای آرامش داشتن در طی روز داره و مطالبش به همدیگه مرتبط نیست و شما میتونید هر صفحه ای خواستید رو بیارید و راهکارش رو بخونید.

5
(1)
45,000
٪40
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کوچک آرامش
٪40
کوچک آرامش
پال ویلسون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
45,000
٪40
27,000
تومان