0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون 5 ثانیه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

نویسنده:
مل رابینز
درباره قانون 5 ثانیه

کتاب قانون 5 ثانیه راز تغییر هر چیزی در زندگی شماست. می‌توانید از قانون و روش شمارش معکوس آن برای ترک هر عادت بد استفاده کنید، شک به خود و صحبت‌های منفی خود را قطع کنید و خود را به انجام اقداماتی که زندگی شما را تغییر می‌دهد مشغول کنید.

اگر باانگیزه مبارزه می‌کنید، اگر از شک به خود خسته شده‌اید، اگر می‌دانی چه می‌خواهی؛ اما نمی‌توانی خودت را مجبور کنی به آن برسی، شما به قانون 5 ثانیه نیاز دارید. راز تغییر زندگی در این است که ندانید چه کاری انجام دهید، بلکه این است که بدانید چگونه خودتان را مجبور به انجام آن کنید.

راهکارهای این کتاب ابزار ساده‌ای است که توسط تحقیقات فراوانی ارائه شده و زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داده است پس برای شما هم مؤثر خواهد بود.

کتاب قانون 5 ثانیه در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا با استقبال زیادی مواجه شده و چندین ترجمه از آن در بازار کتاب ایران موجود است. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب نسخهٔ منتشر شده از سوی انتشارات شنیدار است که گروه مترجمان شنیدار کار برگرداندن آن به فارسی را انجام داده‌اند. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی کتاب روانشناسی در همین صفحه قابل دانلود است.

مل رابینز، مربی توسعه فردی

مل رابینز یکی از افراد پیشرو در توسعه و تحول شخصی و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز است. او در سال 1968 در آمریکا متولد شد و در حال حاضر به‌عنوان نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین فعالیت می‌کند. بیشترین شهرت این نویسنده به دلیل نوشتن کتاب قانون 5 ثانیه بوده که تا به امروز بیش از نسخه از این کتاب در سرتاسر دنیا فروخته شده و به 33 زبان ترجمه شده است. کتاب قانون ۵ ثانیه در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی سایت Audible معرفی شد.

مل به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین سخنرانان عمومی در جهان بیش از 60 میلیون نفر بازدیدکننده آنلاین دارد و ویدئوهای مربوط به کارهای او بیش از یک میلیارد بازدید آنلاین دارد، از جمله سخنرانی او در TEDx که یکی از محبوب‌ترین سخنرانی‌ها است.

چرا باید کتاب قانون 5 ثانیه را بشنویم؟

در این کتاب، داستان الهام‌بخش و قابل ربط را خواهید آموخت که چگونه مل رابینز قانون 5 ثانیه را در بدترین لحظه زندگی‌اش اختراع کرد، زمانی که اضطراب و وضعیت مالی‌اش آن‌قدر بد بود که به‌سختی می‌توانست از رختخواب بلند شود. از زمان ایجاد قانون، مل آن را با مخاطبان در سراسر جهان، معتبرترین برندها و افرادی که می‌خواهند تغییری واقعی و پایدار ایجاد کنند، به اشتراک گذاشته است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

جنا: سلام مل! خب من تازه شروع به استفاده از اين قانون کردم. من در بعدی از زندگی‌ام از آن استفاده کردم، در مسئله رویارویی با کودکانم اینکه من به‌جای دعواکردن آن‌ها با آرامش با آن‌ها برخورد کنم. همچنین حس می‌کنم این قانون به من ۵ ثانیه بیشتر وقت می‌دهد تا قبل از دست به انجام کاری زدن بهتر فکر کنم. در ایجاد شغل تجاری‌ام هم به من کمک کرده است. من در عرض ۵ ثانیه با طرف مقابل صحبت می‌کنم. می‌پرسم و کارم مطرح می‌کنم. همان‌طور که گفتی فکر درباره بازخوردها و جواب‌ها خیلی ترسناک‌تر از انجام کار در شغل من است. من از قانون ۵ ثانیه برای عمل‌کردن به‌جای فکرکردن استفاده کردم. خیلی خوشحال شدم که نظر خودت رو شنیدم. خیلی عالی بود ممنونم. من از این قانون ۵ ثانیه برای تمام ابعاد زندگی‌ام که می‌خواهم روی آن‌ها کار کنم استفاده کردم. امیدوارم روز عالی داشته باشی. بسیاری از سرمایه‌گذاران برندهای معروف از قانون ۵ ثانیه برای استفاده می‌کنند تا به مدیران خود در اصلاح‌شدن و بهترشدن کمک کنند، فروش را بیشتر کنند.

بهتر در قالب تیم کر کنند و نوآور باشند.

قانون ۵ ثانیه بسیار راحت است و برای اعتمادبه‌نفس خیلی مهم است مدیرانی مثل «ماز» آن را به اعضای تیم خود در سراسر جهان آموزش می‌دهند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

مل رابینز با استفاده از علم عادات، داستان‌های جذاب و حقایق شگفت‌انگیز از معروف‌ترین لحظات تاریخ، قدرت یک تصمیم پنج ثانیه‌ای را توضیح می‌دهد. مخاطبان در این کتاب با صدها نفر در سراسر جهان آشنا خواهند شد و از آنها الهام خواهند گرفت که از قانون برای دستیابی به اهداف خود، دستیابی به پتانسیل خود و تعقیب رویاهای خود استفاده کنند. آثار زیر می‌توانند مکمل مسیر مطالعاتی شما در این حوزه باشند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
30.۹۵ مگابایت
مدت زمان
۳۳:۴۹
نویسندهمل رابینز
مترجم گروه مترجمان شنیدار
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰.۹۵ مگابایت
۳۳:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبی بود میتونم این کتاب رو برای کسایی که سهل انگار هستند کسی که ترس و اضطراب و استرس خیلی زیاد و حتی بی دلیل دارند یا فکرهای چسبنده دارند توصیه کنم بسیار ساده بیان شده و بسیار کاربردی هست

5

عالی بود راوی هم زیبا بیان کرده کتاب رو قیمت هم خوب بود همه چی عالی پیشنهاد میکنم بقیه هم گوش بدن

5

ترجمه عالی گویندگی خوب و تفکیک شده خوبی این کتاب اینه نسبت به نسخه متنی خلاصه تر توضیح میده و طولانی نیست

3

نویسنده همش همه چیزو به ۵ثانیه وصل می کنه و تامام فکر کنم خیلی زیادی خلاصه شده مطلب مفهوم نیست

5

حق مطلب ادا شد...خوب و آموزنده بود

5
آموزنده 🦉
انگیزه‌بخش 🚀

کوتاه، مفید و مختصر. فوق العاده مفید و تاثیر گذار.

5

این هم کتاب خیلی خوبیِ... حتما بخونیدش

5

کتاب خوبی بود به نظرم حتما گوش بدید

5
انگیزه‌بخش 🚀

کتاب خوبیه.ولی کاش کامل بود

3

خوب بود

نمایش 1 نقد دیگر
4.2
(30)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون 5 ثانیه
قانون 5 ثانیه
مل رابینز
انتشارات شنیدار
4.2
(30)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
19,000
تومان