0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انجامش بده
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انجامش بده

تلنگری جدی و بی بُر و برگرد برای تغییر زندگی
نویسنده:
ری جان بیشاپ
درباره انجامش بده

کتاب صوتی انجامش بده (Do the Work) نوشته گَری جان بیشاپ کتابی است که در ادامه کتاب مشهورش «خودت را به فنا نده» چاپ شده است. در کتاب خودت را به فنا نده مخاطب یاد می‌گیرند چطور محدودیت‌های خودساخته را کنار بگذارند و به سمت خواسته‌های خود حرکت کنند. اما به عقیده نویسنده حالا که با آنها آشنا شدید به تلنگری برای انگیزه تغییر در زندگی و رسیدن به رؤیاهایتان نیاز دارید. اگر دوست دارید تعهدی آگاهانه نسبت به مسئولیت‌های زندگی تا داشته باشید این کتاب ابزارهای لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. جملاتی که در این کتاب می‌خوانید به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را دوباره بیافرینید گویا که در یک کارگاه آموزشی برای مغزتان شرکت کرده‌اید. این کتاب با نام کامل «انجامش بده؛ تلنگری جدی و بی‌بُر و برگرد برای تغییر زندگی» سه بخش کلی دارد که به ترتیب خود، دیگران، و هدف نام دارند و به شما در شناسایی موانعی که در مسیر اقدام‌کردن دارید کمک خواهند کرد.

معرفی گَری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ (Gary John Bishop) متولد 1984 در اسکاتلند است که در آمریکا زندگی می‌کند.  او در حال حاضر یکی از مشهورترین نویسندگان حوزه توسعه فردی و مربیان خودشناسی در اروپا و آمریکا است. این نویسنده تحت‌تأثیر نظریات یونگ درباره‌ی ناخودآگاه و تأثیرات مثبت و منفی آن در زندگی کتاب‌هایش را نوشته است. گری جان بیشاپ عقیده دارد انسان‌ها توانایی تغیر و تحول زندگی خود را دارند و از این باور در نوشتن کتاب‌هایش استفاده کرده و سعی داشته دیگران را با این طرز فکر آشنا کند.

خودت را به فنا نده و کمتر گند بزن جز کتاب‌های پرفروش این نویسنده هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند و درفیدیو نیز در دسترس هستند.

5 دلیل برای خواندن کتاب انجامش بده

اگر مغز شما دچار کم‌تحرکی شده است و نمی‌توانید برای انجام کارهایتان برنامه‌ریزی کنید، نیاز به تلنگری دارید تا شما را از این وضعیت نجات دهید. این کتاب همان تلنگر محکم است. در ادامه دلایل بیشتری را برای شنیدن این کتاب با شما در میان می‌گذاریم:

  • با خواندن این کتاب شناسایی و تحلیل مسائل اطرافتان را یاد می‌گیرید.
  • این کتاب به شما می‌آموزد چطور با افکار منفی و سمی مبارزه کنید و آن‌ها را از زندگی‌تان حذف کنید.
  • برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به اهدافتان در زندگی را بعد از شنیدن این کتاب به‌خوبی خواهید آموخت.
  • جملات انگیزشی و تمرین‌های این کتاب زندگی شما را دستخوش تغییراتی مثبت و همیشگی می‌کند و شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد.
  • کتاب انجامش بده منبعی کامل و جامع برای همه کسانی است که می‌خواهند تحولی در زندگی خود ایجاد کنند.

کتاب صوتی انجامش بده نوشته گَری جان بیشاپ توسط زهره مرصوص به فارسی برگردانده شده است. همچنین نسخه صوتی این کتاب با صدای غلامرضا صادقی توسط شادان پژواک منتشر شده است. اگر علاقه‌مند به خواندن این کتاب هستید می‌توانید آن را از دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو دانلود کنید.

در بخشی از کتاب انجامش بده! می‌شنوید

شما آن چیزی نیستید که درون سرتونه! بلکه کاری هستید که انجام میدین! من طرفدار کتاب‌ها یا مجلات یا دفترهای برنامه‌ریزی خودیاری نیستم. منظورم این نیست که ایرادی دارند! مطمئناً روی بعضیا جواب میدن اما قضیه اینه که هیچ‌وقت روی من اثر نذاشتن. اگه شما قبلا یکی از اونا رو خوندین و حالا دارین این کتاب رو می‌شنوید احتمالاً شما هم ازشون نتیجه‌ای نگرفتید! شخصاً با خوندنشون کسل میشم. یا حواسم پرت میشه، یا درگیر بدبختی زندگی واقعی خودم می شم و عاقبت کنارشون میذارم! مشکل دیده‌ای که باید به این فهرست اضافه کنم اینه که این قبلی محتوا زیادی بی‌فایده و اونقدر کلی به نظر میاد که هیچ ربطی به اصل بدبختی ندارند! واسه همین بی‌خیالشون میشم!

پیشنهادهایی به دوستداران کتاب انجامش بده

اگر ناامیدی و افکار منفی شما را از رسیدگی به وظایفتان و اقدام در راستای اهدافتان عاجز کرده است کتاب انجامش بده می‌تواند وضعیت شما رو بهبود دهد. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید کتاب‌های زیر نیز با موضوع موفقیت به شما پیشنهاد می‌شود:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
82.۲۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۹:۴۶
نویسنده ری جان بیشاپ
مترجمزهره مرصوص
راویغلامرضا صادقی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۲.۲۱ مگابایت
۰۱:۲۹:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
13 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چیزی که برای من خوبه شاید برای شما نباشه بعد مطالعه چند ده کتاب، این کتاب بدور از حاشیه پردازی وطفره رفتن، نظرتون زو به اصل ماجراجلب میکنه. خط به خط وکلمه به کلمه اش برای هرشخصی میتونه تفسیر شخصی داشته باشه خیلی برام مفید بود،?❤️

4
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

ترجمه خیلی روونه و ازون بهتر اجرای گوینده محترمه. متن کتاب زیادی صمیمیه و خوشبختانه با یکم طنز و شوخی حس به درستی منتقل میشه آقای صادقی لطفاً کتاب تفکر نامطمئن و دالان باریک آزادی رو گویندگی کن

2

کتاب خوبیه ولی صدای گوینده اصلا مناسب نیست منو یاد برنامه عصر جدید میندازه چون گوینده اش یکیه و بیشتر صدا برا برنامه کودک خوبه

5

من کنکور دارم دوس دارم درس بخونم اما نمیخوندم. با شنیدن این کتاب صوتی شروع کردم به درس خوندن و خیلی راضی و خوشحالم

5

کتاب خوبیه و خوب ترش اینه ادم نکته برداری منه اینجوری عمل کردن بهش راحت تره

4

درود بر همه دوستان و فیدبیو ....کتاب خوبی هست و راوی هم خوبه ولی یه کم تند میخونه

5

جالب وآموزنده والبته باید به صورت کاربردی وعملی پیش بری تا به نتیجه مطلوب برسی

1

کتاب پخش نمیشه و میگه مشکل داره ممنون میشم درست کنید

4

چرا این کتاب رو به فیدی پلاس اضافه نمیکنید؟

4

کتاب کوتاه و مفیدی بود البته باید حتما بهش عمل کنید

نمایش 2 نقد دیگر
4.1
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
37,000
٪50
18,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انجامش بده
٪50
انجامش بده
تلنگری جدی و بی بُر و برگرد برای تغییر زندگی
شادن پژواک
4.1
(16)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
37,000
٪50
18,500
تومان