0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شش اصل موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شش اصل موفقیت

درباره شش اصل موفقیت

موفقیت آرزوی هرکسی است. کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که کسب‌وکاری راه بیندازد و به دنبال پیشرفت نباشد. کتاب صوتی شش اصل موفقیت یکی از کتاب‌هایی است که راه‌های زیادی را پیش رویتان گذاشته است. این کتاب که استوارت لیواین آن را نوشته است به بیش از ۳۵ زبان مختلف برگردانده  شده  و بیش از یک میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است.

The six fundamentals of success: the rules for getting it right for yourself and your organization عنوان اصلی کتاب شش اصل موفقیت است  که اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و خیلی زود به نقاط مختلف دنیا راه پیدا کرد. این کتاب به زبان فارسی هم ترجمه شده است. یکی از ترجمه‌های خوب کتاب صوتی  شش اصل موفقیت ترجمه‌ی فرزین بختی است که انتشارات کتابسرای نیک با صدای دادبه دادمهر منتشر کرده است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به کتاب صوتی هستید یا وقت خواندن ندارید می‌توانید این کتاب را در همین صفحه از فیدیبو و در دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت دانلود کنید و بشنوید.

کتاب شش اصل موفقیت درباره‌ی شش اصل بنیادینی است که به افراد کمک می‌کند موفق باشند و در مسیر درستی پیش بروند. مهم‌ترین موضوعی که درباره‌ی این افراد گفته می‌شود این است که آن‌ها به‌خوبی مفهوم اولویت را درک کرده‌اند و می‌دانند چگونه سازماندهی کنند. همین وجه تمایز سازمان‌های موفق از ناموفق است. موفق‌ها حاشیه‌ها را کنار می‌گذارند و ناموفق‌ها به آن‌ها سرگرم می‌شوند. مورد دیگری که در این کتاب به آن پرداخته شده است بحث روابط است. داشتن روابط قدرتمند و شفاف و سرمایه‌گذاری روی آینده‌ی روابط کار دیگری است که افراد موفق انجام می‌دهند. آن‌ها به صداقت هم اهمیت می‌دهند و هرگز حاضر نیستند صداقت و شفافیت را قربانی چیز دیگری کنند.

کتاب شش اصل موفقیت یک کتاب کاربردی است که می‌تواند همراه شما در کسب‌وکارتان باشد و در موقعیت‌های حساس به کمکتان بیاید

استوارت  لوین کیست و شاهکارش، کتاب صوتی شش اصل موفقیت

استوارت یلواین با نام انگلیسی stuart levin یک کارآفرین آمریکایی است که همراه همسرش کار می‌کند و به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره در شرکت خودش شناخته می‌شود. او در کنار این کار یک معلم انگیزشی هم هست و سخنرانی‌های مهمی برای اهالی کسب‌وکار برگزار می‌کند تا بیزینس‌های موفقی داشته باشند. چند کتاب مختلف هم از این نویسنده به‌جامانده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • فرار نکنید و ۹۹ قانون دیگر برای رهایی خود و به‌دست‌آوردن هدیه‌ی زمان
  • ۶ سرنخ برای موفقیت

دو دلیل برای شنیدن کتاب صوتی شش اصل موفقیت

  • شنیدن کتاب صوتی راحت‌تر از خواندن نسخه‌ی الکترونیک است. دادبه دادمهر کتاب را با صدایی واضح و گیرا خوانده است و کار پیش‌بردن آن را راحت‌تر کرده است. با شنیدن این کتاب در موقعیت‌های مختلف می‌توانید از زمان بهتر استفاده کنید.
  • این کتاب یک کتاب کاربردی است. باتوجه‌به اینکه لوین خودش یک فعال کسب‌وکار و مدیرعامل بسیار باسابقه است آنچه در کتابش نوشته شده است کاملاً کاربردی است و می‌تواند به کارتان بیاید.

در بخشی از کتاب شش اصل موفقیت می‌خوانیم

برای ترفیع گرفتن، باید مهارت‌های لازم را برای دریافت سمت بالاتر قبلاً کسب کرده باشید. برای این کار، داوطلبانه، مسئولیت‌های بیشتر و بیشتری را بپذیرید. تا می‌توانید از افرادی که در حال حاضر در آن رده کار می‌کنند چیز یاد بگیرید. می‌توانید این کار را با پرسیدن یا کمک‌کردن داوطلبانه به آنها انجام دهید. به طور معمول آنان از این‌همه علاقه و کمک شما خشنود خواهند شد و در زمان مناسب، متحدان مهمی برای شما در جهت دستیابی به مقصودتان خواهند بود.

با کمک‌کردن به رئیستان، حمایت او را برای دست‌یافتن به هدف‌هایش جلب کنید. همچنان که اهداف خود را برای ارتقای شغلی دنبال می‌کنید، مواظب باشید به رئیستان بهانه ندهید که گمان کند برای شغل کنونی خود اهمیتی قائل نیستید. شما برای به‌دست‌آوردن شغلی که در نظر دارید، به حمایت رئیس نیازمندید. پس اگر وظیفه خود را درست انجام ندهید، از ترفیع خبری نخواهد بود. مطمئن شوید کار فعلی شما آسیب نبیند و رئیستان از شما راضی باشد. فعلاً وظیفه شما این است.

در صورت امکان جانشین احتمالی خود را آموزش دهید. اگر می‌خواهید ترفیع بگیرید مطمئن شوید که تصمیم‌گیران مؤسسه آگاه‌اند که جانشین شما آماده است. هیچ‌گاه برای خودنمایی و اینکه وجود شما برای مؤسسه تا چه اندازه ضروری است ...

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی  شش اصل موفقیت

کتاب صوتی شش اصل موفقیت یک کتاب انگیزشی کارآمد است که چیزهای زیادی به شما یاد می‌دهد و مسیر را برایتان روشن‌تر خواهد کرد. اگر از این کتاب لذت برده‌اید و برایتان مفید بوده است کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
269.۵۰ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۰:۵۱
نویسنده استوارت آر لیواین
مترجمفرزین بختی
راویدادبه دادمهر
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۹.۵۰ مگابایت
۰۴:۵۰:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
60,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شش اصل موفقیت
شش اصل موفقیت
استوارت آر لیواین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شش اصل موفقیت
شش اصل موفقیت
استوارت آر لیواین
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
60,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر