0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کی می گه نمی تونی؟ می تونی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کی می گه نمی تونی؟ می تونی

افکارت به باورهایت تبدیل می شوند و باورهایت به واقعیت زندگی ات
درباره کی می گه نمی تونی؟ می تونی

کتاب کی می‌گه نمی‌تونی؟ می‌تونی! مفاهیم ارزشمندی را درباره ذهنیت انسان و نقش افکار و باورها بر واقعیات بیرونی بیان کرده است. دنیل چیدیاک در این کتاب به پرسش‌های بسیار مهمی درباره نقش افکار و ذهنیت در زندگی واقعی پاسخ داده و شما را به سمت زندگی‌ای که دوست دارید، هدایت کرده است.

شاید برای شما هم سوال شده که تفاوت بین افراد موفق و ناموفق چیست؟ چرا بعضی از افراد انگیزه بسیار زیادی برای انجام کارها دارند و برخی به سختی یک قدم برمی‌دارند؟ نقش شانس در موفقیت چیست و تلاش و پشتکار تا چه مد تعیین‌کننده موفقیت انسان‌ها است؟

این‌ها سوالات مهمی است که بسیاری از افراد در طول زندگی، از خود می‌پرسند. در قدم اول مهم است که بدانید دو دسته افکار سازنده و مخرب در ذهن شما وجود دارند و هرکدام نقش خود را ایفا می‌کنند. این کتاب با بررسی نقشِ دو دسته از افکار، نشان می‌دهد که ذهنیت انسان چه نقشی در ایجاد شرایط گوناگون زندگی دارد. کتاب کی می‌گه نمی‌تونی؟ می‌تونی (Who Says You Can't? You Do) کتابی انگیزشی است که شما را با قدرت افکارتان آشنا می‌کند.

نویسنده متعتقد است که افکار شما به باورهایتان و باورهای شما به اعمال‌تان تبدیل می‌شوند. به همین دلیل اگر شما همیشه فکر کنید فردی نالایق و فاقد استعداد هستید، کم‌کم خاصیت این فرد را پیدا می‌کنید. شما می‌توانید با شناخت افکار سازنده و تقویت آن‌ها، زندگی خود را به سمت درستی هدایت کنید. کتاب‌سرای نیک این کتاب را با ترجمه «مریم تقدیسی» منتشر کرده است. نسخه اصلی کتاب در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است.

درباره دنیل چداک، نویسنده کتاب

دنیل چداک (Daniel Chidiac) نویسنده جوان استرالیایی است که تلاش می‌کند تجربیات و بینش خود را از طریق کتاب‌هایش به خوانندگان انتقال دهد. او از سال ۲۰۱۳ به نویسندگی روی آورد و کتاب «کی می‌گه نمی‌تونی؟ می‌تونی» را نوشت که توانست به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در هشت کشور تبدیل شود. این کتاب تا امروز به ۱۳ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. دومین کتاب او The Modern Break-Up نام دارد که به زبانی داستانی نوشته شده است و یکی دیگر از کتاب‌های محبوب این نویسنده استرالیایی است.

3 دلیل برای مطالعه این کتاب

اگر به کتاب‌های خودشناسی و خودسازی علاقه‌مند هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. کی می‌گه نمی‌تونی؟ می‌تونی یکی از کتاب‌های موثر در زمینه توسعه فردی است که به شما یاد می‌دهد چگونه از ظرفیت ذهن و افکار سازنده برای موفقیت استفاده کنید. این کتاب همچنین برای افرادی که خودشان را دست کم می‌گیرند و به خود باور ندارد، مناسب است. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • افکار سازنده خود را تقویت و افکار مخرب را نابود کنید
  • علت موفقیت و با انگیزه بودن افراد را درک و از تجارب آن‌ها استفاده کنید
  • نقاط ‍قوت شخصیت خود را بشناسید و آن را تقویت کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

بسیاری از ما تصورمان این است که اگر تغییر کنیم دیگر خود واقعی‌مان نخواهیم بود. حتی دوستانمان گاهی به کنایه و با لحنی حاکی از رنجش به ما می‌گویند :«عوض شده‌ای.» این موضع دو حقیقت را نادیده می‌گیرد: تغییر بسیار قدرتمند است، و مهم‌تر این‌که تغییر ناگزیراست. هیچ چیز ثابت باقی نمی‌ماند. درهر لحظه جدید، شما به انسانی جدید تبدیل می‌شوید، حتی از لحاظ جسمی. حتی یک سلول از بدن شما هم از زمانی که متولد شده‌اید بدون تغییر نمانده است. اين بدان معناست که شما همیشه در حال ‎«تبدیل شدن» هستید. ولی تغییری که در شما ایجاد می‌شود به خودتان بستگی دارد. مشکل این‌جاست که اکثر مردم به آنچه می‌خواهند تبدیل نمی‌شوند. برای رشد کردن چیزی باید تغییر کند، درست است؟ این قانون در مورد همه زمینه‌های رشد اعم از مالی، جسمی، احساسی، یا روانی صدق می‌کند. مبنای تغییر به سمت رشد، طرح پرسش‌های مناسب و صحيح است. طرح پرسش‌های صحیح موجب گسترش افق فکری و اجتناب از کوته فکری شده و این باور را که «فقط یک گزینه وجود دارد» از میان برمی‌دارد. شاید شما هم از خودتان سوال می‌کنید، ولی سوالات‌تان باعث تضعیف روحیه شما می‌شوند و تجاربی مشابه گذشته را خلق می‌کنند۔ از چنین پرسش‌هایی اجتناب کنید: چرا نمی‌توانم این کار را انجام بدهم؟ چرا همه دختران/ پسران شبیه هم‌اند؟ همه افراد ثروتمند برای رسیدن به جایگاهی که درآن هستند زندگی دیگران را خراب کرده‌اند درست است؟ چرا نمی‌توانم مثل دیگران از زندگی لذت ببرم؟

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

بعضی از افکار بازدارنده مثل این‌که فقط بعضی‌ها می‌توانند موفق باشند یا بعضی از افراد استعدادهای ویژه‌ای دارند که باعث موفقیت‌شان می‌شود و دیگران از این استعدادها بی‌بهره‌اند، شما را ناامید و سرخورده می‌کند. برای این‌که بتوانید آینده‌ای دل‌خواه برای خود بسازید، باید قدرت افکارتان را بشناسید. برای این کار می‌توانید از منابع زیر که در ژانر توسعه فردی و انگیزشی نوشته شده‌اند، استفاده کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهدانیل چیدیاک
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Who says you can’t? You do
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
79,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۶ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
57,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کی میگه نمی تونی؟ می تونی!
کی میگه نمی تونی؟ می تونی!
افکارت به باورهایت تبدیل می شوند و باورهایت به اعمالت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کی می گه نمی تونی؟ می تونی
کی می گه نمی تونی؟ می تونی
افکارت به باورهایت تبدیل می شوند و باورهایت به واقعیت زندگی ات
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
57,000
تومان