0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر تمرکز حواس و فکر

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر تمرکز حواس و فکر

نویسنده:
رمز ساسن
درباره هنر تمرکز حواس و فکر

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمرکز کردن برایشان سخت است، کتاب هنر تمرکز حواس و فکر به نویسندگی رمز ساسن، مناسب شماست. این کتاب به شما تمرکز کردن روی موضوعات مختلف را یاد می‌دهد و به کمک‌تان می‌آید تا بتوانید مشکل پرش حواس را برطرف کنید.

رمز ساسن در کتاب هنر تمرکز حواس و فکر (How to focus your mind improve your concentration and perform better any task) به شما تمرین‌های کاربردی‌ای را پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ذهن خود را تقویت کنید تا روی موضوع مشخصی تمرکز کند. ذهن ما عادت دارد از روی موضوعی به موضوع دیگری برود و تمایل دارد به موضوعات دیگر کشیده شود. این موضوع انجام دادن کارها را با دشواری روبه‌رو می‌کند. بدون قدرت تمرکز، قادر نخواهید بود یک کار مشخص را در زمانی کوتاه انجام دهید و این زمان ممکن است خیلی طولانی شود.

ذهن ابزار قدرتمندی است که دوست دارد در آن واحد، به چیزهای مختلفی فکر کند؛ درست مثل پروانه‌ای که دوست دارد مدام در چرخش باشد. اما  برای پیشبرد کارها، باید ذهن‌‌تان را نظم ببخشید. با نظم بخشیدن به ذهن، تمرکز کردن امری راحت‌تر می‌شود. موقعیتی را در نظر بگیرید که مجبورید در زمانی مشخص، یک کا را به سرانجام برسانید. در صورتی که نتوانید به خوبی تمرکز کنید، زمان و انرژی شما بیهوده هدر می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از راه‌کارهای این کتاب، بر افکار خود مسلط شوید و اجازه ندهید بیهوده به این طرف و آن طرف برود. با استفاده از نیروی تمرکز حواس و فکر، کارایی شما چند برابر می‌شود و می‌توانید کارها را با کیفیت بالاتری انجام دهید.

درباره رمز ساسن، نویسنده کتاب

رمز ساسن (Remez Sasson) یکی از نویسندگان محبوب حوزه‌های توسعه فردی، صلح درون، تفکر مثبت و رشد معنوی است. او کتاب‌های مختلفی را در این حوزه‌ها نوشته که کتاب هنر تمرکز حواس و فکر، یکی از آن‌ها است. او موسس وب‌سایت SuccessConsciousness.com بوده که تمرکز آن بر روی ارائه راه‌کارهای عملی جهت توسعه فردی و داشتن زندگی بهتر است. ساسن بیشتر روی جنبه عملی آموزش و مشاوره تمرکز دارد و در کتاب‌هایش نیز راه‌کارهایی را ارائه می‌دهد که به نظر آزمودنی و عملی هستند. رمز ساسن قبلا در بانک کار می‌کرده؛ اما متوجه می‌شود که باید کار بزرگ‌تری انجام بدهد و همین تفکر، او را به دنیای دیگری کشاند. ساسن به سمت مطالعه بیشتر منابع توسعه فردی، صحبت با افراد مختلف، تحقیق و نوشتن کتاب رفت و شغلش را ترک کرد. بعد از آن، سخنرانی‌های متعددی برگزار و وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرد تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کند.

سه دلیل برای مطالعه کتاب هنر تمرکز حواس و فکر

کتاب هنر تمرکز حواس و فکر یکی از کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است که به تقویت مهارت تمرکز کمک می‌کند. در دنیای شلوغ امروزه که تصاویر و صداها نیز باعث بی‌حواسی بیشتر می‌شوند، تمرکز کردن به یک کار سخت تبدیل شده است. اما ما ناچار هستیم برای انجام کارهای روزمره و کارهای تخصصی، تمرکز خود را تقویت کنیم. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند مهارتِ تمرکز کردن را یاد بگیرید و علاوه‌بر آن:

  • از شر حواس‌پرتی‌ها خلاص شوید
  • کارهای‌تان را به‌موقع و با سرعت بیشتری انجام دهید
  • از اتلاف وقت و انرژی خود جلوگیری کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

ذهن به «ذهن میمون» معروف است، به علت حالت پریشانی که میمون دارد، از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرد؛ همان‌طور هم ذهن از فکری به فکر دیگر می‌پرد. یک لحظه دارد به چیزی فکر می‌کند و لحظه بعد مشغول به چیز دیگری است. افکار مانند شاخه‌های درخت هستند که ذهن بر روی آن‌ها می‌پرد. ذهن در مکان مشخصی برای لحظه‌ی کوتاهی می‌ایستد و سپس به جای دیگر می‌پرد، دقیقا مانند میمون. این فعالیت اغلب خسته‌کننده، انرژی‌برو پریشان‌کننده است، به‌خصوص زمانی که دارید کاری انجام می‌دهید که نیازمند توجه متمرکز است. بگذارید آزمایشی انجام دهیم. خواندن را برای چند لحظه متوقف کنید و فعالیت ذهن خود را تماشا کنید. چه در ذهن شما می‌گذرد؟ فکر مشخصی ذهن را مشغول می‌کند و پس از زمان کوتاهی، فکر دیگری جایگزین آن می‌شود. همین که شروع می‌کنید در مورد موضوع خاصی فکر کنید، فکر دیگری جای آن را می‌گیرد و پس از آن فکر دیگر. این فعالیت همیشه در جریان است وقتی مطالعه می‌کنید، درس می‌خوانید، راه می‌روید، لباس می‌پوشید، غذا می‌خورید، کار می‌کنید و زمانی که به خواب می‌روید. بگذارید یک مثال خوب بزنم. فرض کنید دارید کتاب می‌خوانید و به پاراگرافی می‌رسید که نام یک «غذا» را ذکر کرده است. این اسم باعث می‌شود احساس گرسنگی کنید و شما به آشپزخانه می‌روید که چیزی بخورید.

پینشهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

تمرکز کردن در دنیای شلوغ امروزه یک امر ضروری است. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست دارید منابع بیشتری را در زمینه توسعه فردی، تقویت تمرکز و حواس مطالعه کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده مناسب شما است:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
552.۷۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهرمز ساسن
مترجمپوریا حقیقی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to Focus Your Mind
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۵۲.۷۲ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هنر تمرکز حواس و فکر
هنر تمرکز حواس و فکر
رمز ساسن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر تمرکز حواس و فکر
هنر تمرکز حواس و فکر
رمز ساسن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
31,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر