0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه برنامه ریزی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی معجزه برنامه ریزی

درباره معجزه برنامه ریزی

برنامه‌ریزی در زندگی مثل آبِ حیات است و بدون آن نمی‌توان در دنیای آشفته امروزی دوام آورد. صبح که بیدار می‌شویم و در محل کار حاضر می‌شویم، تا عصر که به خانه برمی‌گردیم و شب که کارهای شخصی را انجام می‌دهیم، با ده‌ها مسئله روبه‌رو می‌شویم که برای رسیدگی به همه آن‌ها، به برنامه‌ریزی نیاز داریم. کتاب معجزه برنامه‌ریزی به نویسندگی برایان تریسی، به شما یاد می‌دهد که چطور با برنامه‌ریزی صحیح، به همه کارهای خود برسید و برای هر کاری، زمان مشخصی در نظر بگیرید. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه برای رسیدن به موفقیت و اهدافی که دارید، برنامه‌ریزی کنید. برای آشنایی بیشتر با این اثر خارق‌العاده، ادامه مطلب را دنبال کنید.

معجزه برنامه‌ریزی برای زندگی بهتر

برایان تریسی نویسنده موفق کتاب‌های موفقیت و بیزینس، کتابی نوشته است که زندگی شما را از این رو به این رو می‌کند. برنامه‌ریزی واقعا معجزه می‌کند. معجزه برنامه‌ریزی یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی است که فوت و فن برنامه‌ریزی صحیح را به شما نشان می‌دهد. این کتاب با تکیه بر راه‌کارهای عملی و آزموده‌شده، شما را به جزیره واقعیت می‌برد! بله! جزیره‌ای که در آنجا خبر از شانس و نیروهای مرموز نیست و موفقیت، در گرو عمل‌گرایی و برنامه‌ریزی است.

برایان ترسی رهبر موفق، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی متعدد، در این کتاب شما را با یک مثال عینی روبه‌رو می‌کند: یک سفر هواپیمایی و پرواز. یک سفر موفق هوایی نیاز به برنامه‌ریزی و عملکرد درست دارد و یک نوع رابطه علی و معلولی بین وقایع و نتایج آن‌ها مشاهده می‌شود. برای مثال اگر دم هواپیما خوب کار کند، حرکت سریع‌تر خواهد بود. حتی ممکن است بادهای مخالف حرکت هواپیما را با اختلال روبه‌رو کند، اما یک خلبان ماهر براساس قوانین فیزیکی، هواپیما را هدایت می‌کند و به مقصد می‌رساند.

برایان تریسی معتقد است که برای موفق شدن، باید مثال هواپیما را الگو قرار دهیم؛ اگر یاد بگیریم از قوانین موجود چگونه استفاده و آن‌ها را در زندگی به کار بگیریم، می‌توانیم از موانع عبور کنیم. تریسی قوانین این کتاب را به ۴ میلیون نفر در ۴۴ کشور آموزش داده و نتیجه آن را مشاهده کرده است؛ افرادی که از الگوهای این کتاب استفاده کردند، به راحتی توانستند تغییرات سریع و پایدار در زندگی خود ایجاد کنند. برایان تریسی خود نیز با استفاده از برنامه‌ریزی و عملکرد درست توانسته از زندگی سختی که داشته نجات یابد و به موفقیت‌های بزرگ برسد.

دانلود کتاب معجزه برنامه‌ریزی در وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو امکان‌پذیر است.

کتاب‌های مشابه که باید بخوانید

برایان تریسی کتاب‌های متعددی در حوزه موفقیت فردی و خودیاری نوشته است که به فضای کتاب معجزه برنامه‌ریزی شبیه هستند. این کتاب بر برنامه‌ریزی و نظم در زندگی تاکید دارد. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید، خواندن یا شنیدن کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

شما می‌توانید همه این کتاب‌ها را از فیدیو خریداری کنید.

درباره نسخه صوتی کتاب معجزه برنامه‌ریزی

نسخه حاضرِ کتاب معجزه برنامه‌ریزی به نویسندگی برایان تریسی و ترجمه «گروه مترجمان شنیدار» موجود است. شما می‌توانید این کتاب را با صدای « مصطفی طالبیان‌مقدم» گوش دهید. کتاب صوتی یکی از بهترین راه‌های مطالعه برای افرادی است که مدام در رفت‌وآمد هستند و امکان خواندن کتاب کاغذی یا الکترونیکی را ندارند. علاوه‌بر آن، کتاب صوتی باعث تقویت حس شنوایی و افزایش تمرکز می‌شود. شما می‌توانید در راه برگشت به خانه، موقع استراحت یا قدم زدن و...، به این کتاب گوش دهید و لذت ببرید.

مدت زمان لازم برای شنیدن کتاب

کتاب صوتی معجزه برنامه‌ریزی بسیار کوتاه است و شما یک روزه می‌توانید این کتاب را تمام کنید و به سراغ کتاب بعدی بروید. کل زمانی که برای شندین این کتاب نیاز دارید، حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه است.

شنیدن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

بسیاری از افراد هستند که در زندگی به کم قانع نمی‌شوند و مدام به دنبال پیشرفت، ارتقا و توسعه هستند. برای این افراد، مرزها و محدودیت‌ها معنایی ندارند و برای رسیدن به موفقیت، از هر تلاشی لازم باشد دریغ نمی‌کنند. کتاب حاضر برای این افراد نوشته شده است؛ کسانی که به‌دنبال آب برای شنا هستند و دوست دارند با یادگیری تکنیک‌ها و اصول کاربردی، مهارت‌های خودشان را تقویت کنند.

اگر احساس می‌کنید میل به پیشرفت دارید اما نمی‌دانید در کدام راه قدم بردارید، و اگر با مشکلِ عدم برنامه‌ریزی روبه‌رو هستید، شنیدن این کتاب را به فردا نیندازید. کتاب پیش رو، انجیلِ افرادی است که دوست دارند به زندگی خودشان تکانی بدهند و به سمت موفقیت حرکت کنند.

درباره برایان تریسی، رهبرِ موفقی که موفقیت را آموزش می‌دهد

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از سخنرانان و معلم‌های انگیزشی قرن اخیر است که با نوشتن کتاب‌ها و برگزاری سمینارهای مختلف انگیزشی، به افراد و کسب‌وکارهای بسیاری کمک کرده تا موانع را دور بزنند و پیشرف کنند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در کانادا و در یک خانواده فقیر متولد شد، در همان جوانی مدرسه را ترک کرد و راهی سفرهای ماجراجویانه خود شد.

تریسی همیشه در پی کشف زندگی خود بود و سرانجام به کار فروشندگی در چند شرکت بزرگ روی آورد. بعد از کسب تجربه‌های متعدد در این زمینه، متوجه علاقه خود به مباحث مدیریتی و توسعه نیروی انسانی شد و سرانجام به کارِ مشاوره روی آورد. این نویسنده با برگزاری جلسات آموزشی و تربیت افراد مشتاق، خیلی زود به شهرت رسید و در سرتاسر جهان، سخنرانی‌های انگیزشی برگزار کرد. بسیاری از شرکت‌ها و افراد توانستند با یادگیری مباحثی که تریسی تدریس می‌کرد، راه خودشان را پیدا کنند و در مسیر موفقیت قدم بردارند.

در بخشی از کتاب معجزه برنامه‌ریزی می‌شنویم

اگر از من بپرسند مفیدترین توصیه برای بشریت چیست، می‌گویم مشکلات را بخش غیر قابل اجتناب از زندگی بدانید و وقتی مشکلی پیش می‌آید، سرتان را بالا بگیرید و توی چشمانش بگویید: من از تو بزرگ‌ترم، تو نمی‌تونی منو شکست بدی. در یک پرواز وقتی هواپیما از زمین بلند می‌شود، خلبان به مسافران می‌گوید سر جای‌شان بنشینند و کمربندهای‌شان را ببندند. در بسیاری از موارد خلبان می‌گوید در ابتدای پرواز انتظار اختلال را داریم، پس لطفا کمربندهای‌ خود را ببندید.

وقتی شغل جدید را آغاز می‌کنید، باید منتظر اختلال باشید. در مرحله اول هر شغلی، معمولا با مجموعه‌ای از مشکلات پیش‌بینی‌نشده روبه‌رو خواهید شد. این وضعیت بسیار شبیه به افتادن هواپیمان در چاله‌های هوایی و مواجهه با جریان نامساعد باد است. به محض اینکه به هدف جدید متعهد می‌شوید، هر اتفاق بدی ممکن است روی دهد. در روزهای اول کار، درس‌های زیادی یاد خواهید گرفت که در طول یک سال برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی نیاموخته یا حتی به آن فکر نکرده‌اید. وقتی به سوی هدف جدیدی پیش می‌روید، با مجموعه‌ای از اشتباهات روبه‌رو می‌شوید که بهای همه آن‌ها زمان، پول و احساسات‌تان است. به جز اشتباه کردن و یاد گرفتن از تجربیات، راه دیگری برای ارتقای دانش، مهارت و منش رسیدن به موفقیت ندارید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
91.۸۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۰:۲۴
نویسندهبرایان تریسی
مترجم گروه مترجمان شنیدار
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۱.۸۹ مگابایت
۰۱:۴۰:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی و عالی مفید مختصر و راوی هم خوب بیان کرده بود تشکر

3

کتاب برنامه ریزی شخصی خیلی از این بهتر و تاثیر گذارتر بود

5

به من کمک کرد

5

دیدگاه خوبی بهم داد

نمایش 1 نقد دیگر
4.8
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه برنامه ریزی
٪50
معجزه برنامه ریزی
برایان تریسی
انتشارات شنیدار
4.8
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
19,000
٪50
9,500
تومان