0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

نویسنده:
شری آرگاوه
درباره چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

کتاب‌های زیادی وجود دارد که در رابطه نوشته شده‌اند و چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند یکی از همان کتاب‌هاست. دنیای روابط زن‌وشوهری دنیای عجیب‌وغریب پیچیده‌ای است و همواره زنان و مردانی پیدا می‌شوند که سؤالات زیادی درباره‌ی اینکه چگونه با شریک زندگی خود رفتار کنند دارند. شری آرگاو که به‌عنوان یک متخصص رابطه شناخته می‌شود در کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند به بخش بزرگی از سوالات زنانی که اغلب نمی‌توانند جایگاهی که مدنظرشان است را نزد شریک زندگی‌شان پیدا کنند پاسخ داده است. این کتاب با عنوان اصلی «why men love bitches- from dormat to dreamgirl- a woman’s guide to holding her own in a relationship» در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و بیشتر از یک میلیون نسخه از آن فروخته شد. این کتاب یک صحبت مهم دارد. مردان زنان وابسته را دوست ندارند آن‌ها به زنان مستقل و قوی تمایل نشان می‌دهند، زنانی که به نظر می‌رسد در زندگی‌شان به هیچ مردی نیاز ندارند. او در این کتاب تلاش می‌کند به این سوال پاسخ دهد.

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند در کشورهای مختلف جهان ترجمه شده است. ترجمه‌ی فارسی این کتاب هم در بازار موجود است. این ترجمه را پوراندخت رمدانی انجام داده و انتشارات شمشاد آن را چاپ کرده است. اگر اهل کتاب الکترونیک هستید نسخه الکترونیک این اثر در فیدیبو در دسته‌بندی روانشناسی در دسترس است.

موضوع کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند چیست؟

چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند در این باره نوشته شده است که مردان چگونه به زنان جذب می‌شوند. این کتاب در این باره می‌گوید که مردان زنان  بله‌قربان‌گو را دوست ندارند و چنین زنانی سرانجام در رابطه به حاشیه رانده خواهند شد. دختر خوب‌بودن چیزی نیست که به شما برگ برنده بدهد؛ بلکه برای برنده بودن باید سعی کنید قدرتمند باشید و از خودتان دفاع کنید. این کتاب لحنی کمی طنزآمیز دارد و نویسنده با رندی از شوخی‌هایی بهره گرفته است که می‌توانند به افراد گوشزد کنند که باید زندگی خود را در دست بگیرند و سعی کنند خودشان باشند. این کتاب به زنان می‌گوید اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید، خودتان باشید، برای خودتان بجنگید و به‌موقع مردی به سراغتان خواهد آمد که قدر توانایی‌های شما را می‌داند نه مردی که برای حفظش در زندگی لازم باشد هر کاری انجام دهید و خودتان را کوچک کنید.

شری آرگاوه، رازگشای زنان زیرک

Sheri argave نویسنده و متخصص رابطه متولد سال ۱۹۷۷ است. او در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان مجری و کارشناس مانند the view شرکت داشته است. او در مجلات زیادی مانند گلامور، ماکسیم و مدرن رایدر نوشته است. او با کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند در دنیا به شهرت رسیده است.

چهار دلیل برای خواندن کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

  • کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند پر از مطالبی است که به زنان یاد می‌دهد چگونه استقلال شخصیت خود را به دست آورند و در نتیجه محبوب و خواستنی باشند.
  • به کمک کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست آورید و راه‌هایی را یاد بگیرید که شما را به‌طرف قوی رابطه تبدیل می‌کند.
  • این کتاب از مثال‌های زیادی بهره گرفته است که موضوع را کاملاً برای خواننده محسوس می‌کنند و اجازه می‌دهند درک بهتری از مطالب کتاب پیدا کنید و بتوانید آن‌ها را در زندگی شخصی خود به کار ببرید.
  • این کتاب را یک متخصص رابطه بر اساس سال‌ها تجربه نوشته است و در نتیجه مطالب آن می‌تواند برای گروه‌های مختلفی از زنان کارآمد و خواندنی باشد.

در بخشی از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند می‌خوانیم

در فصل قبل به این بحث رسیدیم که قدرت برای مردان به همان اندازه زهرآگین است که عواطف برای زنان... حال یک نگاه نزدیک‌تر به این مسئله می‌اندازیم.

برای اینکه روحیه‌ی تعهد را در مردی بالا ببری، باید کاری کنی این تعهد به او حس خوبی را منتقل کند. او می‌خواهد حس کند ارزشمند است. مردان به‌خاطر عزت‌نفس می‌جنگند. از کشورشان دفاع می‌کنند. شرکت‌ها عظیم می‌سازند. باشگاه بدن‌سازی می‌روند. به‌خاطر عزت‌نفس التماس نمی‌کنند، سرقت نمی‌کنند و قرض نمی‌گیرند. عزت‌نفس دلیلی است که مردان عاشق می‌شوند.

شاید به نظر واضح برسد، اما مردان دوست دارند حس مردانگی داشته باشند. برای همین است که وقتی مسیرشان را گم می‌کنند از کسی آدرس نمی‌پرسند. دوست ندارند یک غریبه بگوید باید شش دوربرگردان قبل‌تر به سمت جنوب تغییر مسیر می‌داده‌اند. بازهم پایشان را به پدال فشار می‌دهند و به مسیر اشتباه خودشان ادامه می‌دهند. آنها دوست ندارند بگویند مسیرشان را گم کرده‌اند، به جایش می‌گویند «دارم با نواحی اطراف آشنا می‌شوم»؛ «می‌خواستم مسیر متفاوتی را امتحان کنم»؛ «می‌خواهم ببینم پایین این خیابان چیست»؛  «دوست داشتم اطراف منطقه را بگردم.»

سه کلمه که هر مردی با شنیدنش ضعف می‌کند؟ «حق با توست» هرگز این که حق با او نیست را قبول نخواهد کرد، پس خودت را اذیت نکن.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند یک کتاب خوب در حوزه‌ی رابطه است. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم در دسترس‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
263 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۶:۰۰
نویسندهشری آرگاوه
مترجمپوراندخت رمدانی
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
why men love bitches, c۲۰۰۲
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۰۳ مگابایت
۲۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 336 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
10 ٪
152 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بنظر من این کتاب در موضوع نقش بازی کردن یکم زیاده روی کرده، خواسته از فمنیست دفاع کنه ولی اتفاقا با گفتن مثال هایی که "زن باید فلان کنه و.." داره غیر مستقیم فمنیست رو نقض میکنه و زن رو لایق ابراز واقعی احساساتش نمیدونه ... ولی اگه خانم خود واقعیش باشه، مرد مناسب خودش هم پیدا میکنه ولی با نقش بازی کردن فقط مرد اشتباه رو نگه داشته و در سال های متاهلی نمیتونه به رابطه، به صورت" منطقه ی امنی که خوبی هاو بدی هاش توش پذیرفته شده و حالا با همسرش میتونند روی پیشترفت تمرکز کنند" نگاه کنه .... البته برای دختران خیلی جوان و افرادی که وقت مطالعه و یادگیری در این زمینه نداشتند میتونه مفید باشه ؛ولی برای آدم های پخته تر جذابیت ندارد )البته من فقط ۵۰ صفحه خواندم ولی در همین تعداد کم ، حوصله ام از جملات زرد و شعاری سر رفت)

1

خانوما دقت کنید این کتاب اصلا ارزش نداره من همون اول کتاب رو دیدم به نظرم اصلا ادامه اش هم دیگه درست نبود واقعا دقت کنید این کتاب یه جورایی داره فقط زن و مرد رو از هم جدا میکنه و برای هم معامله و حساب کتاب درست میکنه به نظر من واقعیتش اینه که مردا ها عاشق زن های مهربون و صبور و از خودگذشته و عاشقن و صد البته صد البته با غرور درست و اعتماد به نفس هستن اما مهمتر از این قبل این حرفاست.... یعنی قبل از علاقه مند شدن... به نظر من عشق برخلاف بعضی از تعریف ها یعنی احترام...یعنی اوج احترام حالا که دیدید پسری اوج احترام واقعا برای دختری قائل بود در تمام زمان ها و موقعیت ها یعنی اون موقع اون پسر ارزشش رو داره که بهش جایگاه همسری بدی و جایگاه احترام و اون اوج دوست داشتن و و عشق رو نسبت بهش داشته باشی و بپذیریش اگه اگه اگه ارزشش رو داره... مسلما پسری که فقط دیدگاه ظاهری داره و احترام توی همه مقعیت ها براتون قائل نیست ارزشش رو نداره اما اونی که واقعا همیشه براش مهمی و بهت احترام میذاره و موقعیت ها رو تشخیص میده بدون که ارزش اون توجه و اهمیت دادن رو داره ما ازدواج میکنیم که خوشبخت بشیم یعنی مرد تمام سعیش رو میکنه که زن رو خوشبخت کنه و زن تمام سعیش رو میکنه که مرد احساس خوشبختی کنه وگرنه اگه خودمون برای خودمون بتونیم خوشبختی ایجاد کنیم چه نیازی به همسره... دیدگاه خودخواهانه نباید داشت بعد ازدواج البته وقتی که ارزشش رو داشت... راستی کامنت ها رو ببینید فقط بعضی از خانوما این کتاب رو تایید کردن😉

4

بابا چقدر گرونه آخه

4

این کتاب به زن ها یادآور میشه که به دلیل عاشق بودن و دوست داشته شدن خودشون و نادیده نگیرند و اولویت خودشون باشن تا اونچه که لیاقتشو دارن بدست بیارن

4

به مردا رو ندین: خلاصه کتاب:))

4

طبق یک نظرسنجی که از آقایون به عمل اومد، سه تا ملاک مهمتر انتخاب همسر در سطح جهانی، هوش، اجتماعی بودن و اپن مایند بودن بوده. و در سطح ایران طبق رای آقایون ایرانی این سه عامل، زیبایی، کدبانو بودن و نجابت زن هست. با خوندن تیتر کتاب یاد این مقوله افتادم :)

4

من این ترجمه رو نخوندم اما کتاب رو خیلی زیاد پیشنهاد میکنم به خانومها اقایون هم میتونن بخونن، اما کتاب بیشتر خانوما رو مخاطب قرار داده، که چطور عزت نفس بیشتری داشته باشن و به خودشون ارزش قائل بشن ، تا در روابطشون موفق باشن کتاب از نکته‌های ریزو درشت برای موفقیت در روابط میگه

4

به نظر من هر دختر ایرانی باید یک بار این کتاب رو بخونه و نت برداری کنه و اون نت هارو هر چند وقت نگاه کنه، به قدری جذاب و مفید بود که من توی ۳ روز تمومش کردم.ما دخترا بخاطر یک سری محدودیت ها و یا خانواده پر توقعی که داشتیم فراموش کردیم دختر بودنمون رو ،این کتاب نکاتی رو میکه که من احساس میکردم داره گره های ذهنیم رو باز میکنه.خیلی وقتا شده احساس کردیم که میدونیم خیلی چیز هارو اما اون دونستن تنها به درد نمیخوره،این کتاب اون دونسته هات رو تایید میکنه و یا رد میکنه و نکته جالبش اینه بهت یاد میده دونسته هارو چجوری توی زندکیت بکار ببری.من که لذت بردم.مرسی از اقایونی که مصاحبه کردن با نویسنده این کتاب 😜😜

4

۲۵۰۰۰تومان برای یه کتاب الکترونیکی؟

2

به نظر من نویسنده بعضی جاها خواننده اش رو اشتباه راهنمایی می کنه و کمی در هدایت کردن مخاطب برای حفظ عزت نفس و استقلالش مشکل وجود داره به خاطر اینکه خیلی سطحی به این موارد میپردازه در صورتی که مسائلی مثل خودشناسی ، حفظ عزت نفس ، مدیریت روابط و احساسات مسائل جزئی و سطحی نیستند به همین منظور من به تمام خانم های عزیز و گرانقدری که دنبال چنین موضوعاتی هستند کتاب زنانی که با گرگها می دوند نوشته دکتر کلاریسا پینکولا استس رو پیشنهاد می کنم . این کتاب فوق العاده هست و تمام سوالاتی که خانم های عزیز در این موارد و حتی خیلی موارد دیگه ای دارن رو جواب میده. امیدوارم هر چه زودتر این کتاب روهم مطالعه کنید.

نمایش 142 نقد دیگر
4
(336)
آموزنده 🦉 (2)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪10
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
شری آرگاوه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
٪50
چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
شری آرگاوه
نشر شمشاد
4
(336)
آموزنده 🦉 (2)
15,000
٪50
7,500
تومان