0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خجالت نکش زندگی کن
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب خجالت نکش زندگی کن

۸۲ قانون طلایی برای غلبه بر کمرویی
نویسنده:
لیل لوندز
درباره خجالت نکش زندگی کن

کتاب خجالت نکش زندگی کن کتابی است که به شما یاد می‌دهد چطور از شر کم‌رویی و خجالت رها شوید و با استفاده از ۸۲ قانون طلایی، بر کم‌رویی خود غلبه کنید. مشکل خجالتی بودن و اضطراب اجتماعی در بسیاری از افراد دیده می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کم‌رویی یک خصلت ذاتی است که نمی‌توان برای آن کاری کرد. اما این کتاب خلاف این باور را می‌گوید و با آموزش‌های کاربردی، به شما یاد می‌دهد فرد فعال‌تری در اجتماع باشید.

لیل لوندز در کتاب خجالت نکش زندگی کن (Goodbye to shy) با استفاده از مباحث روان‌شناسی، به شما خجالتی نبودن را آموزش می‌دهد. چه بسا شما فرد توانمندی در عرصه‌های مختلف باشید، تا وقتی روی صحبت کردن و ارتباط گرفتن با دیگران را پیدا نکنید، کمتر کسی به استعدادهای درونی شما پی می‌برد. نمی‌توان منکر این مسیله شد که بخش مهمی از زندگی انسان، بر پایه روابطش با دیگران تعریف شده است. ارتباط برقرار کردن با دیگران ممکن است در مراحل اولیه اضطراب زیادی ایجاد کند. این اضطراب برای بعضی از افراد بیشتر است. اما با تداوم این اضطراب، شما به فردی منزوی تبدیل می‌شوید که در برقراری ارتباط با دیگران ناکام می‌مانید و همیشه ترسی در وجودتان بیدار می‌شود.

با مطالعه این کتاب می‌توانید از شر اضطراب اجتماعی که شما را در موقعیت‌های مختلف فلج می‌کند، رها شوید. اثر حاضر شما را به فردی جسور تبدیل می‌کند که می‌تواند برای خواسته‌های خود پیش‌قدم شود، با افراد مختلف حرف بزند و بدون ترس، در اجتماع حضور یابد. نویسنده که خودش قبلا فردی خجالتی بوده، حالا به خوبی می‌داند که راه‌حل دور زدن کم‌رویی چیست و یافته‌های خودش را در قالب تکنیک‌هایی عملی، به یک کتاب تبدیل کرده است که می‌تواند برای بسیاری از خواننندگان چاره‌ساز باشد. خجالت‌زدگی در موقعیت‌های مختلف، علایم مختلفی دارد. برای مثال ممکن است وقتی در یک جمع بزرگ حضور می‌یابید، ضربان قلب‌تان بالا برود، دستان‌تان عرق کند و موقع صحبت، لکنت زبان بگیرید. همه این علایم با برطرف کردن مشکل کم‌رویی، تا حد زیادی برطرف می‌شوند.

این کتاب توسط «فرخ بافنده» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

درباره نویسنده کتاب

لیل لوندز (Leil Lowndes) یکی از نویسندگان موفق آمریکایی است که در سال 1950 متولد شد. او که حالا یک سخنران حرفه‌ای است که درباره مباحث مختلف در برنامه‌ها صحبت می‌کند، قبلا شخصیتی خجالتی داشته. اما او توانسته با یک‌سری راه‌کار، با کم‌رویی خود کنار بیاید و به فردی فعال تبدیل شود. لیل لوندز با آموزش مهارت ارتباط موثر در زندگی فردی و شغلی، به افراد زیادی کمک کرده است تا زندگی بهتری را برای خود بسازند. آثار این نویسنده معمولا جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند و نشریات معتبری مثل نیویورک‌تایمز، وال‌استریت‌ژورنال و شیکاگو تریبون، از این نویسنده و آثارش تعریف و تمجید کرده‌اند.

سه دلیل برای مطالعه کتاب خجالت نکش زندگی کن

مطالعه کتاب‌های خودشناسی و خودسازی یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای تقویت مهارت‌ها و توسعه فردی است. کتاب خجالت نکش زندگی کن یک کتاب حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند به فرد جسورتری تبدیل شوید. شما با مطالعه این کتاب می‌توانید:

  • مشکل کم‌رویی خود را حل کنید
  • راحت‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید
  • از مشکل اضطراب اجتماعی رها شوید
  • روابط بهتری را شکل دهید

بخشی از کتاب را می‌خوانیم

آیا باید به دیگران بگویم خجالتی هستیم؟

«تو خجالتی هستی؟ حتما شوخی می کنی!»

این اتفاق برای همه ما می‌افتد. یک دوست یا یکی از اعضای خوش قلب خانواده‌ات با خوش خیالی به تو پیشنهاد می‌دهد که: «خوب چرا راحت به بقیه نمی‌گویی خجالتی هستی؟ اگه این کار را بکنی، دیگه پیش آن‌ها معذب نیستی.» با شنیدن این حرف تصمیم می‌گیری که این کار را بکنی. حتی یکی دو تا سناریو هم به ذهنت می‌رسد. با خودت می‌گویی اگر این موضوع را با آن‌ها در میان بگذارم می‌گویند: « بمیرم الهی، تو خجالتی بودی و من نمی‌دونستم؟ آخ، می‌فهمم چه حالی داری! خیلی حس بدیه. من واقعا دلم می‌خواد با تو دوست بشم و کمکت کنم تا از شرش خلاص بشی.» «نه بابا، فکر نکنم با این کار دردی از من دوا بشه.» اگر رازم را با کسی که قرار است با هم ازدواج کنیم در میان بگذارم، او می‌گوید: «وای چه عالی! به نظر من « آدم‌های خجالتی » خیلی جذابند! بیا یه قراری بذاریم و بریم بیرون. اون وقت می‌توانی هرچی دلت می‌خواد، راجع به کمرویی‌ات برایم حرف بزنی.» به همین خیال باش! به این ترتیب تصمیم می‌گیری که فعلا حرفی به کسی نزنی.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب خجالت نکش زندگی کن

کتاب خجالت نکش زندگی کن به شما کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید، خودتان را توسعه ببخشید و زندگی بهتری داشته باشید. اگر از مطالعه این اثر لذت بردید، کتاب‌های زیر با تاکید روی حوزه توسعه فردی نوشته‌اند و مطالعه آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
338 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۶:۰۰
نویسندهلیل لوندز
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Goodbye to shy
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۴ مگابایت
۳۳۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای کسی که خجالتیه جداکتاب کاربردیه وازنظراین کتاب بهترین شیوه برخوردباخجولی &#۳۴;رویارویی تدریجی&#۳۴;هست

4

چرتا پرت

4
(7)
60,500
٪40
36,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
خجالت نکش زندگی کن
خجالت نکش زندگی کن
لیل لوندز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خجالت نکش زندگی کن
٪40
خجالت نکش زندگی کن
۸۲ قانون طلایی برای غلبه بر کمرویی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4
(7)
60,500
٪40
36,300
تومان