0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شخصیت سازی با نظم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شخصیت سازی با نظم

(دیسیپلین شخصی)
نویسنده:
کورتیس لئون
درباره شخصیت سازی با نظم

همه ما یاد گرفته‌ایم برای خودمان هدف‌های مهم تعریف کنیم؛ اهدافی که مشخص‌کننده آینده ما هستند. اما آیا همه ما می‌دانیم چگونه باید به اهداف‌مان برسیم؟ اینجا همان نقطه‌ای است که باید یک لحظه مکث کنیم و به فکر فرو رویم! واقعا چرا بسیاری از هدف‌هایی که با شوق و ذوق انتخاب می‌کنیم را در وسط راه رها می‌کنیم؟ پاسخِ این سوال را می‌توانید در کتاب شخصیت‌سازی با نظم به نویسندگی «کورتیس لئون» پیدا کنید. این کتاب به شما می‌گوید که بدون نظم و دیسیپلین شخصی نمی‌توان راهِ سخت و پر فراز و نشیبِ موفقیت را با سربلندی طی کرد. کتاب حاضر پاسخی است برای پرسشِ همیشگی شما که چرا اشتیاقم را در وسط راه از دست داده‌ام و چرا مثل اول شوق ندارم؟ برای آشنایی با این کتاب، ادامه مطلب را دنبال کنید.

کتاب شخصیت‌سازی با نظم: دیسیپلین شخصیتی چگونه به ما کمک می‌کند؟

کتاب شخصیت‌سازی با نظم: دیسیپلین شخصی (Self Discipline Mindset) در سال ۲۰۱۶ به زبان انگلیسی منتشر شد و به زودی توانست به یکی از کتاب‌های موفقِ انگیزشی و خودیاری تبدیل شود. این کتاب را نویسنده و روان‌شناس آمریکایی، کورتیس لئون با زبانی ساده و صمیمی نوشته و تلاش کرده تا راه‌کارهایی اساسی برای افزایش نظم شخصی ارائه کند. این کتاب می‌گوید همه ما در زندگی اهدافی را مشخص و آرزو می‌کنیم که به آن‌ها دست پیدا کنیم. اما متاسفانه بسیاری از ما، به اهمیتِ نظمی که باعث می‌شود هدف‌هایمان به واقعیت تبدیل شود، پی نبرده‌ایم.

به همین خاطر در ابتدای راه بسیار شوق و ذوق داریم اما وقتی به نیمه راه می‌رسیم، حتی نمی‌دانیم چرا مدام کارهای مشخصی را انجام می‌دهیم و اهداف برایمان بی‌معنا می‌شوند. همین‌جا است که به یک خلاء اساسی پی می‌بریم: نداشتن نظم شخصی! نظم شخصی یکی از ملزومات رسیدن به اهدافی است که هرسال برای خودمان تعریف می‌کنیم. کتاب شخصیت‌سازی با نظم به خوبی اهمیتِ داشتن نظم شخصی و تمرکز را یاد می‌دهد. حواس‌پرتی‌هایی که مانع دست‌یابی به اهداف می‌شوند بسیار گسترده هستند و تنها تمرکز روی راهِ اصلی باعث جلوگیری از این حواس‌پرتی‌‌ها می‌شود.

هرکسی که یک هدف مشخص و محکم برای خود دارد، به خوبی از اهمیت نظم شخصی باخبر است. بدون اهداف بلندمدت، نظم معنایی پیدا نمی‌کند. چرا همه افراد به هدف‌هایی که تعریف کرده‌اند نمی‌رسند؟ چرا بعضی‌ها وسط راه خسته می‌شوند و انصراف می‌دهند؟ تا به حال به این سوال‌ها فکر کرده‌اید؟ واقعیت این است که تعریف هدف راحت و برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن سخت است. هرکسی می‌تواند از همین امروز یک لیست بلند و بالا از هدف‌های متعالی برای خودش تعریف کند!

اما آیا همه آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند؟! با یادگیری دیسیپلین شخصی و پایبندی به اصولی که تعریف کرده‌اید، دستیابی به اهداف نزدیک‌تر از همیشه است. نظم شخصیتی باعث می‌شود شما به فردی با اراده و مصمم تبدیل شوید که در راه دست‌یابی به خواسته‌ها، قادر هستید احساسات و امیالی که شما را از مسیر اصلی دور می‌کند، کنترل کنید.

امکان خریداری کتاب صوتی شخصیت‌سازی با نظم در این صفحه از وبسایت فیدیبو امکان‌پذیر است.

اگر از شخصیت‌سازی با نظم لذت بردید، کتاب‌های زیر را بخوانید

کتاب شخصیت‌سازی با محوریت آموزش نظم، برنامه‌ریزی و توسعه فردی نوشته شده است و اکثر مخاطبان آن افرادی هستند که از داشتن یک برنامه منظم استقبال می‌کنند. اگر از گوش دادن به این کتاب لذت بردید، کتاب‌هایی مثل «معجزه برنامه‌ریزی»، «باشگاه پنج صبحی‌ها»، «هفت عادت مردمان موثر» و «قدرت برنامه‌ریزی» را نیز مطالعه کنید. این کتاب‌ها به توسعه فردی، ایجاد نظم در زندگی و تمرکز روی اهداف کمک می‌کنند.

شما می‌توانید نسخه‌های صوتی یا الکترونیکی این کتاب‌ها را از وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو دانلود کنید.

درباره کورتیس لئون، نویسنده‌ کتاب شخصیت‌سازی با نظم

کورتیس لئون یکی از نویسندگان و روان‌شناسان آمریکایی است که در زمینه نوشتن کتاب‌های خودسازی و خودیاری فعالیت می‌کند. از دیگر کتاب‌هایی که این نویسنده نوشته است می‌توان به «Willpower» و « Morning Routin» اشاره کرد. در بین سه کتاب او فقط کتاب Self Discipline Mindset به فارسی برگردانده شده است.

نگاهی به ساختار کتاب صوتی شخصیت‌سازی با نظم

این کتاب یکی از کتاب‌های محبوب حوزه خودیاری است که توسط «پوراندخت رمدانی» به فارسی برگردانده شده و «فرهاد عربیانی» آن را با زبانی شیوا و صمیمی خوانده است. نسخه الکترونیکی این کتاب در سال ۱۳۹۹ و نسخه صوتی آن در سال ۱۴۰۱ توسط «نشر شمشاد» منتشر شده است.

این اثر دارای ۲ بخش و در مجمموع ۱۷ فصل است. مدت زمان نسخه صوتی آن حدود ۴ ساعت است که اگر روزی یک ساعت را صرف گوش دادن کنید، در مدت ۴ روز می‌توانید کتاب را به اتمام برسانید. شما همچنین می‌توانید با افزایش سرعت نسخه صوتی، کتاب را در مدت زمان کوتاه‌تری تمام کنید.

گوش دادن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

این کتاب راه و رسم داشتن نظم در زندگی، برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف، کنترل احساسات و امیالی که شما را از اهداف دور می‌کنند و... را آموزش می‌دهد. اگر در مسیرِ مهمی از زندگی قرار دارید، می‌خواهید ارتقاء شغلی پیدا کنید، در حال شرکت در یک آزمون مهم هستید و...، گوش دادن به این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. از طرفی اگر فکر می‌کنید اهداف‌تان مشخص است اما دچار آشفتگی ذهنی هستید و نمی‌توانید روی بخش‌های مهم تمرکز کنید، با شنیدن این کتاب به دیسپلین شخصیتی می‌رسید و می‌توانید مهم را از غیر مهم تشخیص دهید. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند مسیرهای موفقیت را زودتر طی کنند و از حواس‌پرتی‌های کلافه‌کننده خلاص شوند.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

منتظر زمانی نباشید که انگیزه شروع کردن به سراغ‌تان بیاید. بهانه آوردن را کنار بگذارید. بعد از مشخص کردن اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت خود و پیدا کردن چرایی‌تان، باید خود را از دست تمامی رفتارهای ناسالم و آسیب‌زننده‌ای که در حال حاضر به‌طور مداوم انجام می‌دهید خلاص کنید. مانند صبر کردن برای زمانی که حس کار کردن در شما به‌وجود بیاید. نباید منتظر زمان و مکان مناسب بمانید. فرصت‌ها را باید ایجاد کرد. تا امروز این طرز تفکر برزگ‌ترین علت انجام ندادن و عدم دست‌یابی برای همه انسان‌ها بوده است. برای رسیدن به انضباط صد در صدی باید این عادت‌ها را کنار بگذارید و دست از بهانه‌های بیهوده‌ای که جلوی تلاش و سخت‌کوشی شما را می‌گیرد بردارید.

منتظر زمان و مکان مناسب نباشید. همه ما بارها شنیده‌ایم که باید کارهای‌مان را زمانی انجام بدهیم که احساس می‌کنیم زمان آن رسیده و هرگاه حس خوبی به آن نداشتیم، آن را رها کنیم و دست از کار بکشیم. به ما گفته شده که به‌دنبال حرف دل‌مان برویم. متاسفانه این نصیحت باعث می‌شود که تلاش و پشتکارمان را بر مبنای احساسات‌مان بنا کنیم. در حالی که احساسات غیرقابل پیش‌بینی و ناپایدار هستند. بنیان گذاشتن نظم در زندگی باعث می‌شود از موانعی که خود در مسیر رسیدن به موفقیت برای خود قرار داده‌ایم، گذر کنیم. مانند منتظر ماندن برای یک زمان خاص و انجام ندادن مسئولیت‌هایمان. انضباط دلیلی است برای تمرکز کردن روی هدف و ادامه دادن مسیر،حتی زمانی که شما اشتیاق‌تان را برای ادامه دادن از دست داده‌اید

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
404.۰۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۱۴:۴۵
نویسندهکورتیس لئون
مترجمپوراندخت رمدانی
راویفرهاد عربیانی
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۴.۰۸ کیلوبایت
۰۳:۱۴:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
31 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب که نه اما ارزش شنیده شدن برای ساعتی از زمان زندگی را برای فردی که مقاله و یا تحقیقی را نخوانده است دارا خواهد بود. خوانش نیاز به بازنگری کلی دارد. از جمله مشکلات: تکرار چند باره جملات، بیانی اشتباه در چگونگی تلفظ حسی برخی کلمات. بی حس بودن و خطی صاف در گویش به تکرار شنیده می شود. سپاس، شاد باشید

5

کتاب عالیه ولی خوانش ویرایش نشده، حتی جاهاییکه اشتباه حوندن و دوباره خوندن هست، گاهی اخر فصل مطلب رها میشه و یهو میره فصل بعد صدای راوی عالیه ولی متأسفانه کم لطفی شده کتاب درباره یسری اصول عملکردی برای ریشه یابی و بهبود عملکرد و پیشرفت در زندگیه

1

مطالب کتاب بینهایت کاربردی و مفید اما گوینده صدایی خسته کننده ای دارد و هیچ اهمیتی به جدا سازی فصلها و پیوستگی مطالب نداده است و این احساس القا میشود که اصلا معنی جمله هایی که بیان میکند را نمیداند

1

محتوای کتاب واقعا کاربردی هستش و نویسنده به زبان ساده مقصودش رو می‌رسونه. اما گویندگی اصلا جالب نبود و به جرئت می تونم بگم بدترین گوینده ای بود که تا کنون دیده بودم مسئله‌ بعدی انتهای هر فصل هست که انگار کات شده و کامل نیست

5

باسلام وخسته نباشید به نویسنده وگوینده.که بسیار مطالب را حتی جزیی،تشریح کردن واز حوصله وصبر ایشان ونیز عوامل فیدیبو تشکر میکنم.

1

انگار یک مقاله ی ساده از یک سایت عمومی و به قلم یک نویسنده ته چندان با سابقه رو میخونین

4

وقتی به اخر فایل میرسم تموم نشده میره فصل بعدی انگار که فایل ناقص باشه 😑

3

کتاب خوب راوی بد

2

بد نبود

3.1
(16)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شخصیت سازی با نظم
شخصیت سازی با نظم
دیسیپلین شخصی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شخصیت سازی با نظم
شخصیت سازی با نظم
(دیسیپلین شخصی)
نشر شمشاد
3.1
(16)
30,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر