0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه 5 صبحی ها

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک باشگاه 5 صبحی ها

صبحتان را از آنِ خود کنید، زندگی تان را ارتقا دهید
نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
فیدیبو
درباره باشگاه 5 صبحی ها
این کتاب درباره‌ی چیست؟ «باشگاه ‌۵ صبحی‌ها» (‌۲۰۱۸) نشان می‌دهد که یک روال صبحگاهی متحول‌کننده چطور می‌تواند نتایجی فوق‌العاده داشته باشد. این کتاب با روایت داستان مسحورکننده‌ی یک کارآفرین، یک هنرمند و مربی میلیاردر و عجیبشان توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از اولین ساعت روز برای رشد شخصی و بهره‌وری بیشتر در زندگی‌تان استفاده کنید. این کتاب برای کیست؟ آن‌هایی که می‌خواهند تلاش کنند و زندگی‌شان بازده بیشتری داشته باشد افرادی که می‌خواهند در زندگی به دستاوردهای بزرگی برسند هر کسی که به یک روال صبحگاهی نشاط‌بخش و مثبت نیاز دارد درباره‌ی نویسنده رابین شارما یکی از بزرگ‌ترین اساتید رهبری در دنیا و نویسنده‌ی کتاب پرفروش «راهبی که فِراری‌اش را فروخت» است. او به میلیون‌ها نفر کمک کرده است به رهبران بهتری تبدیل شوند، بهره‌وری‌شان را ارتقا دهند و زندگی‌ بهتری داشته باشند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۵۵ مگابایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجم صدرا صمدی دزفولی
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۵۵ مگابایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
5 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

معمولا میکروبوک ها حق مطلبو ادا نمیکنن حداقل توی میکروبوک های عادت اتمی و غلبه بر کمال گرایی و... اینطور بود که من بعد ازینکه هیچی از میکرو بوکشون نفهمیدم رفتم خود این کتابارو خوندم، اما این میکروبوک فوق العاده بود، نمیدونم بخاطر ذات این کتابه یا حرفه ای بودن فردی که خلاصه کرده کتابو یا هردو، فقط میدونم حق مطلبو کامل گرفتم توی چند دقیقه مطالعه این میکروبوک و دیگه نیازی ندارم به خوندن کتاب اصلی چندتا از نظراتو خوندم که غالبا منفی بود، نمیدونم دقیقا چرا، هم دلیل اومده، هم راهکار هم برنامه واسه صبح، اصلا من یادداشت خودمو ازین میکروبوک که کمی شخصی سازیش کردم کپی میکنم اینجا که توی یک نگاه ببینید قوانین اصلی شامل صبح ۵ بیدار یک ساعت قهوه و صبحانه یک ساعت ۲۰/۲۰/۲۰ ۲۰ دقیقه ورزش، ۲۰ دقیقه تفکر و بازتاب،۲۰ دقیقه لایتنر و گرفتن جا در کتابخانه و حرکت قانون فرعی: دستگاه دیجیتال از ۸ شب به بعد ممنوع(حتی کتاب داخل گوشی) برنامه ۰۷۳۰_۰۹۳۰ راند یک کلاس یا مطالعه .... دیگه هرچی برنامتونه توی باقی روز

5

برای مرور پیشنهاد میکنم . خیلی پیش نسخه کامل رو خونده بودم الان احتیاج به مرور داشتم که این کتاب نیازمو برطرف کرد دیگه نیازی نبود برم توی نسخه اصلی از بین داستان کلی که رمان مانند هستش ریز ریز نکات رو دربیارم.

3

من انتظار داشتم برای ۵ صبح بیدار شدن هم راهکاری بگه اما فقط یه راهکار کوچیک و معمولی گفت. یا میکروبوک خیلی خلاصه شده بود یا در کتاب اصلی راجعبه چیز هایی که من فکر میکردم صحبت نکرده.

5

من این کتابو قبل از اینکه نسخه کامل رو بخرم گرفتم و بنظرم بسیار جذاب آمد الان هم نسخه کامل رو تهیه کردم و مشتاقم تا بخوانم

1

به کسی توصیه نمی کنم من نسخه صوتی این کتاب گوش دادم این گرفتم که نکته هارو داشته باشم اما خیلی خیلی ناقص بود

5

خیلی خوب بود اما توصیه میکنم اگر وقت دارید کاملش رو هم بخونید یا گوش بدید

2

خیلی عالی بود و مفید به شرط اجرا و عملی شدن

5

کتاب خوبیه خلاصه و مفید

5

مختصر مفید کاربردی ممنون

5

کتاب خیلی مفیدی هست

نمایش 1 نقد دیگر
4.1
(18)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه 5 صبحی ها
باشگاه 5 صبحی ها
صبحتان را از آنِ خود کنید، زندگی تان را ارتقا دهید
فیدیبو
4.1
(18)
10,000
تومان