0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرد گمشده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مرد گمشده

نویسنده:
جین هارپر
درباره مرد گمشده

کتاب صوتی مرد گمشده نوشته جین هارپر که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده داستان مردی گمشده در مناطق دورافتاده و خشکسال استرالیا را روایت می‌کند. زمانی که جنازه‌ مرموزی با هویت مردی به نام "کمرون" در صحرا کنار یک قبر پیدا می‌شود و اینجاست که دو برادر کمرون به دنبال کشف معمای ناگهانی و مرموز مرگ او می‌گردند. آیا کمرون خودکشی کرده است؟ آیا او به قتل رسیده است؟ یا ممکن است مرگ او ناشی از عوامل طبیعی باشد؟ و آیا پای زنی هم در میان است؟

در طول داستان، رمز و رازهایی که در زمینه‌های مختلف از گذشته و زندگی کمرون پنهان شده‌اند، به تدریج آشکار می‌شوند. عشق‌ها و اتفاقات گذشته‌ کمرون نیز به تصویر کشیده می‌شود. این داستان پر از پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های تازه است که خواننده را به دنیای مرموز و مهیج این رمان سحرانده و تا پایان داستان ترغیب به حل کردن این معما می‌کند. مرد گمشده با قلم جذاب نویسنده و داستانی پر از ابهام و تعاملات انسانی غنی، یک تجربه‌ دلپذیر و استثنایی را ارائه می‌دهد. این رمان به عنوان یکی از برترین آثار نویسنده و در فهرست پرفروش‌ترین کتب ساندی تایمز و نیویورک تایمز قرار گرفته و از طرف طرفداران ادبیات جنایی به شدت توصیه می‌شود.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره جین هارپر

جین هارپر (Jane Harper)، نویسنده‌ استرالیایی است که در سال ۱۹۸۰ در انگلستان به دنیا آمد. او تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه کنت پی گذرانده و سپس به حرفه نویسندگی در حوزه مطبوعات پرداخته است. اولین رمان منتشرشده از جین هارپر، خشکسالی (The Dry) نام دارد. این رمان که در ژانر جنایی قرار دارد و با تحسین منتقدین زیادی مواجه شده، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال توسط منتقدان شناخته شده است.

علاوه بر خشکسالی، کتاب‌های دیگری نیز توسط جین هارپر نوشته شده است، از جمله نیروی طبیعت (Force of Nature) و مرد گمشده (The Lost Man). این کتاب‌ها نیز در دسته‌بندی‌های مختلف ادبی و جنایی قرار دارند و موفقیت‌های چشمگیری را در جهان نویسندگی به دست آورده‌اند. جین هارپر با استفاده از سبک روایی مشوق و قصه‌گویی جذاب، مخاطبان خود را به دنیاهای پر راز و رمز و راز خود می‌کشاند و از طریق داستان‌هایش ارتباطات عمیقی با خوانندگان خود برقرار می‌کند.  

از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف جین هارپر به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

ü   کتاب نیروی طبیعت: موضوع اصلی کتاب، داستان پنج زن همکار است که یکی از آن‌ها در یک سفر گردشی به قتل می‌رسد و جان خود را از دست می دهد. این رمان جنایی پرفروش به تحقیق درباره‌ معمای ناگوار و پیچیده این قتل و کشف رازهای پنهانی آن می‌پردازد.

ü   کتاب خشکسالی: این رمان اولین اثر هارپر است. در این کتاب به دو مسئله مهم و تکان‌دهنده  پرداخته شده است. یکی بدترین خشکسالی قرن که در استرالیا و در دو سال پیاپی اتفاق می‌افتد و دیگری ماجرای قتل سه نفر از یک خانواده‌.

جهت مشاهده سایر آثار جین هارپر کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی مرد گمشده را بشنویم

این کتاب نه تنها توسط نویسنده ماهری چون جین هارپر نوشته شده است، بلکه نسخه صوتی ان را باصدای دلنشین و گیرای ایوب آقاخانی می‌شنوید. این رمان با ورود به بازار، به سرعت جایگاه خود را در فهرست ده کتاب پرفروش ساندی تایمز به دست آورد و در رده‌ چهارمین رمان‌های گودریدز و یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز نیز جای گرفت. کتاب صوتی مرد گمشده با داستان مرموزی از مرگ "کمرون"، شما را به دنیای پر از راز و رمز و رازهای پیچیده‌ای می‌کشاند. همچنین تجربه قبلی نویسنده به عنوان روزنامه‌نگار به نوشتار این کتاب ارزش افزوده دیگری می‌دهد. مرد گمشده یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین رمان‌های ادبیات جهان است که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مرد گمشده می‌شنویم

ناتان متوجه ناامیدی آشنایی شد که در حرف‌های بوب وجود داشت. دوست داشت کمرون آن‌جا بود و آرامش می‌کرد. سوزش ناگهانی واقعیت را زیر قفسه سینه‌اش احساس کرد. به‌سختی نفس عمیقی کشید. هوا گلو و شش‌هایش را گرم کرد. برای همه سخت بود.

چشم‌های بوب قرمز بود و صورتش اصلاح نشده و هراسان، درست مثل خود ناتان. کمی، البته نه خیلی، شبیه هم شده بودند. برادری‌شان با کمرون به‌مراتب واضح‌تر بود و شباهت‌های زیادی به هم داشتند. بوب مثل بیش‌تر روزها، خسته و کوچک‌تر از ناتان به نظر می‌رسید. با وجود فاصله سنی دوازده سال، ناتان هنوز از این‌که برادرش را در آستانه سی سالگی می‌دید، بیش‌تر تعجب می‌کرد تا این‌که او را در پوشک ببیند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی مرد گمشده

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب سه شنبه ها با موری نویسنده میچ آلبوم

ü   کتاب دوئل و چند داستان دیگر نویسنده آنتوان چخوف

ü   کتاب سه دختر حوا نویسنده الیف شافاک


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
596.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۵۰:۴۲
نویسندهجین هارپر
مترجممیثم فرجی
راویایوب آقاخانی
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۶.۲۰ مگابایت
۱۰:۵۰:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای من جذاب بود .با وجود طولانی بودن ، تا اخرین فصل ها، هنوز هم راز اصلی گُنگ بود. در کل، برخلاف بعضی داستانهای جنایی دیگه ،به طور واضح فقط روی معمای اصلی (مرگ مرموز کمرون) متمرکز نبود اما با بیان هر کدام از اتفاقات حال و گذشته ، پاسخ های احتمالی بیشتر و درهم تنیده تری در ذهن ایجاد میکرد که نهایتا پاسخ اصلی ، با همه شون متفاوت بود .

2

داستان فضای غمبار و کاملا آرامی داره و فقط حدود ۲۰ در صد آخر کمی کشش پیدا میکنه اگر دنبال داستان جنایی با جذبه بالا و روند پر چالش و پر کشش هستید اصلا پیشنهاد نمیکنم

4

داستان ریتم تندی نداره ولی تا آخر فضای رمز آلود رو حفظ میکنه. راوی هم خیلی خوب قصه رو پیش می بره. در کل به عنوان یک داستان جنایی خوبه ولی کتاب قبلی نویسنده قوی تر بود

3

داستان جذاب. ترجمه ی خوب. اجرای عالی

1

برام جذاب نبود

5

Meqsi Million

3.3
(10)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مرد گمشده
مرد گمشده
جین هارپر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرد گمشده
٪30
مرد گمشده
جین هارپر
واوخوان
3.3
(10)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
68,000
٪30
47,600
تومان