0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیطان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیطان

نویسنده:
لیو تالستوی
درباره شیطان

کتاب شیطان

کتاب شیطان، حاصل تفکرات بی‌پروا و بدون ترس تولستوی است. عجیب نیست که این کتاب را تا حد زیادی متفاوت از سایر کتاب‌های تولستوی بدانیم. تولستوی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان داستان و رمان خارجی در این کتاب نگاه عمیق و دقیق به روح بشر و امیال جنسی دارد و تلاش کرده این موضوعات را به بهترین شکل نشان دهد. در واقع تولستوی این رمان را پس از دوران تحول روحی خود نوشت. نکته جالب توجه در مورد این کتاب، وجود دارد: تولستوی تا سالیان سال کتاب را از همگان پنهان نمود  حتی شایع است که وی کتاب مورد نظر را در صندلی خود پنهان می‌کرد تا توسط همسرش دیده نشود. راوی این رمان به فارسی آقای ایوب آقاخانی است و کتاب توسط انتشارات واوخوان روانه بازار شده است.

 

درباره نویسنده

لئو نیکلایویچ تولستوی، فیلسوف، عارف و نویسنده مشهور روسی است. وی را در یکی از بزرگترین نویسندگان جهان می‌دانند. او در سال 1828 متولد شد. جنگ و صلح و آناکارنینا از جمله مطرح‌ترین کتاب‌هایی است که توسط  تولستوی نوشته شده است. تولستوی بزرگترین ناکام ادبی جهان است و بارها برای نوشته‌های خود نامزد دریافت جایزه نوبل ادبی یا نوبل صلح شد اما هیچگاه به این جایزه دست نیافت. وی نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش کودکان داشت و با بزرگان نویسندگی مثل چارلز دیکنز ملاقات کرد و آموخته‌های خود را به کشورش روسیه آورد و باعث تغییر در آموزش و پرورش به خصوص در روستاها شد. تولستوی در سراسر دنیا به عنوان پرچمدار انسان دوستی و مخالفت با جنگ شناخته می‌شود. سال‌های پایانی زندگی تولستوی در برخورد با پلیس تزار و همچینی کشیش‌های ارتدکس گذشت و سرانجام وی در سال 1910 در ایستگاه راه آهنی در شهر آستا پوفو درگذشت.

چرا باید کتاب شیطان را بشنویم؟

کتاب شیطان نوشته‌ای جذاب و متفاوت از تولستوی است. این کتاب داستان زندگی دو برادر به نام‌های یوگنی و آندری است. به نظر بسیاری از منتقدان شخصیت اصلی این نوشته (یوگنی) شباهت زیادی به خود تولستوی دارد و گویی این کتاب داستان زندگی تولستوی است اگر بی‌پروا عمل می‌کرد.تولستوی در این کتاب انتقادات خود نسبت به وضع جامعه را در قالب داستانی بی‌نظیر بیان کرده است و از این رو با مطالعه این کتاب می‌توانید با بعد دیگری از شخصیت وی آشنا شوید. این کتاب درباره امیال جنسی نگاشته شده است که در زمان خود تابو شکنی بسیار بزرگی به حساب می‌آمد. نثر کتاب مشابه سایر نوشته‌های تولستوی است بنابراین اگر به مطالعه داستان‌های طولانی علاقمندید این کتاب گزینه مناسبی است. 

در بخشی از کتاب شیطان می‌شنویم

پیش از بهار، یوگنی به سیمیونوسکئه رقت، برای رسیدگی و نظارت بر امور املاک و از همه مهم‌تر به خاطر تغییر دکوراسیون عمارت که از پیش جریان داشت تا برای عروسی آماده باشد. ماریا پاولونا از انتخاب پسرش ناراضی بود، نه تنها به این دلیل که این وصلت به اندازه کافی شایسته و درخشان نبود، بلکه از واروارا الکسیونا مادر عروس آینده‌اش خوشش نمی‌آمد. او نمی‌دانست که آن زن خوش قلب است یا بد قلب و نظری هم نداشت، اما واقعیت این بود که زمی شایسته نبود و اصل و نسبی هم نداشته و از همان دیدار اول، ماریا پاولونا به خود می‌گفت که نه خوش مشرب است و نه یک بانو و این باعث ناراحتی او می‌شد. ناراحتی‌اش از این بود که، به اهمیت دادن به اصل و نسب عادت کرده و می‌دانست که یوگنی نسبت به این موضوع حساس است و غم و اندوه زیادی را از این بابت برای پسرش حس می‌کرد.

برای علاقمندان به کتاب شیطان

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب شیطان هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      کتاب صوتی سقوط، آلبر کامو

این کتاب از زبان یک وکیل نوشته شده است که داستان زندگی‌اش را برای یک غریبه تعریف می‌کند.

·      کتاب صوتی هزار خورشید تابان، خالد حسینی

در این کتاب، خالد حسینی به داستان پر رنج زندگی مردم افغانستان در پنجاه سال اخیر پرداخته است

·      خزان خودکامه، گابریل گارسیا مارکز

این کتاب داستان روایت افول و سقوط یک دیکتاتور است که برای حفظ حکومت خود به هرکاری متوسط می‌شود اما در نهایت شکست می‌خورد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
123.۱۳ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۴:۰۸
نویسندهلیو تالستوی
مترجمسروش حبیبی
راویایوب آقاخانی
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۳.۱۳ مگابایت
۰۲:۱۴:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی بسیار عالی که به زیبایی شهوت رو به تصویر کشیده.اگر فیلم match point از وودی آلن رو دیده باشید تصور میکنید که فیلم اقتباسی از همین کتاب باشه(که البته از کتاب جنايت ومکافات داستایوفسکی هستش) . درکل هم متن کتاب جذاب و گیراست و هم صدای جناب آقاخانی.

5

کتاب داستان خوبی رو روایت میکرد و برای من جالب بود ، جدال و درگیری ذهنی اون مرد تا اندازه ای زیادی جالب بود . کتاب از دید من رنگش بنفش و قرمز بود . و خب در آخر راوی صد برابر بر جذابیت کتاب افزوده بودن واقعا ممنون از واوخوان که همیشه کتاب هاشون عالی عه

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
پربار 🌳

بماند که تولستوی ننویسنده بسیار چیره دستی هست ولی روایت استاد اقاخانی یه شیرینی و جذابیت بی نظیری بهش داده بود کیف کردم مرسی استاد جان

2

خیلی بد و تند روخونی میکنه انگار مسابقه دارن بابا داستانه حسی کششی چ وضعشه مردم دارین کیسه میکنید

5

من شخصا این کتاب رو خودم خوندم و به صورت صوتی نشنیدم. این کتاب رو دوست داشتم ، جالب بود،، دو پایان مجزا دارد.

3

مانند دیگر داستانهای روسی ژرف و دلپذیر نبود ولی در کل باید بگم خوب بود

5

آقای آقاخانی خداوند تو را خیر دهاد

3

چرا انقد تند میخونن مگه جنگه:///

4
آموزنده 🦉

داستان جالب، ترجمه و اجرای خوب.

4
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

شیطان قدم به قدم جلو میاد

4.3
(20)
گیرا 🧲 (3)
54,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شیطان
شیطان
لئو تولستوی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیطان
شیطان
لیو تالستوی
واوخوان
4.3
(20)
گیرا 🧲 (3)
54,000
تومان