0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حرف نزنید عمل کنید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید

۷ قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
ناشر:
ماه آوا
درباره حرف نزنید عمل کنید

کتاب حرف نزنید عمل کنید برایان تریسی به این سوال پاسخ می‌دهد که چه چیزی باعث موفقیت برخی افراد در زندگی است؟ برایان تریسی، نویسنده موفق و شناخته شده، در کتاب حرف نزنید عمل کنید (Just Shut Up and Do It) هفت مرحله ساده و اثبات شده‌ای را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد که با انجام آن‌ها، می‌توانند به اهداف خود رسیده و موفقیت بیشتری در زندگی و محیط کاری کسب کنند. اگر به خواندن کتاب‌های روانشناسی و توسعه فردی علاقه دارید، به دسته‌بندی روانشناسی فیدبیو سر بزنید.

مطالعه کتاب حرف نزنید عمل کنید هفت راه کاربردی پیش روی شما قرار می‌دهد که با تکیه بر آن‌ها بتوانید پیشرفت بیشتری در زندگی خود داشته باشید. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که زندگی پیچیده‌تر شده و تغییرات آن غیر قابل پیش بینی هستند. علاوه بر آن موضوعات مختلف باعث از بین رفتن تمرکز نسبت به هدف اصلی می‌شود؛ به همین دلیل است که ممکن است در بین راه انگیزه فرد کاهش پیدا کرده و دیگر علاقه‌ای به ادامه مسیر موفقیت خود نداشته باشد.

علاوه بر آن افراد زیادی در برخورد با چالش‌های مختلف زندگی دائما این نکته را به خود یادآوری می‌کنند که قادر به انجام آن عمل یا اصلاح آن نیستند. تکرار " من نمی‌توانم" باعث کاهش سرعت پیشرفت فرد در زندگی شخصی و شغلی شده که نتیجه آن عدم پیشرفت در زندگی است. فراموش نکنید هیچ محدودیتی برای آنچه که می‌توانید بدست آورید، وجود ندارد. 

موضوع کتاب حرف نزنید عمل کنید چیست؟

کتاب حرف نزنید عمل کنید یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای رشد شخصی از آن استفاده کنید. برایان تریسی در این کتاب به شما نشان می‌دهد برای رسیدن به موفقیت باید چه راهی طی کنید. او برای بررسی دقیق‌تر، دلایل موفقیت سایر افراد را در اختیار خوانندگان قرار داده و به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا یک عده موفق‌تر هستند. دلیل موفقیت این افراد، پذیرفتن زندگی با تمام چالش‌ها و مسئولیت‌ها، غلبه بر حس تعلل و تسلیم نشدن است.

برایان تریسی در این کتاب از ایجاد عادات جدید حمایت کرده و پیشنهاد می‌کند به جای مقصر دانستن بقیه، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیریم. توانایی و استعدادی که هر کدام از ما داریم، بسیار بیشتر از چیزی است که در طول زندگی خود استفاده می‌کنیم؛ در نتیجه هر چه ارزش بیشتری برای آن قائل باشیم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت. هیچ محدودیتی برای آنچه می‌خواهید داشته باشید وجود ندارد، مگر آنکه از لحاظ ذهنی محدودیت خاصی تعیین کنید.

برایان تریسی در کتاب حرف نزنید عمل کنید به این موضوع اشاره دارد که عدم موفقیت می‌تواند ناشی از دنبال کردن عادات نادرست باشد. گاهی تکرار این عادات در طولانی مدت باعث عدم شناخت صحیح فرد از استعدادها و توانایی‌های خود می‌شود. خوشبختانه امکان تغییر این عادات وجود دارد که با کمی مطالعه و شناخت نسبت به عادات منفی، می‌توان عادات جدیدی با هدف موفقیت بیشتر ایجاد کرد.

چرا باید کتاب حرف نزنید عمل کنید را بخوانیم؟

کتاب حرف نزنید عمل کنید، کتابی است که خواندن آن به همه افراد توصیه می‌شود. برایان تریسی نویسنده توانایی است که می‌تواند حتی بی انگیزه‌ترین افراد را تشویق کند راه بهتری برای خود انتخاب کنند. او در این کتاب به طور خلاصه توضیح می‌دهد چگونه هر کسی می‌تواند با مقداری نظم و انضباط، شانس موفقیت خود را افزایش داده و عادات جدید بسازد. این کتاب از جمله کتاب‌هایی است که همه انسان‌ها را هدف قرار می‌دهد. کتاب حرف نزنید عمل کنید برایان تریسی با هر چیزی که شما را ناامید می‌کند مبارزه کرده و نگرش جدیدی ایجاد می‌کند که تضمین کننده موفقیت شما در آینده است.

درس های کلیدی از «فقط خفه شو و انجامش بده»

1. زندگی بدون هدف، هیچ است.

دوست ندارید از مسیر منحرف شوید، درست است؟ فهرستی از چیزهایی که دوست دارید در یک سال انجام دهید، تهیه کرده و آن را همیشه مرور کنید. چنین ترفند ساده‌ای به شما کمک می‌کند تا منظم‌تر از همیشه راه خود را دنبال کنید.

2. دید وسیع‌تری نسبت به دنیا پیدا کنید.

دنیای کوچک هر کدام از ما، تنها واقعیتی نیست که در دنیای بیرون وجود دارد. برای تغییر زندگی باید رفتار جدیدی اتخاذ کرده و عاداتی مثبت در راستای رسیدن به موفقیت ایجاد کرد.

3. به دنبال شکوه واقعی باشید.

داشتن یک کار همیشگی با درآمد ثابت شما را راضی نگه می‌دارد؟ برایان بدون بی‌احترامی به صاحبان یا کارکنان شرکت‌ها، صرفاً پیشنهاد می‌کند که اهداف بزرگتری را دنبال کنید زیرا دانش شما هنوز به اوج خود نرسیده است. همیشه هدفی برای رسیدن به موفقیت بزرگ‌تر ایجاد کنید.

شما مسئول کامل زندگی خود هستید. راز موفقیت همیشه همین نکته است: شروع کنید و ادامه دهید. اگر بتوانید این دو کار را هر روز انجام دهید، هیچ محدودیتی برای دستیابی به موفقیت وجود ندارد. فقط آن را انجام دهید!

درباره نویسنده

برایان تریسی در خانواده‌ای فقیر متولد شد که برای پرداخت صورت حساب‌ها تلاش زیادی می‌کردند اما او با روحیه به راه خود ادامه داد و تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین نویسنده کتاب‌های موفقیت و مدیرعامل سه شرکت چند میلیون دلاری مستقر در کالیفرنیا شد. تریسی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و تجربیات خود را در اختیار تمام مردم قرار می‌دهد. برایان به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند و می‌گوید: « من معتقدم که با یادگیری و به کارگیری آنچه یاد می‌گیرید، می‌توانید هر مشکلی را حل کرده، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید، برسید. »

گواه درستی این پیام مجموع دستاوردهای او با تألیف بیش از 40 کتاب، ضبط بیش از 300 برنامه آموزشی ویدیویی و صوتی و آموزش مخاطبان زنده 250000 نفر در سال است. تحقیقات و آموزه‌های تریسی در طی 25 سال توسعه یافته و به برخی از موثرترین ابزارهای یادگیری در جهان امروز تبدیل شده است. از جمله بهترین کتاب‌های برایان تریسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      کتاب قورباغه را بخور!

·      معجزه انضباط فردی

·      کتاب مذاکره

در بخشی از کتاب حرف نزنید عمل کنید می‌خوانیم

چندین سال پیش این سوال را از خودم پرسیدم: چرا بعضی از مردم موفق‌تر از بقیه هستند؟ پاسخ این سوال در عین سادگی همه، حتی خودم را متعجب می‌کند اما قبل از آن باید ببینیم موفقیت چگونه ارزیابی می‌شود. موفقیت بر مبنای کاری که انجام می‌دهید نتایجی که بدست می‌آورید و سرعت و موثر بودن رسیدن به این نتایج، ارزیابی می‌شود.

در جهان تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند شما را از رسیدن به موفقیت بزرگ باز دارد و آن شخص خود شما هستید. اگر تصمیم بگیرید که در آینده هیچ وقت ناامید نشوید به زودی پاسخ خودکار شما به هر مسأله یا گرفتاری عنصر استقامت خواهد بود به طوری که حتی بدون فکر کردن درباره آن، خود را بالا خواهید کشید و حرکت رو به جلوی خود را حفظ خواهید نمود.

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب حرف نزنید عمل کنید

اگر به کتاب‌های مرتبط با توسعه فردی علاقمند هستید، می‌توانید به مجموعه‌ای از کتاب‌های شبیه به این کتاب مراجعه کنید که در این بخش به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

·      خالی شدن از احساسات منفی نوشته جول اوستین

·      چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟ نوشته رابین شارما

·      هنر شفاف اندیشیدن نوشته رولف دوبلی



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
107.۹۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۳:۱۴
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگیتی شهیدی
راوی کمیل سلیمان پور
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۷.۹۳ مگابایت
۰۱:۵۳:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جزء کتابهای کوتاه، خوب و موثر برای هدفگذاری بود و نکات جالبی رو متذکر میشه هرچند در حداقل ۳ بخش از کتاب میشه گفت کپی برداری از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هست ولی در کل ارزش خواندن و گوش دادن را داره فقط کاش راوی یک مقدار سرعت خواندن رابیشتر میکرد از فیدبو متشکرم

4.6
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
حرف نزنید عمل کنید!
حرف نزنید عمل کنید!
۷ قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حرف نزنید عمل کنید
٪30
حرف نزنید عمل کنید
۷ قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
ماه آوا
4.6
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان