0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تجسم خلاق

معرفی، خرید و دانلود کتاب تجسم خلاق

نویسنده:
شاکتی گاوین
درباره تجسم خلاق

داشتن هنر تجسم خلاق می‌تواند در زندگی به شما کمک کند. هنگامی که بتوانید ذهن خود را به‌خوبی به کار بگیرید و تصویری که باید بسازید چیزهای زیادی در زندگی شما تغییر خواهد کرد. این همان چیزی است که شاکتی گاوین در کتاب تجسم خلاق از آن صحبت می‌کند.

Creative Visualization: Use the Power of Your Imagination to Create What You Want in Your Life کتابی است که اولین بار در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. این کتاب از آن زمان تا کنون هنوز هم طرفداران خودش را دارد و در بسیاری از نقاط دنیا شناخته شده است. تاکنون بیش از ۱۰میلیون نسخه از این کتاب در سراسر دنیا فروخته شده است.

کتاب تجسم خلاق کتابی است که به شما کمک می‌کند از قدرت تخیل خود برای تصور کردن آنچه در زندگی می‌خواهید کمک بگیرید. فرقی نمی‌کند موضوع چیست از تغییر الگوهای منفی گرفته تا بهبود عزت‌نفس، رسیدن به اهداف شغلی، افزایش رفاه و توسعه خلاقیت همه در این دسته قرار می‌گیرند و به کمک خلاقیت بهبود پیدا می‌کنند. به کمک توسعه‌ی خلاقیت و تجسم خلاق می‌توانید نشاط بیشتری داشته باشید، سلامتی خود را بهبود ببخشید، آرامش عمیق را در زندگی خود تجربه کنید و در مجموع حال بهتری داشته باشید. این کتابی است که برای توسعه‌ی زندگی شخصی خود به آن نیاز خواهید داشت.

کتاب تجسم خلاق در ایران هم طرفداران خودش را دارد، مژگان مقتدری این کتاب را به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در دسترس است و می‌تواند لحظات لذت بخشی را برایتان بسازد.

شاکتی گاوین کیست؟         

Shakti Gawain نویسنده‌‌ی توسعه فردی است که در سال ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او در دانشگاه کالیفرنیا درس‌خوانده است و به‌خاطر کتاب تجسم خلاق در سراسر دنیا شناخته شده است. این کتاب الهام‌بخش آهنگ «you gotta be» در سال ۱۹۹۴ هم هست. گاوین انتشارات خودش را داشت و در سال ۲۰۱۸ درگذشت.

سه دلیل برای خواندن کتاب تجسم خلاق

کتاب تجسم خلاق یکی از کتاب‌هایی است که با وجود سال‌های زیادی از انتشاراتش گذشته است هنوز هم طرفداران زیادی دارد. در ادامه درباره‌ی دلایل خواندن این کتاب صحبت می‌کنیم:

  • خلاق‌تر باشید، کتاب تجسم خلاق یک کتاب خوب برای تقویت تخیل است. با این کتاب خواندنی می‌توانید ذهنتان را به کار بگیرید و تلاش کنید آرزوهایتان را به‌خاطر بیاورید و رؤیاپردازی کنید.
  • برای زندگی شادتر و آرام‌تر تلاش کنید، هنگامی که تجسم خلاق را به کار می‌گیرید حاشیه‌های زندگی کمتر خواهند شد و بهتر در مسیر موفقیت و شادی قرار خواهید گرفت و در نتیجه آرامش بیشتری را هم تجربه خواهید کرد
  • این کتاب خواندنی است و با لحنی گیرا و جذاب نوشته شده است. شاکتی گاوین نویسنده‌ای است که می‌داند منظورش را چطور برساند و چطور کتابی بنویسد که نخواهید از آن دل بکنید. هرکسی با هر سطحی از دانش و آگاهی می‌تواند این کتاب را بخواند و از آموزه‌های آن لذت ببرد.

در بخشی از کتاب تجسم خلاق می‌خوانیم

اصول را مطالعه کنید، روشنفکرانه و بدون غرض تکنیک‌ها را بیازمایید و سپس در صدد تشخیص منافع آنها برای خود باشید. اگر به این روش ادامه دهید. دیری نخواهد پایید که تغییراتی در زندگی و وجودتان رخ خواهد داد که در آغاز آنها را در خواب هم نمی‌دیدید.

تجسم خلاق در پرمعنی‌ترین و واقعی‌ترین مفهوم کلمه، سحرآمیز است، زیرا ادراک را به کار می‌گیرد و با اصول طبیعی حاکم بر عالم وجود ما تطبیق می‌دهد و به ما آموزش می‌دهد تا این اصول را با شیوه‌ای فعال و هوشیار استفاده کنیم.

اگر هرگز یک گل زیبا، یا غروبی به‌یادماندنی را ندیده باشید و کسی آن را برای شما توصیف کند، ممکن است فکر کنید چیزی مثل معجزه است (البته واقعاً هم معجزه است!) اما اگر خودتان چند بار، آنها را مشاهده کنید، قوانین طبیعی موجود را یاد می‌گیرید و چگونگی شکل‌گیری آنها را درک می‌کنید و آنها دیگر طبیعی و عادی به نظر می‌رسند و حالت معجزه‌وار خود را از دست می‌دهند.

مصداق آن، فرایند تجسم خلاق است. آنچه که در ابتدا به دلیل نوع آموزش بسیار محدود ذهن ما، غیرممکن و خارق‌العاده به نظر می‌رسد، بعد از چندی با آموزش و تمرین مفاهیم موجود، به طرزی مطلوب و بدون کم و کاست قابل درک و فهم  می‌شوند.

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب تجسم خلاق

کتاب تجسم خلاق یک کتاب خواندنی است. یکی از آن دسته کتاب‌هایی که می‌توانند برای افراد در گروه‌های سنی مختلف الهام‌بخش باشد و افراد زیادی معتقدند توانسته است زندگی آن‌ها را تغییر دهد. اگر شما هم از این کتاب لذت برده‌اید، کتاب‌های انگیزشی دیگری هم هستند که می‌توانند انتخاب خوبی برای مطالعه باشند. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
814.۰۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهشاکتی گاوین
مترجممژگان مقتدری
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Creative visualization:use the power of your
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۱۴.۰۱ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

درود بر شما من کتابو خیلی دوست دارم عالیه

5
(1)
39,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
تجسم خلاق
تجسم خلاق
شاکتی گاوین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تجسم خلاق
تجسم خلاق
شاکتی گاوین
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
39,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر