0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

درباره اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی (The Latte Factor) قرار است که به ما کمک کند و بیاموزد که چگونه خود را در کسب‌وکار و جمع‌آوری سرمایه توانمند سازیم. همه‌ی ما می‌دانیم که آدم‌ها راحت‌تر به قصه‌ها دل می‌دهند و از آن می‌آموزند. از همین‌رو رویکرد این کتاب هم چنین است، با گفتن داستانی روان و آموزنده ما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

داستان این کتاب درباره‌ی زن جوانی است که در کلانشهر نیویورک زندگی می‌کند. او به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و در تلاش است با کوشش و کار فراوان خرج سنگین زندگی در یک کلان‌شهر را در بیاورد و از سوی دیگر اقساط وام‌های دانشجویی را بپردازد. همچنین در آرزوی برقراری ارتباطی میان زندگی شخصی خود و این فشارهاست. او با شخص با تجربه‌ای مواجه می‌شود که از نظر مالی دارای آزادی است و می‌تواند آن کارهایی را که دوست دارد، انجام دهد. از اینجا گفت‌وگویی شکل می‌گیرد و مغز کتاب در این بستر به خواننده عرضه می‌شود.

این کتاب را جان دیوید مان (John David Mann) و دیوید باخ (David Bach) به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. ناشر انگلیسی کتاب ‎ Atria Books و سال انتشار آن ۲۰۱۹ است. این در دسته‌ی کتاب‌های کارآفرینی و کسب‌وکار قرار می‌گیرد. مسئولیت انتشار و توزیع نسخه‌ی فارسی را انتشارات کتاب‌سرای نیک برعهده دارد و نخستین بار آن را سال ۱۳۹۹ با ترجمه‌ی خانم فرنوش کرمی عرضه کرده است.

درباره‌ی دیوید باخ و جان دیوید مان

هر دو نویسنده‌ی کتاب حاضر، از فعالان دنیای کسب و کار، کارآفرینی، توسعه‌ی فردی و موفقیت هستند. آن‌ها سال‌هاست به کشورهای مختلفی سفر می‌کنند و با نوشتن مقالات و کتاب‌های انگیزشی و توسعه‌ی کسب‌وکار و همچنین ارائه‌ی سخنرانی و برگزاری کارگاه‌هایی با همین موضوعات به هزاران نفر کمک کرده‌اند تا در مسیر درست کار و تلاش قرار بگیرند.

نوشته‌های آن‌ها بارها شماره‌ی یک چارت‌های مختلف کتاب، مانند نیویورک‌تایمز شده است. همچنین همواره از سوی منتقدان به گرمی مورد ستایش قرار گرفته‌اند.

جان باخ در اوکلند کالیفرنیا در سال ۱۹۶۶ به دنیا آمده است. او مدرک کارشناسی در رشته‌ی ارتباطات و علوم اجتماعی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دارد. او به جز سخنرانی و نوشتن، به‌عنوان استاد افتخاری دانشگاه، مشاور کسب و کار و مربی موفقیت نیز فعالیت می‌کند.

جان دیوید مان آمریکایی سال ۱۹۵۴ متولد شده است. او از خبرنگاری کار خود را آغاز کرده و سپس رو به نوشتن و تولید محتوای کسب و کار و موفقیت آورده است. او نیز به‌عنوان سخنران و مربی کارآفرینی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

دو دلیل برای مطالعه‌ی کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

  • شما چه بخواهید در کار خود باقی بمانید یا کسب وکار شخصی خود را راه بیندازید نیاز است که بدانید که چگونه باید عمل کنید تا به آزادی عمل مالی و تعادل میان شغل و زندگی‌تان برسید. مدیریت امور مالی کار ساده‌ای نیست. این کتاب راهنمای خوبی برای ورود به این عرصه است.
  • زبان داستانی و روان این کتاب شما را دل‌زده نمی‌کند. بدون آنکه لازم باشد که مجموعه از دستورات و امرونهی را تحمل کنید، به‌راحتی با یک داستان ساده و روان آنچه برای موفقیت در کسب‌وکار یا راه‌انداختن کاری تازه نیاز دارید، به دست آورید. همچنین این کتاب برای شروع مطالعه‌ی کتاب‌هایی از این دسته مناسب است.

بخشی از کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

پدرش به‌عنوان یک پیمانکار عمومی درآمد معقولی داشت تا اینکه به‌خاطر وضعیت سلامتی‌اش مجبور شد در یک شرکت ساختمانی پشت‌میزنشین شود. حقوقش خیلی کمتر شده بود و زویی گمان می‌برد که خوشی پدرش هم کمتر شد: ‏ اما آن‌ها با این موضوع کنار آمده بودند. با این که این روزها مادرش از همیشه به نظر پیرتر می‌رسید. با آنچه که داری خوشحال باش. والدینش ناخشنود یا ناراحت نبودند. ولی آیا می‌توانست آن‌ها را حقیقتاً خوشحال توصیف کند؟

و خود زویی چه؟

دوباره به آن عکس امروز صبح از پنجرة گرد اندیشید؛ قایقی در وسط بیابان اگر نمی‌دانی کجا می‌روی؛ ممکن است از جایی که مسیرت خاتمه می‌یابد خشنود نشوی مصاحبه‌کنندگان در آژانس بالای شهر یک هفته به زویی وقت داده بودند تا تصمیمش را بگیرد و اقدامات لازم جهت بیرون آمدنش از شرکت فعلی را انجام دهد.

این بدین معنا بود که اگر زویی آن شغل را می‌خواست باید تا همین جمعه تعهد سفت و سختی به آن‌ها می‌داد. بعد از آن هم او و جسیکا در قرار این جمعه بعد از کار مثل هر هفته بسته‌شدن این قرارداد را جشن می‌گرفتند.
تنها انتخاب دیگری که زویی داشت دست‌وپنجه نرم کردن با حقوق شغل فعلی‌اش و نشستن در انتظار ترفیع دیگری بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اثر یک فنجان لاته در موفقیت مالی و شخصی

به‌دست‌آوردن موفقیت مالی و شخصی برای افراد مهم است و کتاب‌های زیادی در این حوزه وجود دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسندهدیوید باخ
نویسنده دوم جان دیوید مان
مترجمفرنوش کرمی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The latte factor : why you don’t have to be rich to live rich
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
39,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی
اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی
دیوید باخ
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
39,500
تومان